Jump to content

leukste fietssport


bronzenknieschijf

leukste fietssport  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind jij de leukste fietssport

    • mountainbiken
      8
    • wielerennen
      8
    • veldrijden
      1
    • bmx
      7
    • kunstfietsen
      0
    • downhill
      1
    • anders
      2


Recommended Posts

  • 3 weken later...

Ik twijfelde tussen Mountainbike en wielrennen.

Ik heb vroeger aan wielrennen gedaan, en dat vond ik altijd wel enorm leuk, na een tijd werd ik er ook best heel goed in. Doordat ik nu met die horeca weinig tijd heb, moest ik maar met wielrennen ophouden, en heb ik best spijt van dat ik dit moest opgeven. Maar werk gaat voor hé..

Nu doe ik in me vrije tijd soms aan mountainbike, ook heel leuk, en dat kan ik meer doen in me vrije tijd. Ik had ook een mountainbike, maar die is nog niet zo lang geleden gestolen, volgende maand heb ik normaal een nieuwe, en buiten mountainbiken, ga ik dus ook gewoon met die mountainbike fietsen :)

Ik heb uiteindelijk toch voor mountainbike gestemt. Ik vond wielrennen heel leuk, en heb spijt dat ik ermee moest stoppen, maar nu ben ik dan weer enorm voor mountainbike. Ik doe het in me vrije tijd, en is ook heel leuk om mee te fietsen. Wielrennen was je fiets ook snel plat door die dunne bandjes..

Eigenlijk allebei leuk, maar mountainbike is nu net iets meer voor me geworden :)

TheGuardian :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De enige 3 waar ik in geïntreseerd ben zijn wielrennen, MTB'en en veldrijden. Maar veldrijden is enkel passief meeleven :puh: dus niet voor gestemd.

Maar tussen wielrennen en MTB heb ik toch lang getwijfeld, ik doe ze beide (het ene in de zomer, andere in de winter).

Heb dan toch uiteindelijk gekozen voor wielrennen, omdat ik daarmee bezig ben van maart tot september, toch wat langer dan MTB. En ik ben net terug van Frankrijk waar ik de Mont Ventoux met de koersfiets ben op- en afgereden. Die afdaling is echt zalig. Veilig maar toch 88km/u gehaald. Dat is echt een fantastische kick.

MTB ben ik 3 jaar geleden mee begonnen, de natuur is echt mooi, geen last van de mee en meer opkomende auto's,...

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind wielrennen best gaaf. zelf heb ik geen wielrenfiets maar een gewone fiets maar ik fiets wel heel veel en ook vaak hard. ik fiets gemiddeld per jaar nu ongeveer 8000 km per jaar, dat lijkt veel maar mijn school ligt ruim 20 km verderop en ik fiets dus iedere dag minstends 40 km waarvan gelukkig wel t grootste deel met maten en maar 4 km alleen dus t is vet gezellig en dan merk je niet echt dat je al 1 uur fietst

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...