~Lance Vance Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 Bij de karakterbeschrijvingen van de GTA2 gangleiders staat dat ze doodgaan als ze Claude Speed willen vermoorden. Kan iemand me hier uitleg over geven hoe dat gebeurd? Ik heb GTA2 nooit helemaal uitgespeeld en ben wel benieuwd. Quote
MrKooKie Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 Als je in een level voor alle gangs alle missies hebt gedaan krijg je een Final Mission waarbij alle bazen achter je aan komen. Die proberen je te vermoorden, maar jij vermoord hun eerst. Anders is het Mission Failed. Quote
Baffie Posted August 12, 2006 Report Posted August 12, 2006 Inderdaad, in de Timeline staan alle mogelijke gebeurtenissen, zo ook die van GTA2, helaas hoef je echter neit alles te doen om het spel uit te spelen (voor alle bonuslevels wel), dus vandaar dat niemand het weet. Dan komt er nog bij dat het na level 1 onmogelijk, of zo goed als onmogelijk is om tot de laatste missie te komen, je hebt maar 5 levens, en je krijgt op een gegeven moment wel zulke idiote opdrachten (zoals van een gang er zoveel doodschieten dat het respect minimaal is, dan er 100 neerknallen) dat je het nooit kunt halen, vandaar dat het ook bijna niemand lukt. Als je echter alle missies gedaan hebt, komen de gangleiders (die écht moeilijk dood te krijgen zijn) in speciale voertuigen op je af, ze komen achter je aan, schieten met molotovs, bazooka's, alle zware artillerie zeg maar, ook de hele stad is één rel, dus niks meer aan om nog in rond te lopen, en hoog tijd voor het volgende level. Quote
MrKooKie Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 Als je denkt dat GTA2 moeilijk is, denk ik daar anders over, het is best te doen. Maar GTA2 wil graag meer dan alleen maar mannetjes omverhelpen met een geweer, een aantal goedgeplaatste bommen en mines willen ook weleens wonderen doen. Of wat dacht je van het oude vertrouwde 'ik-rij-je-plat-in-het-meest-kogelbestendige-voertuig-dat-ik-kan-vinden'? Quote
Grimgroove Posted June 16, 2007 Report Posted June 16, 2007 Inderdaad, mij ist het al voor de eerste twee werelden gelukt en die gangbazen afmaken is verbazend makkelijk want als ze mekaar zien beginnenz e met elkaar te vechten en moet ik er uiteindelijk maar 1 overhoop rijden. Quote
chopperboy Posted July 9, 2007 Report Posted July 9, 2007 (edited) het is mij wel gelukt om alle missies te doen. in het eerste eiland is er wel iets geks. als je bij de laatste missie bent, dat de bazen je willen doden, komen alle auto's in het zwart. maar in een van de yakuza missies komt er ook een zwarte dementia voor, maar die zit helaas op slot. maar toen ik de eerste keer trey welsch (zaibatsu) doodde, kwam hij met een gewone z-type achter me aan. maar bij de tweede keer kwam hij met een benson achter mij aan, maar die komt in het eerste eiland helemaal niet voor. en in het tweede eiland, als je dr. LabRat dood, is hij in een zwarte meteor en heeft hij een blauw yakuza pakje aan. Edited August 6, 2007 by chopperboy Quote
brbgtaplayer Posted August 11, 2007 Report Posted August 11, 2007 Waarschijnlijk hebben de makers deze missie wel erg 'random' ingestelt! Quote
Recommended Posts