Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apple-Mac zo te zien vind jij die Lambo van mythbuster duidelijk een heel leuke auto om te cruisen :D

Ik ben nog altijd heel erg benieuwd hoe het final uit gaat zien van GLD, alleen vrees ik ervoor dat wel effkes gaat duren zeker?

Link to comment
Delen op andere websites

Apple-Mac zo te zien vind jij die Lambo van mythbuster duidelijk een heel leuke auto om te cruisen :D

Ik ben nog altijd heel erg benieuwd hoe het final uit gaat zien van GLD, alleen vrees ik ervoor dat wel effkes gaat duren zeker?

Ja, die auto van Mythbuster rijd gewoon heerlijk. (Complimentje naar Mythbuster), ik heb er nog een paar screens gemaakt met zijn auto. :engel:

Ik ben zelf ook benieuwd hoe het eindresultaat eruit zal gaan zien, maar met elke nieuwe versie die ik release komen we echt grote "sprongen", dichterbij. In de volgende release, V2.0, zijn alle eilanden ingame geplaatst, is er een radar, alle voertuigen zijn ingame, en zijn er zelf missies! Ik kan niet zeggen hoelang, of hoeveel versies er nog verschijnen. Wel kan ik je vertellen dat eind 2013 begin 2014 GLD wel zo'n beetje afgerond is. Echt veel nieuwe dingen hoeven er na V2.0 niet meer bij, misschien enkele bugfixes, of nieuwe missies.

Maargoed, daar zijn we nog niet, V2.0 moet nog worden gereleased!

60823466.png

73123508.png

68094031.png

28424973.png

56022993.png

32289641.png

42081581.png

78495959.png

28604477.png

Sommige hebben hem misschien al gezien, sommige niet. Anyway, bekijk dit filmpje voor een (kleine) impressie :D

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Hele leuke ideeen, mooi screenshots :D Ik heb toch wel een paar vraagjes,

uit nieuwsgierigheid:

1. Komen er ook kleine dorpjes in en bijhorende binnendoor-weggetjes?

2. Doen jullie ook iets met afstandenborden?

3. Krijgen bijna alle (snel)wegen - naast Highway 461 - een eigen wegnummer?

Excuses als het toevallig eerder is gevraagd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Misschien op het Vestavia Hills-eiland, dit is wel een goed idee die ik eventueel kan gaan realiseren.

2. Deze vraag snap ik niet zo goed. Bedoel je hoeveel KM het is naar een andere district, o. i. d?

3. Als er meer snelwegen komen, zullen deze ongetwijfeld ook een eigen naam krijgen. Voor nu houden we het voorlopig op highway 461

Link to comment
Delen op andere websites

2. Deze vraag snap ik niet zo goed. Bedoel je hoeveel KM het is naar een andere district, o. i. d?

Ja, zoiets bedoel ik, dat er na een afrit of bij een kruispunt een bord komt te staan met wat belangrijke plaatsen er op met een KM-getal er achter.

Dus bijvoorbeeld:

Maffia-District 54 KM

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb update 1.7 eens uitgeprobeert.

Maar die brug, Sorry hoor faalt best wel hard.

Objecten lopen door elkaar heen.

En dan is de brug een meter naar beneden gegaan...

En bij het lynx district mist gewoon de halve stad.

Voor de rest, Downtown district ziet er goed uit.

Ookal flikkert het vliegveld af en toe wat.

Dan blijven de objecten de hele tijd laden, En dat is best wel irietand

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb update 1.7 eens uitgeprobeert.

Maar die brug, Sorry hoor faalt best wel hard.

Objecten lopen door elkaar heen.

En dan is de brug een meter naar beneden gegaan...

En bij het lynx district mist gewoon de halve stad.

Voor de rest, Downtown district ziet er goed uit.

Ookal flikkert het vliegveld af en toe wat.

Dan blijven de objecten de hele tijd laden, En dat is best wel irietand

Vervelend he? Hier wordt aan de volgende versie namelijk aan gewerkt. Je moet er namelijk niet van uitgaan dat V1.7 ook meteen een Final versie van GLD is, anders zouden updates overbodig geweest zijn.

Als je berichten hierboven leest, zul je misschien opmerken dat er druk wordt gewerkt aan een volgende versie, V2.0, hierbij wordt een groot gedeelte van de problemen die je opnoemt gefixt, waaronder het probleem dat alles de hele tijd herlaad in The Downtown District.

- Over die brug, bovenstaande video laat zien dat het hoogte verschil grotendeels verdwenen is.

- Het Lynx District is gewoon zo aangeleverd door het GTA Mafia Stories-team. Het is de bedoeling om dit district af te maken, of het in de volgende versie al gedaan wordt, weet ik niet.

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb update 1.7 eens uitgeprobeert.

Maar die brug, Sorry hoor faalt best wel hard.

Objecten lopen door elkaar heen.

En dan is de brug een meter naar beneden gegaan...

En bij het lynx district mist gewoon de halve stad.

Voor de rest, Downtown district ziet er goed uit.

Ookal flikkert het vliegveld af en toe wat.

Dan blijven de objecten de hele tijd laden, En dat is best wel irietand

Vervelend he? Hier wordt aan de volgende versie namelijk aan gewerkt. Je moet er namelijk niet van uitgaan dat V1.7 ook meteen een Final versie van GLD is, anders zouden updates overbodig geweest zijn.

Als je berichten hierboven leest, zul je misschien opmerken dat er druk wordt gewerkt aan een volgende versie, V2.0, hierbij wordt een groot gedeelte van de problemen die je opnoemt gefixt, waaronder het probleem dat alles de hele tijd herlaad in The Downtown District.

- Over die brug, bovenstaande video laat zien dat het hoogte verschil grotendeels verdwenen is.

- Het Lynx District is gewoon zo aangeleverd door het GTA Mafia Stories-team. Het is de bedoeling om dit district af te maken, of het in de volgende versie al gedaan wordt, weet ik niet.

Apple-Mac

Ik weet dat dit nog niet de final versie is.

Maar ik vond het gewoon een beetje raar ; )

Nog veel succes met The Green Light District

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

maar apple, eigenlijk is als over versie 1.0 meestal een final versie om uit te delen voor iedereen, totaal afgewerkt spel dus wel te verstaan en als geen afgewerkt spel dan is het minder dan v1.0 dus zou jij beter v0.17 ofzo noemen en per updates 0,01 bijdoen of meer :) maar v1.0 is final versie

aleja da's mijn mening :) maar ik bedoel, kijk naar GTA's, hebben jullie al eens onafgewerkte GTA met v1.7 gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...