Jump to content

-Matthijs- v.s. Froop


-Matthijs-

Recommended Posts

Zal ik maar dan even mijn stem uitbregen ?

ten 1e allebei zeer mooie sigs, veel tijd ingestoken volgens mij

allebie zeer verschillend, maar toch zeer mooi.. dus hele moeilijke keuze

Beginnen bij mathijs

in het begin keek ik wel beetje raar tegen aan , maar nu vind ik zeer gaafe sig veel tijd ingestoken dat is 1 ding dat zeker is volgens mij, lettertype mathijs.. ik vind de font niet echt super maar dat licht gewoon aan de gene,s smaak.. kijk een ander vind dat wel weer mooi maar had van mij wel een andere font gemogen, zit mooie en goeie diepte in, kleuren springen er lekker uit, bliksem effect ook leuk gedaan

Froop

ik heb jou orgineel er bij gepakt, (van rate de signature boven je) ik vind effecten ook leuk gedaan, alleen rechts onderin ziet het beetje raar uit vind ik , ja voor de rest weet ik niet echt veel over te zeggen ziet er gewoon goed uit, tegen stelling tot mathijs heb jij geen font,(wat mij persoonlijk wel aanspreek ) heb liefst mijn naam ook zo onduidelijk mogelijk (alleen dan zeggen ze altijd weer dat ik duidelijker moet doen naja) alleen ik zie geen border ? (is dit de bedoeling of niet?)

mijn eindbesluit

als ik moet kiezen denk ik (wil niet zeggen dat zo is) dat mathijs er wat meer tijd in heeft gestoken,

Eerst moet ik zegen dat ik van bijde van jullie altijd wle mooie sigs zie

mijn 1e indruk was froop, maar na wat beter te kijken gaat

mijn stem hier naar Mathijs

Bewerkt: door wastelander
Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs- heeft sportief gekozen door zichzelf geen punt te geven vanwege het aantal stemmen in dit topic. Wel is -Matthijs- een winnaar en Froop de verliezer, alleen punten worden hier niet uitgedeelt.

Topic closed.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...