Jump to content

NL ondertiteling voor SA


HerrieM

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HerrieM

    9

  • bozmaz

    6

  • $NeoSyp$

    5

  • Donwell

    3

  • 3 weken later...
Vraagje, hoe verander je de naam van je User Track station? Want dat lijkt me ook wel tof om te doen :puh: En is er misschien ook een mogelijkheid om meerdere eigen radiostations toe te voegen?

Thnx

-Sdajafol

om nog even op jouw vraag terug te komen, dit kan ja. je opent met gxt editor american.gxt, en vervolgens zoek je 'user tracks' of zoiets op. dan typ je daar iets anders in. KLIK VERVOLGENS EEN ANDERE REGEL AAN, ANDERS VERANDERT HIJ NIET, en druk vervolgens op save.

en je kunt helaas geen radio toevoegen, maar wel aanpassen met een of ander programma. (weet helaas niet welke)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

kan iemand mij dit eens per stap uitleggen... ik zit wel een gebruiksaanwijzingetje bij maar iik ben niet de beste met pc,s en zou die mappen niet kunnen vinden en een backpuck wat is dat????

alvast mega mega bedankt!!!! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

e ik heb hem gedownload er kwam een bestand het heet amrican.gxt ik zette hem in mijn sa map en opende sa maar er gebeuert niks :? ik had het wel op spaans gezet hoe werkt hij :? dankje wel alvast 8)

Link to comment
Delen op andere websites

e ik heb hem gedownload er kwam een bestand het heet amrican.gxt ik zette hem in mijn sa map en opende sa maar er gebeuert niks :? ik had het wel op spaans gezet hoe werkt hij :? dankje wel alvast 8)

Als je hem op spaans hebt gezet, dam zal de ondertiteling in het spaans zijn. Je zult hem gewoon op engels moeten laten staan om de nederlandse ondertiteling te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

effe proberen

nee :? hij luk niet

ik begrijp het ook niet :ch: ik deed het in de sa map en hij was op engels ondertiteling was aan

kan je het uitgebreider vetelle odf zo 8)

mijn mail is emrebozmaz_(at) msn DOT com

Bewerkt: door bozmaz
Link to comment
Delen op andere websites

effe proberen

nee :? hij luk niet

ik begrijp het ook niet :ch: ik deed het in de sa map en hij was op engels ondertiteling was aan

kan je het uitgebreider vetelle odf zo 8)

Als ik et zo hoor heb je hem gewoon hop in de sa map gezet. in die map heb je echter nog meer mappen, waaonder een die text heet. als je daar kijkt, zie je onderandere american.gxt en spanish.gxt.

met die backup wordt bedoeld dat je eerst spaans verwijdert (want je gebruikt waarschijnlijk engelse ondertiteling) en vervolgens de originele american.gxt verandert in spanish.gxt. vervolgens plaats je de nieuwe american.gxt (de nl mod). zo kun e dus overschakelen naar de engelse versie door simpelweg in het spel spaans te kiezen(want die is nu engels).

Hopelijk snap je het nu wel.

Nog veel plezier met de mod!

Oh ja HerrieM, bij de makers van deze mod staat Dutch3010. Dat moet Dutchy3010 zijn ^_^ (toch? of hebben we ook een Dutch3010 rondlopen? :?)

Dit staat overigens ook verkeerd in de readme. maar het zal wel een typfout zijn ;)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alleen in de map paar bestanden en twee mappen user traks en gallery maar geen text :bonk:

Ik heb niet voor niets een README bij de mod gemaakt. Het zou prettig zijn als je deze had gelezen. Dit geldt trouwens bij bijna alle mods die worden gemaakt.

1.	Maak een Backup van de orginele American.gxt

2.	Vervang de American.gxt in je San Andreas map.
  Standaard:
  C:\Programfiles\GTA San Andreas\GTA San Andreas\text

3.	Zorg dat je de ondertiteling aan staat in het spel.
  Optie -> Display -> Ondertiteling -> Aan

4.	Speel het spel en geniet.

Hier staat dus duidelijk dat je het bestand american.gxt in de map C:\Programfiles\GTA San Andreas\GTA San Andreas\text moet zetten. De map waar jij hem in plaatst is de userfile map waar de savegamnes in staan. Je moet in de map zijn waar je het spel hebt opgeslagen.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

:?:? e het is geluk heel heel erg bedankt voor jr hulp en kan je het ook opb de xbox doen :?

he mijn noobmode werkrt niet meer ik druk op tab en dan krijg je zwarte scherm hij is in het en gels

Nee, het is niet geschikt voor de XboX, en het is natuurlijk logische dat je noobmode het niet meer doet. Die maakt gebruik van een custom american.gxt. Bij het instaleren van de noobmode is o.a. de american.gxt aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...