Jump to content

Welke gang haat je?


RobertSA

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    3

  • Tomvanhulst

    2

  • big brunelli

    2

  • M4X

    2

De Triads (jaja! Die zijn zoo irritant als je in Chinatown rondrijdt en uit je auto gerukt wordt door 20 Triads!)

Columbian Cartel (Met hun gekloot bij het savehouse op Shoreside) :(

In Gta 3 zijn de triads 10x zo erg... Maar het is inderdaad ook de kutste gang van liberty city. Bij mij staan ze ook bij m'n stats bij least favorite gang en daar ben ik erg trots op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In welk gebied vind je de Forrelli's ?

Ik heb ze nog nooit gezien.

En ik ben nu op ShoreSide Vale. :?

In fort staunton op Staunton Island. Nadat je de missie bringing the house down hebt gedaan, zijn ze weg. Hun autos lijken een beetje op kuruma's, en de meeste zijn best dik. Klik hier voor meer info.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

K vond de yakuza het domst

klein gebiet waar ze zijn maar hun vuurkracht is niet mis

Ook vaak als je een soort van race missie met de yakuza hebt rijden hun altijd in zo'n heele snele yakuza stinger (of zo iets) die meestal sneller zijn als de auto waarin je een missie doet

peace 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik haat ook echt de forelli's als ik uit de amunation kom en wat nieuwe weapons heb gekocht schieten ze altijd op me en als ik dan wil richten rich ik op die gast die wapens verkoop die dan met een shotgun op me schiet

Link to comment
Delen op andere websites

Colombian Cartel, echt onwijs irritant! Het zijn er ook zoachterlijk veel, en ze rennen erg lang achter je aan. Eerst vond ik Sindacco's de irritanste maar sinds dat ik alles heb uitgespeeld zijn echt de Cartels het meest irritant. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat die Yardies. Ik heb alleen maar last van ze bij mijn savehouse op Staunton Island. Als ik rustig wil lopen om de omgeving te verkennen, dan word ik meteen aangevallen door een groepje Yardies. Je hebt ze notabene geholpen om Newport af te pakken van de Forelli's. Als dank ben jij opgejaagd wild in Newport. Ik vind de Yakuza ook zeer irritant. Ze komen met een groepje achter je aan, maar van hun kan ik het begrijpen. Je hebt natuurlijk hun leider omgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind elke gang (behalve de leone familly) irritant want ze knallen allemaal op me en als ik dan weer een keertje een rampage wil doen waarbij ik full health nodig heb word ik onderweg weer beschoten zodat ik weer terug moet naar me savehouse voor full body armor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat die Yardies. Ik heb alleen maar last van ze bij mijn savehouse op Staunton Island. Als ik rustig wil lopen om de omgeving te verkennen, dan word ik meteen aangevallen door een groepje Yardies. Je hebt ze notabene geholpen om Newport af te pakken van de Forelli's. Als dank ben jij opgejaagd wild in Newport. Ik vind de Yakuza ook zeer irritant. Ze komen met een groepje achter je aan, maar van hun kan ik het begrijpen. Je hebt natuurlijk hun leider omgelegd.

Ja, je hebt ze juist geholpen, waarom vallen ze je dan aan? Over stank voor dank gesproken! :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...