Jump to content

Gameboy Advance kopen.


Baffie

Recommended Posts

Ik ben min of meer van plan om een GBA te gaan kopen, maar ik heb geen idee waar ik dit ding kan bestellen, en om het nog leuker te maken, ik weet niet eens hoe het hele apparaat eruit ziet, is het nu dat opklapbare luciferdoosje, of die soort tweeling van de PSP.

Ik wil hem om GTA Advance, kan iemand ook een link geven waar ik die nog kan kopen/bestellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Informatie

Er bestaan intussen zo'n drie verschillende versies van de Game Boy Advance:

Deze zijn in verschillende kleuren te verkrijgen. Als je een Game Boy Advance wilt zou ik voor de Game Boy Micro gaan omwille van zijn verbeterde graphics, wil je een goede bescherming dan zou ik voor de Game Boy Advance SP gaan. De GBA SP en GBA Micro draaien GBA games.

Ik zou eigenlijk geen één van deze drie nemen. In plaats daarvan is het misschien beter om zich een Nintendo Dual Screen aan te schaffen. Ook hiervan bestaan intussen twee versies:

Ook deze zijn in verschillende kleuren te verkrijgen. De Nintendo DS Lite is voorlopig enkel in een witte of zwarte versie te verkrijgen. De Nintendo DS is wel wat duurder dan de GBA maar dat scheelt niet zoveel als je de GBA en Nintendo DS vergelijkt op grafisch gebied. De Nintendo DS Lite is momenteel de duurste. Deze is een compactere versie van de eerste Nintendo DS en heeft een verbeterd scherm met betere graphics. De Nintendo DS kan GBA games en NDS games draaien.

-------

Kopen

De Game Boy Advance is te koop:

  • in de betere gamewinkels (vb Game Mania, Bart Smith etc.)
  • in grootmarkten (vb. Makro, Media Markt etc.)

De Game Boy Advance kan je bestellen op o.a.:

(De originele GBA en GBA SP kon ik niet meteen vinden.

-------

De Nintendo DS is te koop:

  • in de betere gamewinkels (vb Game Mania, Bart Smith etc.)
  • in grootmarkten (vb. Makro, Media Markt etc.)

De Nintendo DS kan je bestellen op o.a.:

-------

Grand Theft Auto Advance

Deze titel is zeer zeldzaam. Kort na de release in 2004 was hij al niet meer te vinden in de winkelrekken. Indien je hem echt wil hebben zul je het internet moeten raadplegen om hem te bestellen. Ik heb even wat voor je opgezocht. Uit mijn zoektocht bleek GTA Advance de goedkoopste prijs te hebben op eBay:

Sites:

Verdere info:

-------

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, Baffie :).

(Dit hoort trouwens in het Consoles en Beurzen Forum aangezien dit meer om de console zelf gaat en niet om GTA Advance.)

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Dankje, GTA Advance heb ik alvast bestelt op eBay.nl, maar nog even over de console, als ik het goed begrijp kunnen spellen voor de GBA dus ook op de volgens jouw de beste namelijk de Nintendo DS Lite? Ik heb er best geld voor over, dus dat maakt me niet zo heel veel uit, en wil ik gewoon de beste ervoor hebben, wat volgens jouw de Nintendo DS is?

Nog even een vraagje, ik zag op Bol.com een set liggen waardoor je een adapter voor de GameBoyAdvance zou kunnen krijgen waardoor je geen batterijen meer nodig hebt, is die er ook voor de Nintendo DS Lite?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje, GTA Advance heb ik alvast bestelt op eBay.nl, maar nog even over de console, als ik het goed begrijp kunnen spellen voor de GBA dus ook op de volgens jouw de beste namelijk de Nintendo DS Lite? Ik heb er best geld voor over, dus dat maakt me niet zo heel veel uit, en wil ik gewoon de beste ervoor hebben, wat volgens jouw de Nintendo DS is?
Als je echt het recentste en beste wilt zou ik voor de Nintendo DS Lite gaan. Hij heeft meer functies dan de GBA (Internet, dubbel scherm waarvan één een touchscreen, de mogelijhheid om GBA games én Nintendo DS games af te spelen) en heeft betere graphics dan de Game Boy Micro en de eerste Nintendo DS.
Nog even een vraagje, ik zag op Bol.com een set liggen waardoor je een adapter voor de GameBoyAdvance zou kunnen krijgen waardoor je geen batterijen meer nodig hebt, is die er ook voor de Nintendo DS Lite?
Bij iedere Nintedo DS (Lite) zit een AC Adapter. Hiermee kan je de batterijen terug opladen. Bij het PSP Value / Giga Pack zit ook een AC Adapter. Als je die aansluit op je PSP wordt die opgeladen maar kan je gewoon verder spelen (binnen bereik van de lengte van het snoer natuurlijk), of non-stop spelen want je verbruikt geen batterijen maar elektriciteit. Ik weet niet of je bij de Nintendo DS (Lite) tergelijkertijd kan gamen als hij aan het opladen is. Ik denk dat het dit is wat je bedoelde (?) want zonder batterijen of andere stroombron (elektriciteit) is volgens mij onmogelijk.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...