Jump to content

Pokémon online


Goliat

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Issie3222

    5

  • Goliat

    3

  • Daan007

    3

  • Big Playahh

    3

ik heb het nu al 2 dagen en ik heb al twee op 100 blaziken en charizard badges:32 wie wil battelen ik heet ronnor. ps Gtaboy107 ik wil wel in je clan.

Bewerkt: door hoihoi1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Cool ik wist niet dat dit nog bestond :D

Ik heb vroeger als klein kind veel op men gameboy pokémon gespeelt. Het is wel lachen om dit terug te doen :D.

Maar ik heb een shiny cyndaquil gevangen, en ben zelf met cyndaquil gestart :D is die shiny cyndaquil zeldzaam in dit spel of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het spel egt niks respect voor de fans maar de laadtijden duren lang je kan geen animaties zien je kan niet vrijrondbewegen het is de hele tijd alleen maar klik klik klik nee dan speel ik liever pokemon daimond op de nintendo ds

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

lol..

Ik speelde dit spel

Ik heb 18 Zeldzaams allemaal 100 ( deoxyes , lugia etc )

en dan heb ik nog zon 53 Normale pokemons ( zoals drifblim , alakazem enz ) ook allemaal 100

en nog een paar van ong level 70/80 enz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het niet maar..

Ik vind die pokemon spellen goed gemaakt, ze zijn best leuk ook al ben ik er te oud voor vind ik het zelf. Ik kijk het heel soms als ik vroeg uit ben ofso van school. Maar het is best boeiend en het is leuk voor kinderen. En die spellen verkopen gewoon goed omdat het jaren lang goed en mooi is en het word steeds mooier en bekender :puh: En die films die pokemon maakt heb ik er maar 1 van gezien 5 jaar geleden ofso, maar die maken ze ook mooi en mooie efecten volgens mij ook ;) En van die pokemon afleveringen vind ik het grappig dat al die politie vrouwen en zuster de zelfde naam hebben :puh: En ik vind het goed gedaan dat alle afleveringen telkens worden vervolg. To be continued :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik was vroeger goeie pokemon trainer, had vele zeldzame pokemons (gevangen, geruilt met vrienden of gekopieert van me vrienden) maar daarnaast wist gewoon alles ervan na ruby heb ik nooit meer pokemon spel gespeelt, vind het zoiezo jammer dat er steeds weer nieuwe pokemons komen op een duur hou je niet meer bij

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...