Jump to content

Gran Turismo 4 Cheats


gammie_

Recommended Posts

Er zijn geen cheats voor de Gran Turismo, trouwens voor die game heb je geen cheats nodig.

En trouwens ik ben blij dat GT4 geen cheats er in heeft gedaan.

Race eerlijk dan win je heus wel al die nieuwe auto's.

Ja okej daar heb je gelijk in :Y maar tog, ik ben niet echt goed in race dat betekent niet dat ik het spel niet leuk vind hoor! in tegendeel! :) Dan blijft het toch maar bij proberen en oefennen en herhalen en raceén tot ik die gouden plak haal :clown::engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook 100% kunnen uitspelen zonder cheats, al heb ik soms eens wat cheats gebruikt voor wat te klooien maar ik heb dan nooit gesaved. Het racen in het begin is idd wat lastig, als je elke license een paar keer probeert tot je het echt goed kan dan is dat al wat. Misschien handig; voor je een bocht neemt, verminder eerst van snelheid en ga er dan door. Wat vele doen is een bocht nemen en in de bocht remmen, dan gaat je auto gaan slippen, en win je waarschijnlijk niet weer. Je kan ook naar de test course gaan, en dan de settings van je auto wat aanpassen. Het schakelen, hoe je stuurt, hoe hoog je auto staat etc... Je kan ook verschillende delen kopen en installeren op je auto als een bepaalde race niet lukt. Nieuwe banden of een klein onderdeeltje zoals een flywheel kan al wat uitdoen. Voor je een moeilijke race gaat doen kan je ook misschien in desbetreffende parcour met je auto een paar keer gaan rijden tot je goed weet hoe het daar gaat. Op welke snelheid je door een bocht moet etc...

Dit hoort eigenlijk niet zo perse bij het topic, maar het helpt je hopelijk wel wat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de Test Course is goed om de afstellingen van je wagen aan te passen. Alhoewel het snelle bochten zijn. Als je dan vb Monaco rijdt,....:)

En echte cheats zijn er inderdaad niet. De site van -Matthijs- zijn allemaal gewoonweg "hints".

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook 100% kunnen uitspelen zonder cheats, al heb ik soms eens wat cheats gebruikt voor wat te klooien maar ik heb dan nooit gesaved. Het racen in het begin is idd wat lastig, als je elke license een paar keer probeert tot je het echt goed kan dan is dat al wat. Misschien handig; voor je een bocht neemt, verminder eerst van snelheid en ga er dan door. Wat vele doen is een bocht nemen en in de bocht remmen, dan gaat je auto gaan slippen, en win je waarschijnlijk niet weer. Je kan ook naar de test course gaan, en dan de settings van je auto wat aanpassen. Het schakelen, hoe je stuurt, hoe hoog je auto staat etc... Je kan ook verschillende delen kopen en installeren op je auto als een bepaalde race niet lukt. Nieuwe banden of een klein onderdeeltje zoals een flywheel kan al wat uitdoen. Voor je een moeilijke race gaat doen kan je ook misschien in desbetreffende parcour met je auto een paar keer gaan rijden tot je goed weet hoe het daar gaat. Op welke snelheid je door een bocht moet etc...

Dit hoort eigenlijk niet zo perse bij het topic, maar het helpt je hopelijk wel wat. :puh:

Okej :) Maar ik zit nu steets weer te race en sta steets op 2de of 3de plaats maar ik zit nu ff wat geld te innen ermee maar is het dan verstandig om turbo te kopen of betere banden???

Link to comment
Delen op andere websites

Om geld te winnen moet je de sunday cup telkens overnieuw doen, de ''autobanchi'' (volgens mij) verkopen dat levert je toch al gauw 7.000,- + op, en dan nog het geld van de races.

Zou ik doen.

Dit is mijn auto nu:

http://z-o-g.org/gt4cars/german/bmw-m5-05.jpg

Kleur: Zwart:

Pk: 707 + volgens mij nog meer

Hoogste snelheid: over de 300 (met nos)

Alles aan gedaan behalve gewicht.

Spoilertje er op.

Velgen.

En nieuwe banden.

Link to comment
Delen op andere websites

Okej :) Maar ik zit nu steets weer te race en sta steets op 2de of 3de plaats maar ik zit nu ff wat geld te innen ermee maar is het dan verstandig om turbo te kopen of betere banden???

Het is te zien wat jij wil natuurlijk, wil je spannend koersen of gewoon winnen, geld verdienen en auto's verdienen?

Als je gewoon wil winnen kan je je wagen serieus uitbouwen met alle turbo-kits, race-chip,....

Anders zou ik "kleinere" afstellingen doen, zoals betere banden. Rij je kleine koersjes van een ronde of 2-3 dan neem je best soft banden, anders hard.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Ik heb ooit wel eens iets gelezen van een cheatdisk voor GT4 waarmee je o.a. meer dan 3000 km/h zou kunnen rijden . Weet er iemand of dit waar is en zoja , waar deze te vinden is ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...