Jump to content

Sport uitslagen


Tim14

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thabit

    8

  • Tim14

    4

  • Arjen

    3

  • NandroDavids

    3

AAh, eindelijk weer schoolvoetbal gehad!

Ik zit op de Triangel

de Triangel 8 - 0 de Bente

de Triangel 0 - 1 de Runde

de Triangel 2 - 4 de Meent

de Triangel 10 - 0 de Braakhekke

We zijn uiteindelijk derde geworden :) .

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Whoops foutje, even veranderd.

Maar wel bedankt!

EDIT: He.. Ik voel nog wel die stomme scheenbeschermers. Ook al heb ik ze niet aan! :huh:

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Je wordt nog eens miljonair! :lol:

Hehe.. Maybe? :lol:

Hoe ging het?

Het was pittig, maar uiteindelijk heb ik toch gewonnen.

Waar was het voor?

Niet voor iets belangrijks. Meer voor je ervaring en om je technische kant van tennis op te bouwen.

Ben jij de nieuwe Krajicek?

Nee, ik ben de nieuwe Arjen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Met voetbal: bsp(ik) vs piter(tegenstander) 19-02

Race: Bart van Iersel (ik) 01:26:34

Joop van der pluijm (vriend) +00:00:34

Mama +00:04:56

Jochem(broertje) +00:19:09

Papa +00:19:12

De top vijf

100ste bericht

Link to comment
Delen op andere websites

KBHZ speelt 2-2 gelijk op het veld van Tes

don 21 jul 2005 - 23:10

Vanavond oefende KBHZ op het veld van Tes Sport. Na een moeizame wedstrijd waar beide partijen elkaar goed in evenwicht hielden bleven beide ploegen op een 2-2 eindstand steken. Voor KBHZ stonden Olondo en Kaliluka aan het kanon.

De groen-witten begonnen vinnig aan de wedstrijd en zochten snel naar een vroege voorsprong. Met nog geen minuut op de klok kon Tibari Pelic goed aanspelen, die de bal op doel stampt maar zijn schot gaat over. In de beginfase heeft Tes het moeilijk met een zeer aanvallend ingesteld KBHZ, maar toch kunnen de bezoekers niet scoren. Wanneer Peeters na elf minuten oog in oog met de doelman komt te staan besluit ook hij net naast waardoor de 0-0 behouden blijft.

Bijna krijgt de thuisploeg een onverwacht geschenk wanneer Oyen bijna zijn eigen doelman verschalkt, maar Lenaerts staat goed op zijn lijn om het leer alsnog te weren. Ondanks een steeds beter wordende thuisploeg is het toch KBHZ die de eerste goal maakt. Het is nieuwe spits Olondo die de bal knap over doelman Segers kopt en zo zijn ploeg op voorsprong brengt.

Tes blijkt niet aangeslagen en het gaat naarstig op zoek naar de gelijkmaker. Die komt er bijna wanneer Heusdenaar Robin Vanhamel voor Lenaerts komt, maar die laatste staat goed geplaatst om de bal uit zijn doel te houden. Ondanks een goed keepende Lenaerts kan diezelfde Vanhamel even later toch de 1-1 scoren.

In de 2de helft krijgen we ongeveer hetzelfde scenario als in de eerste helft waar KBHZ op zoek gaat naar de voorsprong. Bijna komt die er ook, wanneer Pelic knap weet terug te leggen op Laeremans, haalt deze hard uit maar doelman Segers laat zich niet verschalken en stopt de bal.

Voor de thuisploeg speelt Robin Vanhamel een dijk van een partij en blijft een gesel voor de KBHZ-defensie. Eerst snoept hij de bal van de verdediging af, maar wordt zijn schot gestopt door Lenaerts. Even later omspeelt hij toch de groen-witte goalie, maar Oyen is goed gevolgd en kan de bal nog net van de lijn duwen.

Dit is voor trainer Capa het teken om wat nieuwe spelers in te brengen waaronder de Congolese tester Kaliluka. Deze toont onmiddellijk zijn talent door de verdediging van Tes meermaals het schaamrood op de wangen te brengen met enkele schitterende dribbels en zijn enorme snelheid. Even later weet hij zelfs KBHZ op voorsprong te brengen wanneer hij de bal onhoudbaar voorbij de doelman trapt.

In de laatste minuut slaat het noodlot voor KBHZ toe. Het is wederom Vanhamel die de KBHZ verdediging weet te omspelen en een ploegmaat knap kan lanceren. Deze laatste twijfelt niet en trapt de bal in doel. Zo eindigt de partij alsnog in een 2-2 eindstand.

Voor KBHZ speelden:

Lenaerts, Laeremans, Camara (Lopez 80'), Eberle (Batista 80'), Vandeurzen (Zels 68'), Pelic (Brouwers 74'), Ulgar (Criel 57'), Tibari (Kalikula), Oyen, Peeters, Olondo

Voor Tes speelden:

Segers, Albayoglu, Bartels, Beckers, Buelens, Coomans, Hendrickx, Indeherberghe, Morren, Put, Vanhamel

Doelpunten:

0-1: Olondo 29'

1-1: Vanhamel 42'

1-2: Kalikula 83'

2-2: N° 14 90'

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...