Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

Ik weet niet of ik het hier mag posten, maar het ziet er allemaal goed uit wat jullie aan het maken zijn.

Komen die landen bij de orginele map van SA of word het een gehele nieuwe map??

Veder veel suc6 met jullie project.

het is dat ik geen mod skills heb anders had ik geholpen ;)

Je mag hier ten eerst wel posten hoor, graag zelfs, we horen graag commentaar. Maar eerst was ons iddee eigenlijk om heel SA te behouden, maar dat kan niet omdat ja maar zoveel objecten kan toevoegen, dus toen kwamen we op het iddee om het gedeelte land van LV (dus ook die woestijn met eigen vliegveld, en dat dorpje ten noorden van SF) te verwijderen, en inplaats daarvan GLD plaatsen. Maar als dat niet gaat lukken moet misschien wel heel SA weg :cry:. Maar er komt wel iets mooits voor in de plaats!

En dat je geen ervaring als modder hebt (ja dat klinkt raar), betekent niet dat je niet kan meehelpen. Je zou nog tester kunnen worden (alsof we die nog niet genoeg hebben) of je zou iets anders kunnen doen zoals helpen textures of andere afbeeldingen te maken. Dus als je wilt hebben we vast nog wel wat voor je te doen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

maar over die koefoet je moet gewoon een wapen vernagen dus de die honkbal knuppel zoek je dan op

en die vervang je door jouw dff in te plaatsen denk ik :)

ja je moet die koevoet vervangen door via imgtool de dff en de txd te vervangen zodat je heb ingame krijgt

eigenlijks net zoals outows vervangen ennuhh nickonly die ideeen van mij die waren goed maar ik wist niet welk jaartal het afspeelde duss lol

owh ja ik had eerst me gta files gekopieeerd maar dat was niet helemaal goed gegaan(helemaal niet) maar nu is het weer god dus boeiend! xp

ik heb nieuwe nick mensen!!

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

Boboboy, ik had dat breekijzer al als mod gereleased voordat je me die info gaf, dus je was te laat, maar als nog bedankt.

Ik ben nu van plan al een ander wapen te gaan veranderen.

Weet iemand ook trouwens hoe je een wapen gewooon toevoegd en dus niet vervangt? (als dat zoizo al kan)

Link to comment
Delen op andere websites

Boboboy, ik had dat breekijzer al als mod gereleased voordat je me die info gaf, dus je was te laat, maar als nog bedankt.

Ik ben nu van plan al een ander wapen te gaan veranderen.

Weet iemand ook trouwens hoe je een wapen gewooon toevoegd en dus niet vervangt? (als dat zoizo al kan)

hm miss kun je met img toool een add proberen dan gaat ie er mis sbij probeerdat maar us

ik heb nieuwe nick mensen!!

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit Pum! Alleen doen sommige textuuren 't niet (die onderaan de pilaren, die geel gestreepte). En jammer dat het eigenlijk alleen maar aan elkaar geplakte screens zijn, had weleens bewegend dat willen zien (Fraps?). Maar het ziet er echt goed uit! ik kan niet wachten tot dat ik zie wat daar boven komt! En zit de col trouwens no ook een beetje goed?

Ik ga nu weer even bezig met het vliegveld, want het gaat even slecht met m'n andere lot. Die ziet er nu niet uit vind ik.

En boboboy, als je dat er bij "add", dan zit ie er alleen bij in dat archief, dan zit ie niet zo maar ergens ingame, want dan zouden er geen vindplaasen zijn, en hem dus nooit tegen komen...

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik was een paar dagen weg (Na A'Dam :puh: ) vandaar dat ik niet kon reageren.

Ziet er ERG mooi uit PUMA! :) Echt, petje af daarvoor,

@: NICK. Breekijzer ziet er ook mooi uit. Dat gebouw trouwens ook. Aleen heb ik nog

niks gezien over een vliegveld. ik ga weereens verder met m'n hotel.!

GLD, Is the name...

Apple-Mac...

Link to comment
Delen op andere websites

mooi gedaan puma ziet er cool uit 8)

@nick owh oke wist ik niet ennuuh welk jaartal speelt het ook alweer?!?! :?:cab:

ennuuh nick je breek uizer is cool hoor

ik heb nieuwe nick mensen!!

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

1987, December, de 28ste, 18.43:21, computer, beeldscherm.

Ik ben momenteel ff bezig met m'n HuisTuin-en Keuken mep-gereedschap, waarvan er een aantal ook in de mod komen (mag dat???)... Maarja ik kan het in ieder geval 'goed' ingame krijgen en daar gaat het om...

Link to comment
Delen op andere websites

@nick owh oke wist ik niet ennuuh welk jaartal speelt het ook alweer?!?! :?:cab:

Ook al weer? Heb ik dat dan al überhaupt al gezegd? Maar ik denk rond gewoon dat SA afspeeld, rond 1992(?)

ik heb nieuwe nick mensen!!

Ben ik vervangen? Ik denk dat het om je nickname gaat niet?

waarvan er een aantal ook in de mod komen (mag dat???)

Graag zelfs! (Dat breekijzer ding van mij komt er zo-i-zo in!)

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

waha lol nickonly ja dat gaat om me nickname maar ik wou ff meleden dat ik heb sketchup gedownload en ik ga daar ff mee experimenteren(wat een woord) dus miss kom ik ook nog wel met leuke kleine dingetjes aanzetten naja ik mut gaan nu duss mzzzzlsss :Y:cya::schater:8):*D:D:bier::cab::cab:

@hieronder: ty apple en miss is donnwell beetje in een put omdat het nie wil?!xp

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie misschien al hebben gemerkt, er gebeurt niet zo veel aan de mod op dit moment. Maar dat betekent niet dat de mod dood is! Helemaal niet! ik post gewoon even niet :puh: . Maar ik heb het op het moment nogal druk met school en ik heb ook nog een echt leven te leiden, dus ik ben niet zo vaak online.

Maar boboboy (mag ik je zo blijven noemmen? is wat fijner dan met al die haken), Dan moet je ook alvast gaan kijken naar het converteren naar 3dsmax bestand en later ook weer naar DFF en Col! Dan moet je wel 3dsmax og Gmax hebben, anders lukt dat niet, maar het is wel een belangerijk onderdeel van modden!

Maar blijf wel doorgaan iedereen!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar boboboy (mag ik je zo blijven noemmen? is wat fijner dan met al die haken)

ja hoor noem me maar bobo nog makkelijker xP

Zoals jullie misschien al hebben gemerkt, er gebeurt niet zo veel aan de mod op dit moment. Maar dat betekent niet dat de mod dood is! Helemaal niet! ik post gewoon even niet :puh: . Maar ik heb het op het moment nogal druk met school en ik heb ook nog een echt leven te leiden, dus ik ben niet zo vaak online.

Maar boboboy (mag ik je zo blijven noemmen? is wat fijner dan met al die haken), Dan moet je ook alvast gaan kijken naar het converteren naar 3dsmax bestand en later ook weer naar DFF en Col! Dan moet je wel 3dsmax og Gmax hebben, anders lukt dat niet, maar het is wel een belangerijk onderdeel van modden!

Maar blijf wel doorgaan iedereen!

ik ben ook bezig met school heb volgende week tentamens en wat dat gmax enzu betreft ik heb sketchup er al weer afgeflikkerd en ik ga nu wel ff gmax downen

owh ja ennuuhh het kan best zijn dat als ik er op een gegeven moment heel lang niet meer ben dat me pc dan voor onderhoud is en er waarschijnlijk een nieuwe harde schijf in moet duss mocht het gebeuren dan weten jullie er van!xD

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...