Jump to content

-Matthijs- en Scooter presents:


-Matthijs-

Recommended Posts

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • joshoon

    17

  • -Matthijs-

    15

  • Donwell

    10

  • Goliat

    5

Het duurt nu inderdaad al heel erg lang, we zijn ondertussen al een half jaar verder. :puh:

Ligt het nou stil of zijn jullie nu nog steeds aan het werk, wat ik me haast niet kan voorstellen met zoveel oponthoud... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het duurt nu inderdaad al heel erg lang, we zijn ondertussen al een half jaar verder. :puh:

Ligt het nou stil of zijn jullie nu nog steeds aan het werk, wat ik me haast niet kan voorstellen met zoveel oponthoud... :puh:

Het duurt inderdaad langer dan verwacht, ja. Dat komt er onder andere door dat er een periode is geweest waarin we beide geen zin hadden om verder te gaan, vooral omdat we geen goed vervolgverhaal konden verzinnen. Ik zelf heb een stuk of 10 pagina's in elkaar gezet, de afgelopen weken. Echter hebben we samen besloten er 6 weer te schrappen. Momenteel heb ik een nieuw vervolgverhaal gemaakt, deze zal ik hoogstwaarschijnlijk zonder Scooter uitwerken, aangezien ik graag verder wil, maar hij niet echt. Althans, dat idee heb en krijg ik. Ik ga ook overigens ook geen precieze release-datum geven, maar ik ga er sowieso wel graag mee verder...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...