Jump to content

3D Rijsimulator


gammie_

Recommended Posts

Heey,

Ik heb ff een vraagje over 3D rijsimulator als je alle exame's goed hebt volbracht kan je dan ook in een andere auto rijden?? want er staat wel iets wat je niet kan aanklikken zie screen:

3drijsimulatorscreenth3.th.png

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Die twee laatste puntjes kan ik juist niet aanklikken en achter staat 'Vrij'.

Dat komt omdat je volgens mij een DEMO hebt.

Ik heb de DEMO versie gedownload en het is echt gaaf!!!

Weet iemand of er een Full versie te downloaden is? (legaal dan hé)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem op cd bij bol.com gekocht en ik kan verder overal heen rijden naar engeland duitsland frankrijk enz. Dus dan neem ik aan dat het geen demo is :N Trouwens er bestaan geen full verie's die je gratis kan downloaden je zal hem moeten kopen aangezien hij niet gewoon in de winkels ligt raad ik je aan bij bol.com te kijken als je er voor wilt betalen natuurlijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik had m ook gekocht bij de oficiele website en na een paar dagen/week kon ik m niet meer opstarten,

een licensie probleem... Dus je moest eerst ergens een code invullen alleen stond er in 't Duits dus kon 't niet lezen. Dus nu geen 3D Fahrschule meer. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem full... en het komt omdat je een demo hebt..

Het is wel leuk maar;

1. Ziet er nep uit

2. Stuurt niet goed

3. Reageert niet als een echte auto..

4. Als je bijv. wilt invoegen moet je het Precies doen zoals de computer wilt.. terwijl het ook anders kan.. ook met lins en rechts kijken.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem full... en het komt omdat je een demo hebt..

Het is wel leuk maar;

1. Ziet er nep uit

2. Stuurt niet goed

3. Reageert niet als een echte auto..

4. Als je bijv. wilt invoegen moet je het Precies doen zoals de computer wilt.. terwijl het ook anders kan.. ook met lins en rechts kijken.. ;)

Als je hierboven gelezen hebt, het is geen Demo heb hem gekocht via Bol.com en heb hem op cd-rom en kan verder alles doen :Y En ja het ziet er wel nep uit enzo...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Het is ook wel een leuk spel. Ik heb een Logitech G25 , kan alleen de pedalen van act labs (Imolia) er niet mee gebruiken dus die gebruik ik dan maar voor need for speed Porsche e.a.

Ik heb normale rijlessen en vind dit spel wel een leuke speelse manier om tussendoor aan je lessen of theorie te oefenen.

Wat ik jammer vind is dat je (volgens mij, niet ontdekt anders) de intensiteit van het verkeer niet kan inregelen.

Dit omdat het in het echte verkeer drukker is dan in de simulator. Grafisch kan het ook wat realistischer (kijk ook eens naar de kwaliteit van o.a. Need for Speed Porsche en dat is al van 2000). Betere ondersteuning van schakelpook (shifter) zxou wel leuk zijn en dan necht schakelen en niet alleen _+ en -

En dat je dat aan en uit kan zetten wantt ik heb ook les in een automaat. Dus keuze tussen automaat en schakel en dat je instructeur dan ook wat zegt over wanneer je moet schakelen enzo en er strafpunten voor geeft als je dat niet goed doet.

Het spel zou meer strafpunten moeten geven, bijvoorbeeld als je op een stoep gaat rijden (dan geeft hij lang niet altijd een strafpunt). Maar niet in 1x 3 strafpunten of in 1x 5 strapunten maar gewoon meer strafpunten voor meerdere dingen.

Ook heeft het spel geen force feedback (trilling van het stuur als je rijdt) dat zou het een en ander wat realistischer maken.

Daarnaast heb ik in een aantal bugs ontdekt in het spel (of komt doordat je precies op 1 manier moet rijden)

In les 8 dan ga je op een gegeven moment een 30 zone inrijden en aan het einde dan moet er een motor van links komen en auto's van rechts en soms dan worden die niet getoond (zou aan mijn grafische kaart liggen maar 18 van de lessen geeft hij wel goed weer).

Dan heb je bij de Berlijn lessen een straatje waar ik in moet rijden dat geen inrichtingsweg is dan ga ik dus rechts rijden en dan zegt hij je rijdt op de verkeerde rijstrook terwijl ik op de goede rijd.

In een van de lessen moet je op een parkeerveld parkeren maar dan rij ik naar links en heb niet geparkeerd ofzo maar dan zegt de instructeur dat ik door moet rijden.

En in les 20 daar kwam ik eerst ook nietr verder mee en ben nu wat verder op een gegeven moment moet ik naar rechts en dan naar links een zijstraatje iin maar helaas zegt hij dan dat ik te ver ben gereden.

Ik kan ondertussen in1 week tijd les 0 tm 19 en les 21 uitspelen maar doordat ik les 20 niet uit kan spelen kan ik alleen nationaal rijexamen doen (ik neem aan dat ik alle lessen gedaan heb er ook een stukje snelweg in het examen zit).

Wat fijn zou zijn is een simulator voor bijzondere verrichtingen erbij in het spel die realistisch is want als ik doe zoals in een echte rijles dan lukt dat voor geen meter dus klopt er iets niet qua realisme. Je draait te snel in het spel als je naar rechts stuurt, terwijl je met straatjekeren dat normaal niet op die manier hebt,

Bewerkt: door foreverfan
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad zitten er nogal wat ''bugs'' in en zijn de graphics niet super maar daar kijk ik niet zo van op, als hij rond 2003/2004 op de markt kwam (als ik het goed heb). Ik zou het ook zeker een leuk idee vinden als ze een opvolger maken die realistischer is en grafisch er een stuk op vooruit gaat :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo,

Ik heb een klein probleempje met 3d rijsimulator hij doet het wel prima alleen met oefeningen zeggen ze op het gegeven moment niks meer terwijl je moet afslaan :? en ik heb ook 2x vrij en is full versie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik heb hem full... en het komt omdat je een demo hebt..

Het is wel leuk maar;

1. Ziet er nep uit

2. Stuurt niet goed

3. Reageert niet als een echte auto..

4. Als je bijv. wilt invoegen moet je het Precies doen zoals de computer wilt.. terwijl het ook anders kan.. ook met lins en rechts kijken.. ;)

als je met een logitech g25 racingwheel 3d rijsimulator speelt dan is'ie net echt!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...