Jump to content

Welke classic heeft de beste menu track?


brbgtaplayer

de vetste menu track  

23 leden hebben gestemd

  1. 1. welke gta heeft de vetste menu muziek?

    • GTA1
      2
    • GTAlondon
      0
    • GTA2
      10
    • meerdere
      2
    • het heeft allemaal wel wat!
      5
    • geeneen!
      2


Recommended Posts

Nee hoor, ze lijken niet eens op elkaar. :D Maar ik stem ook GTA Advance. Deze staat er niet bij, dus stem ik op GTA2 (want die vind ik daarna het mooist).

PS: Heeft GTA1 een menu track? Ik dacht van niet maar het is al een tijd geleden dat ik hem heb gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ze allemaal behoorlijk goed zijn. Ze hebben elk hun goed en slechtere nummers. Bij de soundtrack van Grand Theft Auto heb je bijvoorbeeld verschillende genres (hiphop tot techno), reggae kan natuurlijk niet ontbreken bij de soundtrack van GTA London 1969 en bij GTA2 is de muziek wat futuristischer (of dat was toch de bedoeling), helaas is de klank van de radio wat minder (geen tot zeer weinig bass).

-------------

Nee hoor, ze lijken niet eens op elkaar. :D Maar ik stem ook GTA Advance. Deze staat er niet bij, dus stem ik op GTA2 (want die vind ik daarna het mooist).
De radio in GTA Advance zijn delen uit de soundtrack van GTA2 ;).
Heeft GTA1 een menu track? Ik dacht van niet maar het is al een tijd geleden dat ik hem heb gespeeld.
Natuurlijk heeft GTA1 een soundtrack. Deze is wel niet zo uitgebreid als de daarop volgende delen maar dat komt door de techinische beperkingen van dat moment. Muziek is reeds sinds het begin een belangrijk aspect in de Grand Theft Auto Serie die zeker niet mag ontbreken. Daarom is de serie ook zo succesvol en aantrekkelijk.
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hier toch om de MENU TRACK ? Niet om de RADIO STATIONS toch?

Je hebt gelijk, ik dacht dat het om de soundtrack ging. Mijn excuses :$

Ik vind die van GTA London 1969 het slechtst. Die van GTA1 is wel stoer, die van GTA2 is chill en stijlvol. De menu track van GTA Advance vind ik nogal slecht.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb gestemd op Gta 2, omdat.....tja...eeeh...Het is gewoon beter.

Het heeft een lekker deuntje.

de track bij Gta1 ken ik jammer genoeg niet. :duh:

En de track bij Gta 2 ( is al gezecht ) past beter bij de game zelf.

Dit was mijn mening.

Greetz, Rems GTA :cya:

Bewerkt: door rems GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...