Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik zoek geen liedje ik zoek een filmpje.

Ik zag het vandaag op school het gaat dat de troonrede word voorgelezen maar dan in een lied op de deun van still dr dre

Dat is een filmpje uit het programma Koppensneller van Jack Spijkerman. (vroeger bekend al Kopspijkers)

Het is van het onderdeel Bureau Renkema. Hier is hun site. Daar staat onder andere dat filmpje van de troonrede op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik zoek geen liedje ik zoek een filmpje.

Ik zag het vandaag op school het gaat dat de troonrede word voorgelezen maar dan in een lied op de deun van still dr dre

Dat is een filmpje uit het programma Koppensneller van Jack Spijkerman. (vroeger bekend al Kopspijkers)

Het is van het onderdeel Bureau Renkema. Hier is hun site. Daar staat onder andere dat filmpje van de troonrede op.

Dank je wel, grappig filmpje :)

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen,

bij een reclame op rtl5 van 24 dat ze zeggen: nu dubbele afleveringen van 24!

daar zit zo'n heel leuk liedje bij maar weet iemand de naam?

ik heb al properen te zoeken maar kon niks vinden.

alvast hartstikke bedankt!

Boris H.

>>> Door .Levi.: Bericht samengevoegd met Het ''Hoe heet dit liedje'' topic.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek nu al 2 of 3 jaar naar de titel van een liedje. In het liedje zingt een zwarte persoon iets in de trend van 'We got a 20 dollar bill, put your hands up! We got a 20 dollar bill, put your hands up! Hit the ladies, I can't hear ya, hit the ladies! Big 'something something'. In het clipje zijn de zangers (hij roept meer) weergegeven met grote hoofden, en het is allemaal computer annimatie achtig (geen echt beelden dus). Ook zijn er polietiemannen die de 'zanger' dan achtervolgen in vliegtuigjes.

In het midden komt er ook een solo van een andere rapper:

"Engine engine number nine, all the New York trains in line. If ma train goes off the tracks, pick it up! Pick it up! Pick it up!" (Let's Go!) En dan komt die zwarte weer: "Who's fuckin' with that? Who's fucking with that?! Who's fuckin' with that?! Aw aw! Who's fuckin' with that? Who's fucking with that?! Who's fuckin' with that?! Aw aw! Hit the ladies, I can't hear ya! etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek nu al 2 of 3 jaar naar de titel van een liedje. In het liedje zingt een zwarte persoon iets in de trend van 'We got a 20 dollar bill, put your hands up! We got a 20 dollar bill, put your hands up! Hit the ladies, I can't hear ya, hit the ladies! Big 'something something'. In het clipje zijn de zangers (hij roept meer) weergegeven met grote hoofden, en het is allemaal computer annimatie achtig (geen echt beelden dus). Ook zijn er polietiemannen die de 'zanger' dan achtervolgen in vliegtuigjes.

In het midden komt er ook een solo van een andere rapper:

"Engine engine number nine, all the New York trains in line. If ma train goes off the tracks, pick it up! Pick it up! Pick it up!" (Let's Go!) En dan komt die zwarte weer: "Who's fuckin' with that? Who's fucking with that?! Who's fuckin' with that?! Aw aw! Who's fuckin' with that? Who's fucking with that?! Who's fuckin' with that?! Aw aw! Hit the ladies, I can't hear ya! etc.

Dat liedje heet Be Faithfull van Fatman Scoop. ;)

Groeten BaasBart :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb twee liedjes

ze zitten allebij op deze site klik

ik wil weten welke die ene is van de tweede trailer

dat nummer dat je hoort op de achtergrond :)

en op paradise fm

daar hoor je op het laatst: Where lost in music feel so alive!

enzo gaat het door weet iemand mischien hoe deze zanger heet ?

en bij die andere wil ik het lied weten?

alvast bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...