Jump to content

Ice Cold Killa

Recommended Posts

Hij is voor de PS2 en heet: Canis Canem Edit wat Baas boven baas betekend.

Vreemd, ik dacht dat ik in de krant gelezen had dat het 'Hond bijt Hond' betekend.

Hebben jullie trouwens al die kanjer van een typfout gezien op de achterkant van het Nederlandstalige hoesje? Er staat iets in de trend van 'slegtste school'. Dit moet natuurlijk 'slechtste school' zijn. :schater:

Jammer dat hij niet voor de PC uitkomt, dit lijkt me wel een leuke game. :{

Canis Canem Edit betekent in het Latijns Dog Eat Dog. En met Dog Eat Dog bedoelen ze Baas Boven Baas. In de Netwerk documentaire zeiden ze dat het Over Mijn Lijk betekende.

En over die spelfout, dat is juist de grap. Zo'n spelfout kun je natuurlijk niet maken.

Ik heb het spel ook al in een winkel gespeeld, het is echt een heel fijn spel, wat pesten helemaal niet goedkeurt, integendeel, ze moedigen je juist aan voor de nerds te helpen!

Het is inderdaad makkelijker om met de nerds vrienden te maken dan met de bullebakken. Maar je kunt jezelf aan verschillende groepen bewijzen en daarmee vrienden zijn.

Weet iemand hoeveel dit spel ongeveer kost in de mediamarkt?

Bij de MediaMarkt heb ik 'm nog niet gezien.

Ik heb hem gekocht voor 49,99€

Ik heb de Bully's respect 0% nerds 75& en de greasers 100%, terwijl ik die greasers niet eens mag:puh:

Kent iemand argernon?

Die nerd met die zwakke blaas, hij is echt cool!!! :*D:D

Ik had 'm vrijdag de 27e voor dat zelfde bedrag gehaald bij de Dimension Plus. Vrijdag avond ga ik altijd naar m'n vader toe, waar ik geen PS2 heb. Daar blijf ik altijd een weekend. Dus ik heb 'm nog niet zo heel veel kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunslinger

    21

  • NIELS_

    19

  • j0ry

    13

  • Dastard

    12

Top Posters In This Topic

nu we toch over canis canem edit bezig zijn,

kan je nog daten met je vriendin NA de missie's ik bedoel hiermee een hand geven,samen naar de carnival enzovoort.....

Greetz

Ja, dit kan, net als bij GTA moet je ook colliectibles verzamelen en zijmissies doen om de 100% te halen.
Link to comment
Delen op andere websites

nu we toch over canis canem edit bezig zijn,

kan je nog daten met je vriendin NA de missie's ik bedoel hiermee een hand geven,samen naar de carnival enzovoort.....

Greetz

Ja, dit kan, net als bij GTA moet je ook colliectibles verzamelen en zijmissies doen om de 100% te halen.

eh ja...en hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

nu we toch over canis canem edit bezig zijn,

kan je nog daten met je vriendin NA de missie's ik bedoel hiermee een hand geven,samen naar de carnival enzovoort.....

Greetz

Ja, dit kan, net als bij GTA moet je ook colliectibles verzamelen en zijmissies doen om de 100% te halen.

eh ja...en hoe?

er lopen allemaal mannetjes rond, die wat van je willen(blauwe sterretjes) zoals argie die je bijv. naar de Bilbliotheek moet brengen, of iemand die wil dat je twee studenten in lockers propt, Races etc...

Nog veel meer dingen

De collectibles zijn:

De Kabouters die je moet slopen (25 stuks)

Blauwe armbandjes(75 stuks)

G&G cards (40 stuks)(volgens mij)

Nog 1 ding waar ik nog 0 van heb verzameld :puh:

Bewerkt: door NIELS_
Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

binnenkort is het mn verjaardag (17nov.)

en zou graag bully willen want het lijkt me er een heel tof spel uit!

hoe veel kost dit spel en wat is eigenlijk de bedoeling in dit spel en

wat kan je zoal doen want ik heb geen idee en vindt het nergens ,

zouden jullie me het willen uitleggen, dankuwel xxx

Babaayy, grtzz Me!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort dingen kan je in dit topic vragen.

