Jump to content

Ice Cold Killa

Recommended Posts

Nadat ik eerder deze dag poste dat Jack Thompson weer Bully voor de rechtbank wou hebben, heeft Take Two er genoeg van. Take Two gaat kijken als ze Jack niet een tijdje uit de rechtbank kunnen houden!

Ik zelf vind dit een goede beslissing van Take Two, want hij heeft wel altijd iets tegen r*games...

Wat vinden jullie hiervan?

Hier is de link: www.gamer.nl.

Bewerkt: door gta-freak2
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunslinger

    21

  • NIELS_

    19

  • j0ry

    13

  • Dastard

    12

Top Posters In This Topic

Nadat ik eerder deze dag poste dat Jack Thompson weer Bully voor de rechtbank wou hebben, heeft Take Two er genoeg van. Take Two gaat kijken als ze Jack niet een tijdje uit de rechtbank kunnen houden!

Ik zelf vind dit een goede beslissing van Take Two, want hij heeft wel altijd iets tegen r*games...

Wat vinden jullie hiervan?

Hier is de link: www.gamer.nl.

Take Two opent nu zelf de aanval op Jack Thompson

Jack Thompson, de advocaat die er alles aan doet om diverse games, van The Sims 2 tot Grand Theft Auto, uit de schappen te krijgen, lijkt zichzelf met z'n ophitsende gedrag inmiddels aardig in de vingers te snijden. Take Two Interactive bekijkt namelijk of het mogelijk is om Thompson zelf voor de rechter te krijgen vanwege uitlatingen die hij deed na de uitspraak in een zaak die Thompson had aangespannen om de game Bully te verbieden. Thompson beschuldige de rechter namelijk van lachen tijdens zijn uitspraak en trekt daarmee de objectiviteit van de rechter in twijfel.

Take Two gaat kijken of het mogelijk is dat Thompson door deze uitspraak voorlopig uit de rechtbank geweerd kan worden. Ook een aantal advocaten uit Philadelphia overweegt stappen tegen Thompson, omdat de advocaat hen beschuldige van een persoonlijke hetze tegen zijn persoon. Hoewel Thompson officieel nog niet aangeklaagd is, zouden de rechtzaken er eventueel toe kunnen leiden dat Thompson zelfs enkele maanden de gevangenis in moet vanwege zijn onbezonnen uitspraken.

Dit weerhoudt Thompson er overigens niet van om voorlopig zijn mond te houden. Hij heeft alweer mailtjes de deur uit gedaan waarin hij aangeeft dat de mogelijke gerechtelijke stappen van Take Two er alleen maar zijn, om te verbergen welke gerechterlijke dwalingen tijdens het Bully-proces hebben plaatsgevonden.

Ik vind:

:N Jack thompson leeft nog in 'zijn' tijd, de jaren 50 dus, en wil niet inzoen dat de wereld anders is dan hij, hij vind dit soort onderwerpen taboe en mede dankzij de status van R* probeert hij een graantje mee te pikken, dit werkt echter alleen maar averechts.

GOOOOO R*

GOOOOO Take Two interactive!

Bewerkt: door NIELS_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga bully denk ik niet halen, want op hun website staat dat hij alleen maar op PS2 uit komt, en die heb ik jammer genoeg niet.. Als hij ooit nog op Xbox of PC komt ga ik hem wel halen :) Maar, morgen is ie in Nederland toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga bully denk ik niet halen, want op hun website staat dat hij alleen maar op PS2 uit komt, en die heb ik jammer genoeg niet.. Als hij ooit nog op Xbox of PC komt ga ik hem wel halen :) Maar, morgen is ie in Nederland toch?
Ja, maar zoals ik al zei ga ik nu gewoon naar de Media Markt toe om te kijken of hij al in het magazijn ligt :*D:D
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het kan wel in het magazijn liggen, maar nog niet op de schappen denk ik.

Bijna elke winkel doet het op 27 October, en daar moeten ze zich ook aan houden.

Ja, weet ik, maar laatst(lees: 2 jaar terug) lukte het ook met GTA:SA, dus ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...