Jump to content

~Lcs foto team~


Zim

Recommended Posts

~Lcs foto team~

Info:

Ik had weer een leuk ideetje, en ik besloot dit maar eens uittewerken. ;)

Het concept draait op lcs foto's. We gaan met een team, die foto's maken van lcs de beste foto's die ze gaan maken op een site zetten. Zodat we een site krijgen die erg mooi is, met erg leuke foto's!

Je meld je hier aan, en telkens als je nieuwe screens hebt post je ze hier(enkele mooie screens!!!), en als er een goede screen bijzit plaats ik hem op de site. Pas als ik minimaal 100 goede screens op de site heb, ga ik hem releasen.

Het is dus een redelijk vaag idee, maar hopelijk doen jullie mee. Screens liefst met cheatdevice, geen digitale camera op ps2...

Team:

Meld je hier aan voor het team, voor de aanmelding moet je een goede screen laten zien. :)

Leader:

Zim

Co-leader:

/

Members:

/

Dus mensen, meld je aan! :)

Link to comment
Delen op andere websites

*verkeerd gelezen, is nu weg*

Maar Zim, ik snap toch niet helemaal waar voor dit is. Ja ok, voor een site, maar kan je dat dan niet gewoon zelf doen inplaats van een heel team op te richten? Dus ik zie ook niet het nut in hiervan...

Ow en welke site is dat dan wel niet, want anders weten we niet eens waar die screens naar toe gaan.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...