Jump to content

[Recorded] Liberty City Stories theme song.


DaBeast

Recommended Posts

DaBeast presents:



lcsrn4.png

Liberty City Stories Theme song.

Recorded for GTAForum.nl

Other info:

Lengte: 1:32 minuten.

Bitsnelheid: 128 KB/Seconde.

Bestandsgroote: 1,40 MB (1.477.112 bytes)

Opgenomen van: The PSP LCS version.

Opgenomen met: Multiquence.

Download: Geen toestemmingHax

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al langer, maar die van mij duurt 2:10! Het staat trouwens achterin het boekje welk intro-nummer het is, even opzoeken...

Gevonden! Dit staat er in het boekje:

"March Popakov Remix"

Danger Mouse

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Die intro download is gewoon legaal op het net te vinden. Downloaden hoeft niet persé te refereren aan Warez, zelfs als je Warez zou gebruiken is het legaal, de Intro is niet te koop en gewoon gratis, net zoals de SA intro ook te downloaden is die op GTAgames.nl staat.

@DaBeast, nice work!

Link to comment
Delen op andere websites

Downloaden = Illigaal = Verboden onder de nederlandese wet. Dus is hier ook verboden! Lees de forum regels nog maar even door. Dit verstaan wij namelijk onder de regel Warez, geef geen aanleiding tot warez!

Downloaden is legaal. Weet je dat je deze tekst hebt gedownload naar je computer? Deze pagina staat nu in je cache :Y . Is dat illegaal? En ik heb net een photoshop trial gedownload, is dat illegaal? Ga eens je huiswerk doen :puh: Ik moest trouwens 10x je post lezen voordat ik door had wat er stond, verbeter je posts eens voordat je ze posts :puh: .

>>> Door .Levi.: Ik zal eens uitkijken met zulk brutaal gedrag tegen een moderator.. Matiscus doet zijn huiswerk al, en dat is jullie erop wijzen geen aanleiding tot warez te geven of het nou illegaal of legaal is. Over warez wordt hier niet gesproken!<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Downloaden = Illigaal = Verboden onder de nederlandese wet. Dus is hier ook verboden! Lees de forum regels nog maar even door. Dit verstaan wij namelijk onder de regel Warez, geef geen aanleiding tot warez!

Downloaden is legaal. Weet je dat je deze tekst hebt gedownload naar je computer? Deze pagina staat nu in je cache :Y . Is dat illegaal? En ik heb net een photoshop trial gedownload, is dat illegaal? Ga eens je huiswerk doen :puh: Ik moest trouwens 10x je post lezen voordat ik door had wat er stond, verbeter je posts eens voordat je ze posts :puh: .

Als je men tekst niet kan lezen, koop dan eens een nieuwe bril. ;) Verder heb je twee manieren van downloaden, wat jij zegt. En downloaden via P2P netwerken. Ik kan niet weten wat ze boven mij bedoelen met de term 'downloaden' Het kan even goed legaal of illegaal zijn. Daarom ik het er maar even tussen gooide. Ook wou ik leden voorkomen die de vraag stelde waar je dit dan kon downloaden. Verder sta ik deze opmerking helaas niet toe. Je hoort nog iets van mij...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin zeg, downloaden is gewoon downloaden.

En ik wijs er gewoon op dat er wat fouten staan in een aantal posts van matiscus. Mijn posts zijn ook nooit perfect, en ik stel het op prijs als iemand me daarop wijst. Als je mijn post beledigend vind, hoe moet ik dan denken over "Als je men tekst niet kan lezen, koop dan eens een nieuwe bril."? Of mogen mods wel mensen beledigen? Wat een onzin zeg, je kan me ook op een andere manier erop wijzen dat je het niet leuk vind hoe ik post. Dit is namelijk gewoon kinderachtig...

Ontopic:

@TS, Mooi gedaan. Ik heb nog wel een mirror voor je(m'n server), aangezien rapidshare en filefront niet de meest geliefde uploadsites zijn vanwege de wachttijd en uploadlimieten. Stuur me maar een PBtje ;).

>>> Door Matiscus: Als jij je uitspraken niet beledigend vind, dan is de mijne ook zeker niet beledigent. Had je zo brutaal niet overgekomen was het gewoon een PB geweest. Dit heb je namelijk zelf gezocht. Verder ontopic nu. <<<

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...