brbgtaplayer Posted August 10, 2006 Report Posted August 10, 2006 welke muziek in het menu is het vetste? ik vind die van GTA1 en GTA2. meerdere dus. maar jullie? Quote
Svenie Posted August 10, 2006 Report Posted August 10, 2006 (edited) Sorry, maar je vergeet de Menu Track van GTA Advance. Deze is namelijk dezelfde als die van GTA II. Dus ik stem op GTA Advance. Ook al staat die er niet bij. Edited August 10, 2006 by Svenie Quote
need my speed Posted August 10, 2006 Report Posted August 10, 2006 Nee hoor, ze lijken niet eens op elkaar. Maar ik stem ook GTA Advance. Deze staat er niet bij, dus stem ik op GTA2 (want die vind ik daarna het mooist). PS: Heeft GTA1 een menu track? Ik dacht van niet maar het is al een tijd geleden dat ik hem heb gespeeld. Quote
VforV Posted August 10, 2006 Report Posted August 10, 2006 Ik vind dat ze allemaal behoorlijk goed zijn. Ze hebben elk hun goed en slechtere nummers. Bij de soundtrack van Grand Theft Auto heb je bijvoorbeeld verschillende genres (hiphop tot techno), reggae kan natuurlijk niet ontbreken bij de soundtrack van GTA London 1969 en bij GTA2 is de muziek wat futuristischer (of dat was toch de bedoeling), helaas is de klank van de radio wat minder (geen tot zeer weinig bass). ------------- Nee hoor, ze lijken niet eens op elkaar. Maar ik stem ook GTA Advance. Deze staat er niet bij, dus stem ik op GTA2 (want die vind ik daarna het mooist). De radio in GTA Advance zijn delen uit de soundtrack van GTA2 .Heeft GTA1 een menu track? Ik dacht van niet maar het is al een tijd geleden dat ik hem heb gespeeld. Natuurlijk heeft GTA1 een soundtrack. Deze is wel niet zo uitgebreid als de daarop volgende delen maar dat komt door de techinische beperkingen van dat moment. Muziek is reeds sinds het begin een belangrijk aspect in de Grand Theft Auto Serie die zeker niet mag ontbreken. Daarom is de serie ook zo succesvol en aantrekkelijk. Quote
Ben007 Posted August 10, 2006 Report Posted August 10, 2006 Ik vind ze allemaal wat hebben,al vind ik die van GTA II wel wat beter Quote
MrKooKie Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 Qua sfeer die van GTA2, alleen die van GTA1 is gewoon vet als nummer. Maar ik heb GTA2 gestemd. Quote
need my speed Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 Het gaat hier toch om de MENU TRACK ? Niet om de RADIO STATIONS toch? Quote
VforV Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 (edited) Het gaat hier toch om de MENU TRACK ? Niet om de RADIO STATIONS toch? Je hebt gelijk, ik dacht dat het om de soundtrack ging. Mijn excuses :$ Ik vind die van GTA London 1969 het slechtst. Die van GTA1 is wel stoer, die van GTA2 is chill en stijlvol. De menu track van GTA Advance vind ik nogal slecht. Edited August 11, 2006 by VforV Quote
need my speed Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 Londen is inderdaad slecht, GTA2 past idd wel bij het spel, en GTA Advance heeft leuke deuntjes vind ik. GTA1 weet ik niet. Quote
brbgtaplayer Posted August 14, 2006 Author Report Posted August 14, 2006 ik heb de track van gta advance eigelijk nog nooit gehoort! Quote
Svenie Posted August 14, 2006 Report Posted August 14, 2006 ik heb de track van gta advance eigelijk nog nooit gehoort! Als je hem niet hebt, dan kan je hem idd niet horen. Maar als je nu even deze pagina op WikiGTA leest, dan zie je dat de Menu Track van GTA Advance dezelfde is als die van GTA II. Quote
Flitskikker Posted August 15, 2006 Report Posted August 15, 2006 Ik vind die van GTA1 het vetst! Hij heet Joyride gemaakt door Da Shootaz. Ik heb hem. Voor wie hem ook wilt, PM me. Quote
brbgtaplayer Posted August 15, 2006 Author Report Posted August 15, 2006 ik kan hem zo krijgen als ik wil, met of zonder PM, legaal of illegaal! Quote
rems GTA Posted August 26, 2006 Report Posted August 26, 2006 (edited) Ik heb gestemd op Gta 2, omdat.....tja...eeeh...Het is gewoon beter. Het heeft een lekker deuntje. de track bij Gta1 ken ik jammer genoeg niet. En de track bij Gta 2 ( is al gezecht ) past beter bij de game zelf. Dit was mijn mening. Greetz, Rems GTA Edited August 27, 2006 by rems GTA Quote
Recommended Posts