Jump to content

-Matthijs- en Scooter presents:


-Matthijs-

Recommended Posts

Wij twee zijn samen op het idee gekomen een strip van GTA te maken. We hebben een tijdje gezocht naar een leuk onderwerp, gelukkig hebben we die gevonden. Hier is de strip!

Nou ja niet helemaal, wegens de vakantie van Scooter hebben we er een pauze ingelast, in de zin van Word vervolgd. Vertel via een reactie wat jullie er van vonden!

Je moet op het plaatje klikken, om hem vergroot te krijgen. Het kan zijn dat je hem daarna nog een keer moet vergroten!

_________________________________

Pagina 1:

stripek6.th.png

Pagina 2:

strip2ne5.th.png

Pagina 3:

strip3yt7.th.png

Pagina 4:

strip4bc0.th.png

Pagina 5:

strip5ss1.th.png

Pagina 6:

strip6rn5.th.png

Pagina 7:

strip7ug0.th.png

Pagina 8:

strip8hw1.th.png

Pagina 9:

strip9au7.th.png

Word vervolgd:

wordvervolgduh0.th.png

-----------------

Leave a message! :clown:

© -Matthijs- en Scooter

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • joshoon

    17

  • -Matthijs-

    15

  • Donwell

    10

  • Goliat

    5

Geweldig werk -Matthijs- en Scooter, ik wist dan wel af van dit project, maar ik wist echt nooit dat het 'zo' mooi zou worden. Ik heb veel strips gezien, maar hier zit echt een verhaal in. Meestal is het wat plaatjes en een beetje tekst, maar hier heb ik echt het gevoel. Snel doorlezen, alleen wel jammer dat het snel afgelopen is. En ik wil je een compliment geven over het werk dat je hierin hebt gestoken. Het is in mijn ogen veel en dat weet ik jou kennende ook. Zie maar aan het begin, dat stuk vind je maar 1 keer in het spel. Verschillende stukken van missie's dat is gewoon perfect aan elkaar gemonteerd. Mischien is dit wel de eerste keer van heel dit forum dat we op de strip catwalk lopen, tenminste dat denk ik. Mooi gemaakt met een vleugje sarcasme, Top werk Matthijs en Scooter! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, prachtig gedaan! :tu:

Ik heb het met plezier gelezen, en jullie hebben er veel werk ingestoken, dat zie je zo. Niet alleen moet je op het perfecte moment de screens maken, ook hebben jullie met Photoshop (denk ik :puh:) alles perfect bewerkt, zodat het getekend lijkt. Ook alle plaatjes op maat, en dan ook nog eens een verhaal verzinnen die goed in elkaar loopt. Als hobby maak ik strips (wel professionelere en betere strips dan Lepe Appie), en ik weet gewoon hoeveel tijd daar ingestoken moet worden. Ik kijk uit naar het vervolg, ik vind het echt top gemaakt, vooral als jullie eerste creatie. Keep Up The Good Work! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk verhaaltje :)

Ook hoe jullie het in elkaar gezet hebben is heel mooi.

Het lijkt net of het ook een echte strip is, zulle mensen ook wel denken als ze nog nooit SA gespeelt hebben.

Ik ben al benieuwt naar deel 2 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi werk :tu:

Het is een erg mooe strip :klap: . Je kunt zien dat er veel tijd in is gestoken. Een leuk verhaal om te lezen, ook vooral mooi met die effecten :Y .

Ik typ niet te veel want ik vindt niet echt de goede woorden :D .

Verder ben ik erg benieuwd naar nummer 2 8)

KUTGW ;) .

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Echt perfect werk jongens. :klap: Het is heel erg leuk voor te lezen, dit is één van de weinige strips waar een echt goed verhaal in zit. Alles is goed verwerkt zoals in een echte strip, en de leuke tekenstijl die jullie op de screens gedaan hebben maakt het af. Er zit blijkbaar wel wat werk in, want sommige delen kan je alleens screens van maken van in een bepaalde missie. "He, ik zie mijn huis van hier" vond ik echt geweldig. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

NO SHIT!

Nice Work jongens! Deze moet je gaan uitgeven :puh: ! Krijg je er nog voor betaald ook! Verder goed gedaan, en ik kan ook wel zien dat jullie missies hebben gedaan om Sweet en Ceasar erin te krijgen! Nice work!

Ik kijk nu al uit naar het vervolg...

Donwell

Link to comment
Delen op andere websites

Heel mooi gemaakt -Matthijs- en Scooter, ik kan bijna niet wachten op het vervolg. :Y En als jullie met deze strip klaar zijn, kunnen jullie misschien een strip van GTA Vice City maken? KUTGW! :tu:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...