Jump to content

Cheatdevice


looney-tunez

Recommended Posts

Ik weet dat er al duizende topics aangemaakt zijn,, maar het is me nog steeds niet duidelijk....!!

Ik heb op mijn psp V2,50 Kan ik nu wel of niet Cheatdevice er op zetten en zo jah, Hoe ...??

Alvast bedankt !

p.s. Als er iemand is die van plan is om als reactie te plaatsen ; kijk in dit topic...

Niet doen graag !!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wil ik wel eventjes voor je uitleggen. ^_^

Ik zal het uitgebreid uitleggen, zodat er niks mis kan gaan.

Allereerst heb je natuurlijk een PSP en een USB kabeltje nodig, zodat je je PSP met de computer kan aansluiten. Jij zegt dat je Firmware-versie 2.5 hebt, daar kan je de Cheatdevice gelukkig mee gebruiken. Maar je Firmware-versie mag niet 2.7 of hoger zijn, want dan werkt de Cheatdevice niet meer!!! Dus upgrade je PSP niet als je nog van de Cheatdevice wilt genieten!

Allereerst sluit je de PSP met het USB kabeltje met je PC aan, en jouw PC zal jouw PSP als het goed is herkennen als een extra opslagstation. Ga zo naar de map "psp", daarna naar "SAVEGAME", en zo zul je daar een aantal bestanden zien staan, die allemaal nogal vage namen hebben, het lijken eigenlijk wel meer code's, die meestal wel zullen beginnen met "ULES". Dit zijn al jouw savegame's van games die je op de PSP hebt staan.

Laat dit zo aanstaan.

Goed, daarna download je Cheatdevice UK/EU version 1.0d =>>HIER<<=. (Onder de eerste rij afbeeldingen zul je de downloads zien staan.) Probeer het op te slaan op je Bureaublad.

Wanneer je het gedownload hebt, zal het nog in een .Zip bestand staan (gecomprimeerd, ofwel een ingepakt bestand). Je klikt met je rechtermuisknop op het bestandje, en je klikt op "Hier uitpakken".

Wanneer je het bestand uitgepakt hebt, zul je een map genaamd "psp" zien staan, en drie Kladblok-bestanden, genaamd "Peds", "Programming", en "Readme".

Klik op de map "psp", en je ziet dat die map geopend wordt, en er staat nóg een (sub)map in, genaamd "SAVEDATA". Klik erop, en je ziet dat daar een bestand inzit, en die heet "ULES00151S0". Dit is de savegame mét Cheatdevice. Kopiëer dit bestand, en plak het weer in je SAVEDATA van je PSP die je met het USB kabeltje op je PC had aangesloten die je als het goed is nog op had staan. Nu is de savegame met Cheatdevice geplaatst, start GTA Liberty City Stories op en laad de savegame op het eerste slot. Wanneer je dit gedaan hebt is de Cheatdevice ook automatisch opgestart, en kan je het voor al je savgame's gebruiken! (Tip: Ik zal als ik jou was niet opslaan wanneer je de Cheatdevice hebt opstaan, misschien wordt zo wel jouw savegame's verkloot.)

Als je wilt kan je de bestanden die je hebt gedownload gewoon weer van je PC verwijderen, de Cheatdevice staat immers nu toch op je PSP.

Hopelijk heb ik je zo goed geholpen, als je nog vragen hebt, stel ze dan maar gerust.

Veel succes! :cya:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Dit had je beter Hier kunnen vragen ;)

Maar om toch nuttig te posten: Op de officele site van Cheatdevice staat dit: 'For firmware versions 2.0, 2.01, 2.5 and 2.6. This will NOT ever work on 2.7!'. Dat betekend dat je met de firmware's 2.0, 2.01 en 2.5. Jij kan hem dus gewoon draaien!

EDIT: Ik ben natuurlijk veel te langzaam... En dat terwijl Pietje een veel groter verhaal heeft...

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

De eerste save die Edison Carter heeft gemaakt met de heli in de garage werkt gewoon onder 2.71!!!

de link: http://www.cheathappens.com/show_download.asp?ID=20215

het vergt wel tijd om hem der uit te krijgen pak eerst een auto van de straat en zet de motor op de rand van de garage zodat de deur niet dicht kan en ga met de auto hem er uit drukken

als de deur dicht gaat is de heli weg en moet je opnieuw loaden....

sorry voor de dubbel post!!

Bewerkt: door eggie123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de savegame voor 2.7 en hoger voor de eu/uk versie gemaakt.

Het spel is 100% uitgespeeld(met dank aan Dizzee), je hebt oneindige ammo, rookgranaten, alle auto's in je garage zijn onverwoestbaar en er spawnt een hunter bij je savehuis in Staunton island.

Het vervangt de 2de savegame, maak hiervan dus een backup of slaag het in een ander slot op.

KLIK

Met dank aan Vetefan88 voor de code.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Dat wil ik wel eventjes voor je uitleggen. ^_^

Ik zal het uitgebreid uitleggen, zodat er niks mis kan gaan.

