Jump to content

Ice Cold Killa

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunslinger

    21

  • NIELS_

    19

  • j0ry

    13

  • Dastard

    12

Top Posters In This Topic

Hoezo kun je dat topic niet vinden? Het staat vrij duidelijk tussen de free-roaming games, de link staat in de post boven je en bovendien heb je er zelf al 6 keer gepost :bonk:. Maar goed, schapen zijn de beroerdste niet dus je topic in de grote voortgezet....

Link to comment
Delen op andere websites

het is allemaal gelukt nog een klein VaargJe waneer krijg je een fiets bij bully canis canem edit :?

Die moet je zelf kopen bij de fietsenwinkel zodra je ook buiten de school kunt.. Maar je kunt ook nog fietsen winnen met wedstrijdjes dacht ik..

(Btw: 1e post in 1 week :bonk: )

ik heb gewonne bij de kermis vvoor 75 van die kaartjes :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu al anderhalve week geen CCE meer gespeeld, omdat ik het veel te druk heb met school... Ik ben net klaar met mijn huiswerk (had pas om 23 uur zin om eraan te beginnen), en nu MOET ik even gamen. Ik ben trouwens weer een hoofdstuk verder, de winter is voorbij. Had niet snel genoeg kunnen gaan, ik moet heel eerlijk zeggen dat de mensen bij Rockstar iets te veel sneeuw erin hebben gestopt. Met licht uit gamen deed gewoon pijn aan je ogen. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou hem vandaag in ExtraZone kopen. ik ga naar de kassa, vraagt de verkoopsters: "Ben jij 16?"

"Nee 15" Zei ik. Dan mag ik jou hem niet verkopen tenzij dat er een volwassene bij is. De politie is hier al geweest... Ben dan maar naar @ The Movies geweest, kreeg hem daar zonder probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu al anderhalve week geen CCE meer gespeeld, omdat ik het veel te druk heb met school... Ik ben net klaar met mijn huiswerk (had pas om 23 uur zin om eraan te beginnen), en nu MOET ik even gamen. Ik ben trouwens weer een hoofdstuk verder, de winter is voorbij. Had niet snel genoeg kunnen gaan, ik moet heel eerlijk zeggen dat de mensen bij Rockstar iets te veel sneeuw erin hebben gestopt. Met licht uit gamen deed gewoon pijn aan je ogen. :-(

hoe ver ben jij dan ik heb geen problemen met de sneeuw ik heb heb nu bijna 1 maand en ben al op de 51% lol :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou hem vandaag in ExtraZone kopen. ik ga naar de kassa, vraagt de verkoopsters: "Ben jij 16?"

"Nee 15" Zei ik. Dan mag ik jou hem niet verkopen tenzij dat er een volwassene bij is. De politie is hier al geweest... Ben dan maar naar @ The Movies geweest, kreeg hem daar zonder probleem.

Ik hoop niet dat ze daar voortaan streng op gaan controleren. In afgelopen voorjaar is men ook strenger gaan controleren op je leeftijd bij het kopen van alcohol en tabak, gewoon omdat de winkels zelf ook strenger gecontroleerd worden. Als dat maar niet bij games gaat gebeuren... Ik vind het eigenlijk ook maar onzin, die leeftijdsgrens. De overheid heeft geen invloed op de bepaling van de minimale leeftijd van games, maar zit wel te zeuren als er overtredingen plaats vinden. :sst: Ach, die flikken moeten hun uren ook maken, zullen we maar denken... :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Vanavond heb ik eindelijk de storyline uitgespeeld. Eigenlijk wel jammer, want ik heb eigenlijk van bijna elke missie enorm genoten. Maar gelukkig kan ik nog voor de 100% gaan, ik heb nu namelijk pas 70%. In GTA games vind ik dat meestal saai, maar in Canis Canem Edit lijkt het me juist wel leuk, behalve dan die 500 frisdrankjes drinken en alle kleren uit de game kopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost... Ik las dit op Gamer.nl:

Analist verwacht geen vervolg op Canis Canem Edit

Rockstar's Canis Canem Edit, ook wel bekend als Bully, heeft hoog gescoord bij de media. De verkopen blijven echter uit, dus de kans op een vervolg is erg klein. De verkopen waren zelfs zo laag dat Rockstar volgens analist Dennis McCauley waarschijnlijk niet eens de ontwikkelkosten uit de verkopen heeft gehaald.

Canis Canem Edit heeft veel raaklijnen met Grand Theft Auto, welke van de zelfde ontwikkelaar komt. De GTA-games zijn echter een stuk succesvoller en dat resulteert in het ene na het andere deel.

Hoewel ik het afgelopen maanden ook zelf gemerkt heb, is het jammer om te lezen dat de verkoopcijfers zo laag zijn. Vooral omdat Rockstar daardoor waarschijnlijk helemaal geen motivatie meer heeft om een vervolg te maken. Het is eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Red Dead Revolver: die game had echt potentie, faalde op enkele vlakken, maar een vervolg had een hoop goed kunnen maken. Ook een gemiste kans voor Rockstar, als je het mij vraagt.

Het blijven natuurlijk maar woorden van een analist, maar ik ben bang dat deze analist het bij het rechte eind heeft... Zonde, want ik heb me echt vermaakt met deze game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...