Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V2


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    18

  • SummerBase

    9

  • .Timothy

    9

  • Donwell

    5

Alle missies die voor 'Back to School' staan zijn voltooid, de rest dus nog niet. Maar ik raad je aan om simpelweg een aanvraag te doen, want dan moet je zeker geen missies overnieuw doen en dan blijft de rest van je savegame ook gelijk (voltooide zijmissies, kleren, ...).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

heej,

als ik een missie download en hem in gta sa user files zet als ik dan gta opstart en naar load game ga staan er 0 save games! hoe kan ik hier iets aan doen??

ik weet trouwens zeker dat ik v.2. heb wat als gta opstart staat er rechts onderin: v 2.00!

p.s.: respect voor jullie forum! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hallo allemaal,

ik heb GTA SA v2 maar ik heb hem gepatched naar v1 zodat ik mods kan installeren.

Ik had gisteren de savegame van 100% gedownload voor v1, maar als de laadbalk in gta SA vol is sluit gta sa af.

Wie weet er welke savegame ik moet downloaden?

Mvg julian0497

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Kan iemand mij misschien helpen? ik kan hem niet laden? of heeft iemand een volledige 100% savegame voor mij? ik heb het spel al een aantal x uitgespeelt, maar niet met alle collectables, kan iemand een GOEDE 100% save game geveN?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ik heb de savegame inderdaad kunnen downloaden, en heb het uitgepakt met het aangegeven bestand dat op blz. 1 staat aangegeven. en de uitleg gevolgd. ook staat het uitgepakte bestaand in die ene map die staat aangegeven. maar ik moet nog steeds die missie behalen. het gaat om wrong nogwat in het begin van het spel. hoe kan ik dit oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de savegame inderdaad kunnen downloaden, en heb het uitgepakt met het aangegeven bestand dat op blz. 1 staat aangegeven. en de uitleg gevolgd. ook staat het uitgepakte bestaand in die ene map die staat aangegeven. maar ik moet nog steeds die missie behalen. het gaat om wrong nogwat in het begin van het spel. hoe kan ik dit oplossen?

In deze savegame is Wrong Sides of the Track gehaald, die moet je dus hebben. Overigens is de missie dan wel gehaald, maar het is wel een andere savegame dan die je zelf gebruikt op dit moment. Dat wil dus zeggen dat het kan zijn dat er in die savegame al missies gedaan zijn die jij nog niet gedaan hebt, waardoor je dus enkele missies mist. Als je moeite hebt met die ene missie, dan kun je beter een savegame-aanvraag doen, zodat je nadien met je eigen savegame verder kunt spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...