Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Zojuist heeft Take 2 Games aan de pers bekend gemaakt dat Grand Theft Auto IV uit komt op oktober 2007 voor Xbox 360™ en PLAYSTATION®3.

Volgens Take 2 zal Grand Theft Auto IV tegelijktijdig uitkomen op PlayStation®3 en Xbox 360™. Het zal op 16 oktober 2007 in Noord Amerika in de winkels liggen en in Europa op 19 oktober 2007.

Meer informatie is nog niet bekend. Waarschijnlijk volgt dit op de volgende E3 in mei 2007.

Over GTA4 praten? Check dan Ons Nederlandse GTA Forum

Bron: IR.Take2Games.com

Update:

Via een persbericht is zojuist duidelijk geworden dat GTA4 een exclusieve Xbox Live optie zal bevatten op de [more ...]

Bewerkt: door .Levi.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

eej thanks mensen weet ik dat ook weer bedankt

owja hoe krijgen jullie die toffe plaatjes?? :? met naam erin

groetjes :D gta gamerr

Enigzins offtopic maargoed:

Sommigen maken het zelf, met bijvoorbeeld Paint, Paint Shop Pro, Photoshop. Anderen laten het doen door mensen, die optie is ook hier op het forum aanwezig.

Ga hiervoor naar dit subforum en lees daar even de regels door in de gepinde topics, over hoe je zoiets aanvraagt.

Succes en nog welkom op het forum :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kortom 2008 ofzo zit ik te spelen op de PC.. :)

Heb ik nog tijd om me PC beetje te boosten, rustig aan hoor Rockstar, maak er iets moois van net zoals GTA III.. :tu:

Ik verwacht veel van GTA (next-gen)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kortom 2008 ofzo zit ik te spelen op de PC.. :)

Heb ik nog tijd om me PC beetje te boosten, rustig aan hoor Rockstar, maak er iets moois van net zoals GTA III.. :tu:

Ik verwacht veel van GTA (next-gen)

Ik verwacht er ook veel van zal er allemaal wel anders uit zien veel mooier en zo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Update:

Via een persbericht is zojuist duidelijk geworden dat GTA4 een exclusieve Xbox Live optie zal bevatten op de [more ...]

Mist er niet een link bij more?

Ik hoop wel dat GTA IV gewoon GTA IV gaat heten, en niet GTA IV: Sin City ofzo. Dat is niet leuk en volgens mij gebeurt dat ook niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:cya:

halo

hij komt zeker op de pc uit want alle games komen altijd ook op de pc en of het op de psp komt :?:?:?:?:?:? daar op komt hij zeker 100% wanrt het is een kleine playstatoin :sigaar:

ik bedoel er is veel verschil tussen psp en ps3 psp is net als gameboy en ps3 als ps2 begrijp je

tot ziens :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je in het vervolg iets duidelijker kan zijn zou dat behoorlijk schelen, want ik kan er zo werkelijk geen touw aan vast knopen.

GTA IV zal in ieder geval uitkomen op de PS3 en Xbox 360. Over een mogelijke PCversie is nog niets bekend, en een PSPversie komt er zo goed als zeker niet. Dit kun je overigens allemaal nalezen in het nieuwsbericht van dit topic.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:cya:

halo

hij komt zeker op de pc uit want alle games komen altijd ook op de pc en of het op de psp komt :?:?:?:?:?:? daar op komt hij zeker 100% wanrt het is een kleine playstatoin :sigaar:

ik bedoel er is veel verschil tussen psp en ps3 psp is net als gameboy en ps3 als ps2 begrijp je

tot ziens :cya:

En hoe bedoel je alle games, LCS VCS zijn ook niet verkrijgbaar op de PC ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:cya:

halo

hij komt zeker op de pc uit want alle games komen altijd ook op de pc en of het op de psp komt :?:?:?:?:?:? daar op komt hij zeker 100% wanrt het is een kleine playstatoin :sigaar:

ik bedoel er is veel verschil tussen psp en ps3 psp is net als gameboy en ps3 als ps2 begrijp je

tot ziens :cya:

En hoe bedoel je alle games, LCS VCS zijn ook niet verkrijgbaar op de PC ;)

Grand Theft Auto: Liberty City Stories/Vicy City Stories zijn nog gemaakt in deze GTA 'tijdlijn'. GTA IV zal waarschijnlijk een nieuwe aansnijden. Daarbij zijn de 2 handheld GTA's gemaakt als een soort zoethoudertjes tot GTA IV. Dat ze niet op de PC beschikbaar zijn komt omdat ze in opdracht van Sony zijn gemaakt. Daarom vind je ze alleen op de PSP en de PS2. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...