Jump to content

minst favoriete eiland


mattiejj

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mattiejj

    5

  • VforV

    2

  • DenkaanHenk

    2

  • big brunelli

    2

ik zie het heus wel VforV..maar ik kom er niet :Y

ik weet wel dat het zon cd'tje is maarr ik weet niet hoe ik daar kom :puh:

Zo moeilijk is dat toch niet.. Ik vind Shoreside Vale juist best wel leuk :puh:

Bewerkt: door Erulezz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zoals iedereen hier vind ik Shoreside Vale mijn minste favoriete eiland. De wegen zijn onoverzichtelijk, er valt er niks te doen. Je moet best wel lang rijden van de ene kant van het eiland naar de andere kant van het eiland en je savehouse ligt op een rare plek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Shoreside Vale juist wel vet, veel natuur en bergen en dat soort shit. Ik vind geen 1 eiland eigenlijk heel slecht, maar ik vind Staunton dan toch wel de slechste, al vind ik Staunton niet eens zo slecht. Portland vind ik leuk omdat er veel te doen is. Dus ik vind Staunton het slechtste eiland

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook shore side val want zoals meerdere wel zeggen klopen die wegen totaal niet en lopen eigenlijk dood uit ..

Het is een saaie buurt met alleen maar woningen eigenlijk

The colombian cartel loopt daar rond en die schieten steeds maar op je als je met een duure auto voorbij rijd etz

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik sluit me het bij iedreen aan ik had nog eerder in een ander topic grzecht dat ik shoresidevale het leukste vond maar dat in onderhand verandert naar portland.

Shoresidevale is gewoon rustig gezecht een grote hoop stront.

want ik heb ook onderzocht hoe lang het duurt om van het noorde van het eiland naar het zuiden te rijden.

op 3 shoresidevale

op 2 stouton island

dus op 1 portland.

Het licht niet aan de groote van het eiland maar aan de wegen want ik heb de snelste weg genomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Shoreside Vale...Want: 1. Héééél, hééél slechte infrastructuur

2. Er zitten van die gangs die je altijd maar lastigvallen

Het enige leuke is dat savehouse en de lollige dingen die er zijn (dam, vliegveld etc.)

Link to comment
Delen op andere websites

Shoreside Vale...Want: 1. Héééél, hééél slechte infrastructuur

2. Er zitten van die gangs die je altijd maar lastigvallen

Het enige leuke is dat savehouse en de lollige dingen die er zijn (dam, vliegveld etc.)

Inderdaad, er zijn veel (leuke) bezienswaardigheden, maar qua wegenstructuur is het echt bagger.

2. Er zitten van die gangs die je altijd maar lastigvallen

Die zitten in heel Liberty City.. Yakuza, Yardies, Sindacco etc. The Leones zijn de enige die niet op je schieten.

Bewerkt: door Armageddon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ShoreSide Vale toch het minste. Je kunt er wel het hardste racen en stunten, maar ik vind die villa's, gebouwen en het vliegveld er erg verlaten uitzien. Portland is mijn lievelingseiland. Het wegennet vind ik ook iets minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...