Jump to content

NL ondertiteling voor SA


HerrieM

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HerrieM

    9

  • bozmaz

    6

  • $NeoSyp$

    5

  • Donwell

    3

wat dacht je van de aller aller eerste post van dit topic??

Damn zat ik al die tijd in de verkerde topic te kijken :)

In opdracht van mijn vader (ja hij is euh was verslaafd aan GTA liberty city, vice city zodra er een nederlandse ondertiteling uitkwam) die San andreas ook heel graag speelt maar geen Engels kan, heb ik lopen zoeken naar de nederlandse versie.

Ik had het opgegeven omdat ik dacht dat er geen schot in zat, maar dat was stom van me blijkt.

Mensen, onwijs bedankt voor de pijn en moeite!

Jullie hebben 2 personen erg blij gemaakt, mijn persoon omdat ik mijn vader een plezier kan doen, en mijn vader zelf die nu in de komende donkere dagen zichzelf kan verliezen in het spel.

Dames en heren, u hebt mijn eeuwige dank!

Link to comment
Delen op andere websites

kan je nog wel MTA en samp spelen?
Ja, ik dacht dat het daar geen effect op had. Immers zijn alleen alle teksten uit de game naar het Nederlands veranderd, verder is er niets met het spel gedaan waardoor de multiplayer modes het niet meer zouden kunnen doen.
kan je ook het menu NL maken? (of is dat al zo?)
Het menu is al Nederlands. ALLE teksten die je in San Andreas ziet, zijn naar het Nederlands vertaalt (behalve natuurlijk de beelden die je ingame ziet, omdat dat gewoon plaatjes zijn waar een tekst op geplakt is).
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

zodra ik hem heb gedownload moet ik hem uitpakken met winrar maar dan loopt het vast.

ik kan hem wel met wizzard installeren maar dan krijg je uiteindelijk een bestandje die veel kleiner is dan de andere taal bestanden en waarmee je alleen een nederlands menu krijgt maar geen vertaling .

als ik een missie begin loopt het spel zelfs vast.

hoe kan ik dit beter maken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Cool hoor ^_^

Ik denk dat ik toch maar bij de engels/amerikaanse ondertiteling blijft, omdat dat toch wat leuker is ^^

OF je zou de stemmen ook nederlands moeten inspreken en in-game zetten :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...