Jump to content

Pokémon online


Goliat

Recommended Posts

Ik zag laatst een topic waarin ik merkte dat er nog best veel mensen Pokémon spelen(Sapphire en Ruby)

Nu was ik laatst wat aan het zoeken op het internet en toen kwam ik een online game tegen om Pokémon te spelen. Het is allemaal niet zo mooi als de echte games, het heeft geen verhaallijn, elke als je vooruitgang in het spel wil behalen wordt de pagina vernieuwt. Maar is in mijn ogen minstens zo leuk omdat je het eindelijk zonder Pokémon stadium en een Gamecube kan opnemen tegen je vrienden en zelfs nog mensen over de hele wereld.

Ook speelt pokémon vangen weer een grote rol, met een Poké ball, Great ball, Super ball en Master ball is dit dan ook geen probleem. Het aantal Pokémon dat je kunt vangen is bijna onbeperkt alleen kun je er slechts 5 bij je dragen.

Het idee erachter is het zelfde, vecht tegen zoveel mogelijk pokémon(zowel wilde als die van een trainer) en doe zoveel mogelijk xp(expirience) op om zo je pokémon naar een hoger niveau te brengen. Wat anders is, is dat je nu ook geld krijgt voor de gevechten tegen wilde pokémon om items te kopen wat het weer wat onrealistisch maakt. Items kun je trouwens heel makkelijk en zonder limiet kopen, alleen zul je tegen de ene een hogere prijs moeten betalen dan andere.

Ondanks dat je niet echt een verhaallijn kan spelen, kun je wel tegen alle Gang Leaders vechten die ooit maar voorgekomen zijn in de Pokémon reeks. Ook hiervoor krijg XP en geld en vervolgens nog als extra een badge die dan weer wordt weergegeven in je profiel. Het is mogelijk om een personage te spelen die je maar wilt, alleen betreft het wel alle personage's die in Pokémon Ruby en Sapphire voorkomen, maar goed ook dat is gewoon leuk.

Je kunt het dus tegen iedereen ter wereld opnemen, het gaat heel simpel, je zoekt een trainer en daagt deze uit en het gevecht kan beginnen. Om het ook tegen offline members op te kunnen nemen zijn er ook gevechten die weleswaar tegen de Pokémon van die trainer zijn, maar wel computer gestuurd zijn, dit heeft geen concequenties voor de verliesende partij.

Ik zou zeggen probeer de game eens op www.pokemoncrater.com en vind zelf uit hoe leuk de game kan zijn.

Met meestal rond de 20.000 members online is de game zeker geen lachertje.

p.s.: Na een dagje spelen snap ik nu de meeste dingen wel, dus zijn hier vragen voor de mensen die het spelen dan kunnen die hier altijd gesteld worden.

Nog wat screens:

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Issie3222

    5

  • Goliat

    3

  • Daan007

    3

  • Big Playahh

    3

Misschien probeer ik het ook wel eens, maar na alle Pokemon games minimum 2x uit te spelen heb ik er denk ik niet veel zin meer op. :puh: Ik vraag me dan eigenlijk wel af hoe je stats etc naar omhoog gaan, want de stats van je pokemon word altijd bepaald door IV's, DV's, en EV's. Ik ben wel benieuwd. :puh:

EDIT Ik heb me even ingelogd, en het is wel leuk. Al ben ik direct gestopt met spelen toen ik geconfused was, ik haat dat echt zoveel. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad jammer dat je niet gewoon kan rondlopen in verschillende servers.

Het is wel leuk maar het laden duurt zo lang.

Ik heb bij het begin Charmender gekozen maar de tegenstanders zijn veels te sterk.

Maar mischien komt er nog een keer dat je vrij kan rondlopen en kan battelen.

Ik ben het met je eens Silverwing.

Ik háát het ook als ik word geconfused.

Vooral in de echte game in de League ofzo.

Daan :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad jammer dat je niet gewoon kan rondlopen in verschillende servers.

Het is wel leuk maar het laden duurt zo lang.

Ik heb bij het begin Charmender gekozen maar de tegenstanders zijn veels te sterk.

Maar mischien komt er nog een keer dat je vrij kan rondlopen en kan battelen.

Ik ben het met je eens Silverwing.

Ik háát het ook als ik word geconfused.

Vooral in de echte game in de League ofzo.

Daan :cya:

Tegen wilde pokémon is het een eitje om tegen te vechten. :) (allemaal rond level 15) Deze kun je vinden door in een map te gaan wandelen. Als je pokémon rond level 20 zitten kun je beginnen aan je eerste Gym-gevecht, dan zijn ze daar wel sterkt genoeg voor. Wilde pokémon kun je vinden door in een map rond te gaan lopen, door op de pijltjes te klikken. :) Ik heten jullie trouwens, ik heb wel zin in een gevechtje. :puh:

Yakuza-David is mijn naam daar.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad jammer dat je niet gewoon kan rondlopen in verschillende servers.

Het is wel leuk maar het laden duurt zo lang.

Ik heb bij het begin Charmender gekozen maar de tegenstanders zijn veels te sterk.

Maar mischien komt er nog een keer dat je vrij kan rondlopen en kan battelen.

Ik ben het met je eens Silverwing.

Ik háát het ook als ik word geconfused.

Vooral in de echte game in de League ofzo.

Daan :cya:

Tegen wilde pokémon is het een eitje om tegen te vechten. :) (allemaal rond level 15) Deze kun je vinden door in een map te gaan wandelen. Als je pokémon rond level 20 zitten kun je beginnen aan je eerste Gym-gevecht, dan zijn ze daar wel sterkt genoeg voor. Wilde pokémon kun je vinden door in een map rond te gaan lopen, door op de pijltjes te klikken. :) Ik heten jullie trouwens, ik heb wel zin in een gevechtje. :puh:

Yakuza-David is mijn naam daar.. ;)

Bedankt Goliat. Nu kan ik een beetje trainen ! :)

Mijn naam is (hoe kan het ook anders) Daantjuh !!!!!!!!!!!

Ik wil wel een keer battelen, maar ik ga eerst trainen.

Als ik meer en sterkerde pokemon heb daag ik je uit :puh:

Ik heb alleen nog een Charmender van lv 16 ofzo.

Hoeveel pokomon heb jij dan Goliat

Daan :cya:

Bewerkt: door Daan007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook op dit moment bezig om mijn pokemon beter te maken. Ik heb Pichu laten evalureren met een Thunderstone naar Pikachu. Ik heb Chikorita, Maukita, Corsola en nog een paar andere pokemon weten te vangen. Ik heb 6 Badges. Ik heb in elke regio 2 badges weten te winnen. Mijn naam in het spel is Colonel Cortez. Ik heb gewoon de strategie gevolgd die ik gebruikte om Pokemonspellen uit te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...