Jump to content

Runescape Private Server


Follow

Recommended Posts

Ik start vanaf nu een een private Runescape server.

CodraxServer

Dat is de servernaam.

Ik moet nog wel wat aanpassen zoals de guilds dat je erin kan.

De webstie van deze server is: [Komt nog]

Daar vind je meer info hierover.

Runescape is niet het programma dat je hiervoort gebruikt maar Moparscape.

Die vind je op Moparisthebest.com

De server die ik start heeft de volgende dingen:

Snelle skill training

Geen goedkope drops, maar dure.

Open guilds (Zoals de Versus arena)

En veel meer.

Het is niet zoals de echte!

Laatste update's:

[GEEN]

Hulp met dingen doorgeven en hoe ik dat doe is heel fijn. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Niet offensief bedoeld hoor maar ik denk dat er niet veel volk op gaat afkomen,

Ten tweede het is illegaal dus er komt wel een slotje op.

Toch nog veel succes toegewenst.

fragje

Bewerkt: door fragje
Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is zoiets illigaal, en als Runescape er achter komt dat je dit doet heb je een nog groter probleem, dus ik denk dat je hier beter mee kunt stoppen, maar goed, je moet het zelf weten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heey Follow,

Ik raad je hier mee aan, dat je hier beter mee kunt stoppen.

Dit is illegaal, en dus ook tegen de regels van dit forum.

Buiten dat, moet je ook nog eens opassen dat runescape je hiermee niet betrapt. Want eens deze ontdekken dat jij een illegale server hebt van hun spel, dan zullen ze het zeker en vast niet hierbij laten zitten, en dan heb je echt wel een groot probleem met hen denk ik :)

Ik raad aan met die illegale server te stoppen, ik zeg het maar voor je eigen bestwil natuurlijk ;)

TheGuardian :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Modified versions of the RuneScape client. Reverse engineering the RuneScape client is strictly prohibited. Using a modified version of the RuneScape client is not permitted.

Heb ik van de Rule list ( 7 ) runescape.com

Als runescape staff je betrapt op Macroing ( cheaten ) INGAME, zullen ze je bannen.

Tegen private servers kunnen ze helaas niks doen :@

Link to comment
Delen op andere websites

Modified versions of the RuneScape client. Reverse engineering the RuneScape client is strictly prohibited. Using a modified version of the RuneScape client is not permitted.

Heb ik van de Rule list ( 7 ) runescape.com

Als runescape staff je betrapt op Macroing ( cheaten ) INGAME, zullen ze je bannen.

Tegen private servers kunnen ze helaas niks doen :@

Tegen Private servers kunnen ze niks doen nee, maar het is wel verboden

Stuff Moorde!

Link to comment
Delen op andere websites

eigelijk kunnen ze je nouja onmogelijk betrappen want A. ze zijn engels ik denk niet dat ze op dit forum komen en B. er staat toch geen info waar je woont enzo dus veel zouden ze niet kunnen doen.

en ik ken iemand die heeft zoveeeeeeeeelllllllllllllll iligale dingen dus en hij heeft nog nooit problemen gehad want hij heeft heel veel bestanden van €1,000 euro gratis dus veel zouden ze niet kunnen doen maar ja dat moet je zelf iezen het zijn niet mijn risicos :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

volges mij is het idd illegaal.. je ript als het ware een game engine van het bedrijf Jagex

maar als je het voor je zelf houd is er niets aan de hand omdat ze er niets van weten en je geen roem op ijst of er geld mee verdient...

hoe start je zoon ding op voor EIGEN gebruik-only? dat heb ik namelijk nooit geweten... ik gebruik nooit

ander mans modified game engines omdat ik ze niet vertrouw.. een vriend van me is gehackt door dzo iets..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen verstand van Runescape Private Servers maar meermalen heb ik nu vernomen dat het hebben van zo'n server niet geheel volgens de regels is (in ieder geval tegen onze regels). Topic dus maar gesloten. Mocht ik het verkeerd zien of zijn er heel gegronde redenen die maken dat het toch open zou moeten blijven: een PM kun je altijd sturen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...