De antwoorden op je vragen:

Dit spel kost denk ik 60 euro, net als elk ander spel dat op de Ps2 gereleased wordt. De titel zegt het al ''bully'', het is de bedoeling dat je andere mensen pest en een reputatie opbouwt op je school. Je kan echt alles doen, van rookbommen gooien tot nerdjes omverduwen, en je kan ook vrij rondlopen. Het spel komt helaas exclusief voor de Ps2 uit. Ik ben geen expert, dus als je nog vragen hebt kan je het in het topic van hierboven vragen,

mvg,

M4X

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

binnenkort is het mn verjaardag (17nov.)

en zou graag bully willen want het lijkt me er een heel tof spel uit!

hoe veel kost dit spel en wat is eigenlijk de bedoeling in dit spel en

wat kan je zoal doen want ik heb geen idee en vindt het nergens ,

zouden jullie me het willen uitleggen, dankuwel xxx

Babaayy, grtzz Me!

Beste iLoveGta:

Ik heb even gegoogeld en kwam hier een uitgebreide preview van Canis Canem Edit tegen (Bully)

GamersNet-Klik hier

Canis Canem Edit (Bully) kost in de winkel 59,95

Groet gammie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

binnenkort is het mn verjaardag (17nov.)

en zou graag bully willen want het lijkt me er een heel tof spel uit!

hoe veel kost dit spel en wat is eigenlijk de bedoeling in dit spel en

wat kan je zoal doen want ik heb geen idee en vindt het nergens ,

zouden jullie me het willen uitleggen, dankuwel xxx

Babaayy, grtzz Me!

Canis Canem Edit a.k.ak Bully kost bij de Dynabyte €57,99. Ik denk dat hij overal wel rond die prijs ligt. Ik raad je dan wel aan even de Medamarkt te checken, aangezien hij daar nog wel eens goedkoper zijn.

De bedoeling van het spel weet ik niet helemaal precies, ik weet dat je respect moet afdwingen bij de verschillende groepen. Die groepen kunnen bijvoorbeeld zijn; nerds, en rijke kinderen. Het gaat er dus om dat je respect moet winnen, en dat kun je doen door bijvoorbeeld de nerds te helpen als ze ruzie hebben met een andere groep. Hierdoor krijg je meer respect van de nerds, maar het respect daalt bij de andere groep. Ik raad je aan verder gewoon wat reviews te lezen, om meer info te krijgen over deze game. Google eens in het rond zou ik zeggen.

note: Hij is alleen voor PS2.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Leden: Graag verdergaan in het topic waar M4X en Froodooo al naar verwezen.

@ G-mod of admin: Sluiten en eventueel dit topic mergen met het grote Bully topic, alstublieft. :puh:

>>> Door .Levi.: Topic samengevoegd met "Het Grote Bully Topic".<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk... De proefwerkweek zit erop (Zucht... Als je het zo graag wilt weten: Hij ging KUT. Zo goed?), en als alles loopt zoals gepland, zal Canis Canem Edit morgen in mijn PS2 gaan belanden. Mag ook wel ook, ik kijk er al een hele tijd naar uit, mijn PS2 snakt al anderhalf jaar naar een nieuwe game (en een schoonmaakbeurt, je ziet hem haast niet meer door alle stof), en mijn portomonnee is rijkelijk gevuld met loon en zakgeld. _O_ Laat maar komen...

EDIT: Hij is binnen... :D Zie plaatje. Ik ga hem nu meteen spelen. En voor de mierenneukers onder ons: Ooit opgevallen dat er op de cover "...leer te overleven op de slegste school ooit..." staat? :puh:

ccemd8.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...