Jump to content

-LEAH - REMINI -


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Heey General Lee,

Commentaar: Gho, je 3de siggy dat ik rate in een uurtje tijd :puh:

Je sig zag er op het eerste zicht best simpel uit, maar eigenlijk is dat zo helemaal niet als je wat beter kijkt..

- punten: Ik zou wat kleur in je siggy gedaan hebben, dit maakt het nogal wat eentonig, voor de rest niks aantemerken..

+ punten Je fond en lettertype zijn mooi, en passen wel bij je achtergrond, net zoals je render bij de achtergrond past. Ook mooie render genomen trouwens , deze past perfect bij de achtergrond? De effecten errond zijn ook heel mooi

EindTotaal Punten: 8.0

Eindbesluit: Mooie score, niet veel - punten aantemerken, dus prima gedaan :klap:

Je score ligt mischien wat laag denk je voor maar 1 - puntje, maar ik vind dat wel een heel belangrijk - puntje eigenlijk

TheGuardian :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje standaard, vrouwtjes tegen een achtergrond. Kheb er nu al vier gezien ofzo. :N Het enige dat ik niet standaard vind is de achtergrond, die is heel erg leuk gedaan. Daar heb je vast wel wat werk aan gehad? Ik denk dat je de tekst "LEAH" wel iets donkerder had mogen doen, aangezien die nu bijna wegvalt tegen de achtergrond. Ook je naam had wel wat donkerder gemogen, want "LEE" valt bijna niet op. :)

Rate: 5.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...