Allereerst heb je natuurlijk een PSP en een USB kabeltje nodig, zodat je je PSP met de computer kan aansluiten. Jij zegt dat je Firmware-versie 2.5 hebt, daar kan je de Cheatdevice gelukkig mee gebruiken. Maar je Firmware-versie mag niet 2.7 of hoger zijn, want dan werkt de Cheatdevice niet meer!!! Dus upgrade je PSP niet als je nog van de Cheatdevice wilt genieten!

Allereerst sluit je de PSP met het USB kabeltje met je PC aan, en jouw PC zal jouw PSP als het goed is herkennen als een extra opslagstation. Ga zo naar de map "psp", daarna naar "SAVEGAME", en zo zul je daar een aantal bestanden zien staan, die allemaal nogal vage namen hebben, het lijken eigenlijk wel meer code's, die meestal wel zullen beginnen met "ULES". Dit zijn al jouw savegame's van games die je op de PSP hebt staan.

Laat dit zo aanstaan.

Goed, daarna download je Cheatdevice UK/EU version 1.0d =>>HIER<<=. (Onder de eerste rij afbeeldingen zul je de downloads zien staan.) Probeer het op te slaan op je Bureaublad.

Wanneer je het gedownload hebt, zal het nog in een .Zip bestand staan (gecomprimeerd, ofwel een ingepakt bestand). Je klikt met je rechtermuisknop op het bestandje, en je klikt op "Hier uitpakken".

Wanneer je het bestand uitgepakt hebt, zul je een map genaamd "psp" zien staan, en drie Kladblok-bestanden, genaamd "Peds", "Programming", en "Readme".

Klik op de map "psp", en je ziet dat die map geopend wordt, en er staat nóg een (sub)map in, genaamd "SAVEDATA". Klik erop, en je ziet dat daar een bestand inzit, en die heet "ULES00151S0". Dit is de savegame mét Cheatdevice. Kopiëer dit bestand, en plak het weer in je SAVEDATA van je PSP die je met het USB kabeltje op je PC had aangesloten die je als het goed is nog op had staan. Nu is de savegame met Cheatdevice geplaatst, start GTA Liberty City Stories op en laad de savegame op het eerste slot. Wanneer je dit gedaan hebt is de Cheatdevice ook automatisch opgestart, en kan je het voor al je savgame's gebruiken! (Tip: Ik zal als ik jou was niet opslaan wanneer je de Cheatdevice hebt opstaan, misschien wordt zo wel jouw savegame's verkloot.)

Als je wilt kan je de bestanden die je hebt gedownload gewoon weer van je PC verwijderen, de Cheatdevice staat immers nu toch op je PSP.

Hopelijk heb ik je zo goed geholpen, als je nog vragen hebt, stel ze dan maar gerust.

Veel succes! :cya:

Heey ik wil al heel erg lang cheatdevice maar ik weet niet hoe je het er op moet zetten mijn versie van mijn pcp is 2.60 maar als ik er op druk dan zegt hij dat de systeem software versie 3.60 is.

Maar wat ik nau wil vragen is kan ik cheatdevice in een savegame krijgen dat hij automaties op start want hij zegt als ik het spel liberty city stories opstart load failed data corrupted en ik heb geen iede wat hij daar mee bedoelt maar ik kan hem dus niet laden.

Ik hoop dat iemand of jij mij antwoord er op kan geven alvast bedankt

Groetjes Ricko

Bewerkt: door ricko
Link to comment
Delen op andere websites

Je bent nogal onduiddelijk, de Cheatdevice kan niet op 2.7 of hoger en ik kan er niet uit echt uit op maken welke fw je hebt. Mischien heb je de patched versie van LCS, dan hoef je alleen nog even naar fw 3.71m33 (2) te gaan en download de .prx cheatdevice

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent nogal onduiddelijk, de Cheatdevice kan niet op 2.7 of hoger en ik kan er niet uit echt uit op maken welke fw je hebt. Mischien heb je de patched versie van LCS, dan hoef je alleen nog even naar fw 3.71m33 (2) te gaan en download de .prx cheatdevice

Hoe kan ik de versie krijgen dat cheatdevice het doet?

En is vice city stories echt de beste tot nu toe of is dat liberty city stories??

Geef mij even alstublieft een link waar ik de cheatdevice kan downloaden die geschikt is voor mijn pcp?

Alvast bedankt groeten Ricko

P.S: Waar kun je zien welke firmware je hebt dan???

Bewerkt: door ricko
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt de versie zien in het hoofdmenu van de psp, onder Instellingen>Systeeminstellingen>Systeeminfo. Het cheatdevice werkt alleen op firmware 2.7 en lager. Als je hoger hebt, kun je downgraden en een homebrew hogere firmware installeren (om VCS te spelen), maar dat is illegaal en op dit forum zul je daar niet meer over te weten kunnen komen. Indien je lager hebt, kun je het cheatdevice hier downloaden ;)

Welke is beter: VCS of LCS. VCS bevat meer functies, maar het is maar net jou smaak welke je beter vind. Wij kunnen jou geen mening opdringen, dus daar zul je zelf achter moeten komen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...