Jump to content

Ice Cold Killa

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunslinger

    21

  • NIELS_

    19

  • j0ry

    13

  • Dastard

    12

Top Posters In This Topic

hallo messchein heeft bully nix te maken met gta maar ik wou ff iets weten bully canes canem edit ik heb dat spel en ik bn bij 5.24% en ik kan niet verder bij een missie ik moet met zoon dikke nerd moet ik hem naar de wc brengen wat moet je dan percies doen want hij wiel de wc niet in

Link to comment
Delen op andere websites

hallo messchein heeft bully nix te maken met gta maar ik wou ff iets weten bully canes canem edit ik heb dat spel en ik bn bij 5.24% en ik kan niet verder bij een missie ik moet met zoon dikke nerd moet ik hem naar de wc brengen wat moet je dan percies doen want hij wiel de wc niet in

Ik denk dat je het hebt over "Save Algie". Op zich een makkelijke missie, maar je moet op een paar dingen letten.

Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je Algie naar de goede toiletten brengt, en niet naar de damestoiletten. Dus gewoon het kruisje op de radar volgen. Verder is het belangrijk om op tijd te zijn; Algie heeft een zwakke blaas en op een moment kan hij het niet meer aan, en plast hij in zijn broek. :D Ga ook niet naar de toiletten sprinten, want dat houdt hij niet bij en dan moet je terug om hem op te halen.

Tenslotte moet je ervoor zorgen dat je alle bullies die je onderweg tegenkomt knock out slaat, ook die in de toiletten staan. Eerder zal Algie niet naar binnen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo messchein heeft bully nix te maken met gta maar ik wou ff iets weten bully canes canem edit ik heb dat spel

Je zinsopbouw is niet zo goed... Maar wat ik eruit op kan maken is dat je CCE (Canes Canem Edit) hebt en dit topic over Bully gaat. Dat geeft (in dit geval) niks aangezien Bully en CCE hetzelfde spel zijn. Alleen omdat er klachten waren over de naam Bully (pestkop betekent het... Dacht ik...) heeft Rockstar de naam voor Europa verandert in Canes Canem Edit :) , alleen omdat dit topic voordat de naamsverandering bekend was aangemaakt is en de naam niet verandert is staat er het steeds 'Het Grote Bully Topic' :-( .

Link to comment
Delen op andere websites

hallo messchein heeft bully nix te maken met gta maar ik wou ff iets weten bully canes canem edit ik heb dat spel en ik bn bij 5.24% en ik kan niet verder bij een missie ik moet met zoon dikke nerd moet ik hem naar de wc brengen wat moet je dan percies doen want hij wiel de wc niet in

Ik denk dat je het hebt over "Save Algie". Op zich een makkelijke missie, maar je moet op een paar dingen letten.

Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je Algie naar de goede toiletten brengt, en niet naar de damestoiletten. Dus gewoon het kruisje op de radar volgen. Verder is het belangrijk om op tijd te zijn; Algie heeft een zwakke blaas en op een moment kan hij het niet meer aan, en plast hij in zijn broek. :D Ga ook niet naar de toiletten sprinten, want dat houdt hij niet bij en dan moet je terug om hem op te halen.

Tenslotte moet je ervoor zorgen dat je alle bullies die je onderweg tegenkomt knock out slaat, ook die in de toiletten staan. Eerder zal Algie niet naar binnen gaan.

ik zie allen zoon driehoekje waar de dameswc is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel vorige week Zaterdag gekocht.

En ik ben zeer tevreden over dit spel. Het ziet er erg mooi uit en er gebeuren erg veel dingen in het spel.

Ik heb al gezien dat iemand een nerd in een kluisje stopte. En dat er s'nachts een jongen en een meisje aan het zoenen waren.

En in de gymzaal waren ze zomaar aan het opdrukken. En er zijn hier en daar gevechten.

Er zijn heel veel kleine details en het spel is tot nu toe nog niet heel erg moeilijk.

Het is echt super leuk om dit spel te spelen en ik ga het straks zeker weer doen. ;)

Ik heb hem trouwens op de Playstation2. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

wat moet je doen bij de missie the candete ofzoo iets ik gaa naar die plek ik zie dara nix

Bij The Candidate is het de bedoeling Earnest te beschermen tijdens zijn toespraak. Je moet ervoor zorgen dat zijn health meter niet helemaal leegloopt.

Maar volgens mij lukt het jou niet om in de zaal te komen waar hij zijn toespraak doet. Nadat je de missie aangenomen hebt, moet je naar boven lopen, en dan naar de marker gaan. Ik denk dat jij per ongeluk beneden aan het zoeken bent. Verder spreekt de missie voor zich.

Link to comment
Delen op andere websites

wat moet je doen bij de missie the candete ofzoo iets ik gaa naar die plek ik zie dara nix

Bij The Candidate is het de bedoeling Earnest te beschermen tijdens zijn toespraak. Je moet ervoor zorgen dat zijn health meter niet helemaal leegloopt.

Maar volgens mij lukt het jou niet om in de zaal te komen waar hij zijn toespraak doet. Nadat je de missie aangenomen hebt, moet je naar boven lopen, en dan naar de marker gaan. Ik denk dat jij per ongeluk beneden aan het zoeken bent. Verder spreekt de missie voor zich.

egt bedankt dus ik moet met de trap naar boven bedankt voor al je hulp hahahah bij bully is het bij mij heloween is er dan ook een haleoween feest

Bewerkt: door j0ry
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand de link naar artwork van het spel? Bij de review van Bully in de P(ower) U(nlimited) staat leuke artwork voor een sig e.d. en ik hoop dat dat ook ergens op ene website staat. Met Google heb ik niet echt wat gevonden.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

het is allemaal gelukt nog een klein VaargJe waneer krijg je een fiets bij bully canis canem edit :?

Die moet je zelf kopen bij de fietsenwinkel zodra je ook buiten de school kunt.. Maar je kunt ook nog fietsen winnen met wedstrijdjes dacht ik..

(Btw: 1e post in 1 week :bonk: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...