Jump to content

[SA|TEX] Leren een texture te veranderen


Puma

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    6

  • G-UnitSoldier

    4

  • ChzN.

    4

  • -Omar-

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

eehmmm, ik doe dubbel klik op MapVieuwer, maar dan blijft het een zwart schermpjes :N

Dan moet je op F1 drukken, of (in Vista) als dat niet werkt, Administrator rechten geven (rechtermuisknop op mapviewer, eigenschappen, compatabiliteit en dan als administrator uitvoeren aanvinken).

Als het goed is zie je (nadat je op F1 gedrukt hebt) in de titelbalk een laadproces, nu laad MapViewer alle textures, en kun je vervolgens in de map rond ''vliegen''. (wel eerst met je muispijltje in de map gaan staan en met linkermuisknop klikken)

Wanneer je een huis ed tegen komt, houd je de rechtermuisknop ingedrukt en dan geeft mapviewer de naam van de texture weer in de titelbalk.

Vergeet hierbij niet dat je het huis of iets anders in het midden van de mapviewer moet hebben, anders werkt het nog niet. Succes ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 4 maanden later...

yo ik ben bijna klaar met te leren txd'en maar ik had net gedaan met het veraderen van mijn gebouw en de de volgen stappen als ik klaar was: Als je nu alle textures hebt veranderd en opgeslagen, ga je weer naar de TXDWorkshop toe en dan open je de txd weer (als je ‘m afgesloten hebt). Nu krijg je weer de lijst met textures. Klik op de bovenste en klik op “Import”. Nu ga je naar de map toe waar je de textures hebt opgeslagen en open degene met dezelfde naam als degene die je in txd workshop hebt geselecteerd, de bovenste in dit geval en klik op openen. Zo ga je het hele rijtje af totdat je alles hebt gedaan. Als je alle textures hebt ‘vervangen’ door nieuwe, controleer je nog of linksonder in het programma “San Andreas” staat en niet “VC XboX” ofzo. Klik op “Save TXD” en sluit het programma.

ik had alles gedaan zoals je zegde maar dan kwam er op: zie screen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...