Jump to content

coursen


.Syfes

Recommended Posts

Ja maar bij mij si eht juist hetzelfde hoor ik speel nu ook voetbal en ik kijk ook graag voetbal en doe het ook graag als je iets graag doet vind je het ook leuk op tv ,ik vind cours neit leuk om dat er eigelijk geen teamgeest is of iets anders aleen je uit je botten rijde ik vind dat niet leuk jij waarschijnlijk wel

Greets Syfes :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nooit echt gedaan, maar als ik het op TV zie vind ik het zó saai dat ik er van in slaap val.

De laatste 10sec. zijn het enige spannende wat je kan zien.

Kan zijn als je het zelf doet dat het leuker is, maar zo, neen dank u voor mij niet! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar bij mij si eht juist hetzelfde hoor ik speel nu ook voetbal en ik kijk ook graag voetbal en doe het ook graag als je iets graag doet vind je het ook leuk op tv ,ik vind cours neit leuk om dat er eigelijk geen teamgeest is of iets anders aleen je uit je botten rijde ik vind dat niet leuk jij waarschijnlijk wel

Greets Syfes :bier:

Syfes,

Ieders mening is anders, en gelukkig is dat maar zo want anders zou de wereld best saai zijn. Maar wat jij zegt klopt niet helemaal. Als jij liever naar voetbal kijkt dan naar wielrennen, dan kan ik dat begrijpen. Maar in wielrennen zit er heus wél teamgeest hoor. De renners onder elkaar moeten wel teamgeest hebben. Anders zou bv. een renner op kop rijden terwijl zijn kopman vooraan zit. Zonder teamgeest zou dit best kunnen.

Ook is het zoals Schaap zegt, het is te zien hoe je er naar kijkt. Als je het wielrennen volgt (zoals ik doe) is het best leuk hoor. Dan is het niet van: "180 renners die rijden voor de overwinning.". Nee, dan is het: "He, die staat in het klassement dicht bij de leider, als hij dus iets kan forceren zou hij leider kunnen worden." Als je ronde's als de Tour op de voet volgt zit er heel wat spanning in.

Wielrennen zit ook boordevol taktiek, wat het ook leuker maakt. Als een kopman leider staat in een grote ronde kunnen ze bv. de hele dag renners op kop zitten rijden zodat er geen grote tijdsverschillen ontstaan. Of ze kunnen gewoon een mannetje meesturen in de kopgroep, als waakhond.

Genoeg reden om Wielrennen leuk te vinden lijkt mij :) . Maar niemand is verplicht iets leuk te vinden. Iedereen heeft een andere smaak qua sport en nog vele andere dingen! ;)

Mvg, Jon-asses :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...