Jump to content

Favoriete Stad


~Lance Vance

Favoriete Stad  

161 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw favoriete GTA Stad?

    • Liberty City
      8
    • Vice City
      51
    • San Andreas
      70
    • Liberty City, maar dan in een ander tijdperk
      3
    • Vice City, maar dan in een ander tijdperk
      6
    • San Andreas, maar dan in een ander tijdperk
      17


Recommended Posts

San Andreas is eigenlijk een staat maar zoals Mike Toreno ooit zei, "Who cares about details anyway"

Wat is dus jouw favoriete stad?

Of als je de stad liever in een ander tijdperk wilde kan je daarop stemmen.

Mijn favoriete stad in GTA is Vice City, Liberty City is me te donker en te grimmig, en San Andreas vind ik te gangster-achtig.

Vice City in de jaren 80, mooi weer, mooie stranden, prachtige muziek, jep Vice City is het voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Natasja24

    2

  • Baffie

    1

  • ~Lance Vance

    1

  • HerrieM

    1

Het is erg jammer dat je in een poll niet op meerdere categoriën mag stemmen, want anders had ik dat zeker gedaan.

Voor mij zijn namelijk San Andreas en Vice City even goed. Fantastische gebieden, en hele mooie plekken. Het is dus heel moeilijk om te bepalen uit welke ik van de twee moet kiezen, aangezien ik ze allebei even mooi, goed, fantastisch en alles wat positief is eraan vind. Ik heb dus Vice City en San Andreas in een verloter gegooid, en daar kwam uit: Vice City. Dus heb ik die keuze aangeklikt in de poll.

Maar eigenlijk zou je dus twee stemmen erbij moeten hebben in de poll, namelijk op San Andreas en Vice City. Dus daar zou je natuurlijk rekening mee kunnen houden.

Verder heb ik niet op Liberty City gestemd. Ik vind het wel een leuke stad, maar het trekt me niet aan.

Vice City bijvoorbeeld daarentegen weer wél.

Maar ach, zoals Lance Dance al zei:

'Zoals Mike Toreno ooit al zei: "Who cares about details anyway."' ^_^

Verder zijn er al best veel topic's geopend over "Wat is jouw favoriete stad?", dus heel origineel is dit topic ook niet meer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op Vice City, het is een ongelooflijk sfeervolle stad, en daar hou ik van.

Liberty City komt op nummer twee, dat is ook een mooie stad met de Mafia.

En San Andreas vind ik eigenlijk helemaal niks, veel te veel wanksters. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfelde tussen San Andreas en Vice City, maar ik ben dan toch uiteindelijk gegaan voor San Andreas

Het is er veel groter, en ook leuker. Je hebt er verschillende gebieden. Rustigere gebieden zoals de bossen, of wat dacht je van de zanderige woestijn daar?

Of hou je liever van de drukke stad, of toch liever aan het strand?

Kortom, in San Andreas vind je meer dan in Vice City. Ik zelf vind de bossen daar best wel zeer gezellig en de steden.

Ook de treinen en fietsen die er rond rijden geeft me nog meer keuze voor die stad. Maargoed, ook al was dit er niet, koos ik San Andreas voor de mooie verschillende en afwissellende landschappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze (Donderdag) nacht eigenlijk een heel groot stuk Vice City gespeeld, omdat ik eigenlijk weer in wil komen in de prahcitge sfeer. En ik kan je verzekeren die indruk van Vroeger vliet nog rond- om mij. Normaal post ik nooit in dit soort topic's, maar omdat het nu toch over de steden gaat en Vice City doet mee kan ik een uitzondering maken, je zult denken die heeft direct op Gta Vice City gestemd, maar dat hoeft per defenitie niet zo te wezen.

---

Gta III (Liberty City)

Het is al een tijd geleden dat ik Gta III gespeeld hebt, oftewel Libertty City, maar ik vind het een echte mooie stad vinden. Het is niet echt sfeervol, maar er hangt gewoon een duistere maffia sfeer en die ben ik zelf eigenlijk nog nooit tegen gekomen in een Grand theft auto. Mischien let ik er natuurlijk ook wel niet op, maar wat me ook opvalt is dat dit gebied tamelijk donker is en dat vind ik toch weer een groot na- deel. Nee ik denk niet dat dit hem is en niet meer, althans smaken verschillend dus iedereen kiest zelf.

Gta Vice City

Zoals ik al zei is dit spel niet echt een moielijke keus, het spel is top de sfeer is top. De graphics hadden beter gekunt, het verhaal is top eigenlijk bijna alles op de graphics en enventueel de handling van de wagens na, maar die is bij een inwenning ook goed te doen. Ik heb verder niks te zeggen over dit spel! In mijn ogen maakt dit spel dus een grote kans om bij mij op numeró 1 de belanden. :Y

Gta San Andreas

Ik speel dit spel zelfs nog dagelijks en ik vind vooral de groot uigestrekte landschapen echt prachtig om te zien, in de echte wereld houd ik ook van natuur foto's maken en foto's die rust uitstralen er zijn dus sommige egbieden in San Andreas bijvoorbeeld in Bad Lands of in de Dessert waar je gewoon vrij uit kan rijden en bijna alles is te vinden en uit te voeren uiteraard, dit is echt een top Gta qua opties, dit verlsaat mischien qua opties Vc, maar Vc heeft altijd nog het beste verheel en muziek.

--- ---

Ik denk dat ik na deze vurige stelling toch vor het landschap: 'San Andreas' ga. Het verhaal bij Vice City is tich malen beter dan het geklungel met die Cj, maar het landschap is gewoon veel mooier in Sa en dat vind ik persoonlijk een goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook zoals vele voor Vice City gekozen, het is gewoon die prachtige sfeer die er hangt. Het is heel gezellig. En ook zo leuk dat je zo'n heerlijk mooi strand hebt... en ja... zo kan ik nog wel doorgaan.

- GTA III Liberty City plaats 3!

De eerste GTA in 3D. Ik vond dit een echt kei vet spel. Speelde het dagelijks. Natuurlijk de maffia sfeer die er altijd is, en het is opzich een best grote stad. maar toch krijgt deze een 3e plaats van mij. Er zit gewoon niet zoveel leven in deze stad, en dat zit er in Vice City dus wel.

- GTA San Andreas plaats 2!

Ik vind dit een prachtspel. Er zit veel leven in ook, en het is leuk dat je nieuwe mogelijk heden hebt, zoals je nu ook kan fietsen. Toch krijgt deze de 2e plaats van mij, omdat het een beetje... ja uh... 'gangstah' achtig is, en ik houd toch meer van een maffia sfeer.

- GTA Vice City plaats 1!

Dit vind ik de beste GTA allertijden. Veel leven, heerlijke sfeer... zowel een echte 'Miami Vice' sfeer als 'Maffia' sfeer. Dat samen is helemaal top! De sfeer speelt vaak in games een grote rol, en daarom denk ik dat de meeste mensen voor Vice City gekozen hebben.

Groet,

Koos. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een best simpele keuze voor mij,

Ik heb gestemt op Vice city Sweer is veel beter,

De radio is gewoon stukke beter dan San andreas

Wat Cool hand ook al zij, in San andreas is veel gangstah, dat bevalt mij niet,

Vice city is gewoon, vet ! leuke missies, dus nummer 1 is Vice city

San andreas, is ook wel een leuk spel, maar niet zo goed als Vice city

Veel groter dan vice city, maar toch heeft vice city iets, wat san andreas niet heeft, een leuke sweer hangt er niet echt,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...