Jump to content

Wat is dit voor voertuig?


megamaggot

Recommended Posts

Ik heb daranet in GTA2 iets gezien en weet niet wat het was.mischien ween jullie wat het is?(screen zit vanonder in de bijlage).

En ik wou mijn spel gaan saven omdat ik 50,000$ had en vond de kerk niet,ik heb ook geen tv van ofzoiets voorbijzien rijden en vondt het niet dus heb het maar afgesloten.Weten jullie mischien een manier om snel en makkelijk op een savepunt te raken?want heel de map afzoeken is wat veel werk :bonk: .

EDIT:screen vergeten...

onbekenddingoz6.png

Bewerkt: door megamaggot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daranet in GTA2 iets gezien en weet niet wat het was.mischien ween jullie wat het is?(screen zit vanonder in de bijlage).

En ik wou mijn spel gaan saven omdat ik 50,000$ had en vond de kerk niet,ik heb ook geen tv van ofzoiets voorbijzien rijden en vondt het niet dus heb het maar afgesloten.Weten jullie mischien een manier om snel en makkelijk op een savepunt te raken?want heel de map afzoeken is wat veel werk :bonk: .

EDIT:screen vergeten...

onbekenddingoz6.png

Euhm, je screen staat er niet :bonk:

Ik denk, ga het nog even opzoeken, dat je altijd naar het noorden moet rijden dan :)

EDIT: Ow, screen staat er al ;)

EDIT 2: Als ik de foto vergroot kom ik gewoon uit op de imageshack upload pagina, ik denk dat je de verkeerde link gegeven hebt

Bewerkt: door demontventoux
Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik het kan zien op je screenshot is dit een oplegger. Als je een vrachtwagen cabine steelt kan je de aanhanger koppelen aan je cabine. Bij speciale kranen kan je dan vervolgens auto’s erop laten takelen om ze vervolgens te vervoeren door de stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de screen even in het rood omcirkeld waar je een kraan kunt vinden (Dit is volgens mij in de 3e map van het spel). Ik heb al een hele tijd geen GTA 2 meer gespeeld en met een beetje geluk duik ik er vanavond weer eens in.

map_gta2.jpg

Frank.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet zelf auto's op een oplegger zetten, met een kraan. Dit kan enkel in de missie Benson Burner!, in het tweede District.

Dat is apart, want op de Playstation versie is het mij toch echt gelukt buiten welke missie dan ook om :?.

Dit kreeg ik voor elkaar in het 3e district bij de kraan die ik gemarkeerd had op de map.

Bewerkt: door Frangster
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is apart, want op de Playstation versie is het mij toch echt gelukt buiten welke missie dan ook om :?.

Dit kreeg ik voor elkaar in het 3e district bij de kraan die ik gemarkeerd had op de map.

Ah, ik dacht dat het niet kon. Maar het is ook al zo lang geleden dat ik nog GTA2 gespeeld heb...
Link to comment
Delen op andere websites

Jah,maar coordinaten zou toch wat handiger zijn,ik zie nergens een kaartje in mijn scherm staan dus wordt het waarschijnlijk een urenlange zoektocht en ik ben al in het derde level geraak maar niet gesaved dus lukt het niet.Maar toch bedankt voor jullie reacties :klap: .

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...