Jump to content

Mountainbiken


TheGuardian

Recommended Posts

Hehe, goed nieuws. Ik ben al in de helft met het bedrag voor deze mountainbike. Nog even doorsparen en ik heb hem helemaal bij elkaar, en dan kan de lol eindelijk beginnen.

Hoewel ik er in de winter niet graag mee rijd, zal ik hem toch pas rond die periode hebben denk ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik Mountainbike ook weleens, een jaar geleden was hier achter de wijk 1 grote bouwval, van die grote aarde hopen, en toen ben ik met vrienden daat een beetje gaan crossen, daarna ben ik mountianbiken steeds leuker gaan vinden, ik fiets nu vaak een beteje rond, en Wheelys maken, en ik zou graag nog eens een paar keer in de Ardenne gaan Mountainbiken, wat ik ook al heb gedaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

De Ardennen is een prachtige streek om te fietsen en te mountainbiken. Ik heb deze zomer Namen-Bouillon-Namen gereden met de koersfiets. 220km fantastisch rijden ginder, en rustig...

Volgende week loopt bij ons in Vlaanderen het zomerseizoen ten einde en wordt er de start gegeven voor het mountainbikeseizoen.

Volgende week zondag ga ik rijden in Kaullille. (Provincie Antwerpen) en dicht bij de Nederlandse grens :)

Ik heb nog vorige week in die streek gereden, in Oud-Turnhout. Alles vlak :puh: Dat was natuurlijk op de gewone weg, kijken wat het mountainbiken geeft ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In de ardennen heb ik dat ook al eens gedaan, dat is idd het paradijs voor Mountainbikers. Bergjes, bossen, zandwegen, harde wegen, stenen wegen, heuvels, grasvelden, echt alles wat je je maar kunt bedenken wat nodig is voor een mountainbiker.

Moest ik ooit oefenen, ben ik van plan dat in de ardennen te doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

heey.. ik mountainbike zelf ook heel veel.. en dan vooral landelijke wedstrijden..

voor de kenners onder ons

dit zit er allemaal op mijn mtb

sram x.o blackbox achter derailleur

sram x.o shifters

shimano xt voor derailleur

shimano xt crankstel

magura hs33 remmen

steffini team06 scandium frame

rock shox sid worldcup 2003 voorvork

ritchey wcs carbon stuur zadelpin

ritchey wcs stuurpin barends

san selle marco aspide zadel

nokon gold kabels

shimano xt pion

shimano dura ace ketting

mavic crossmax slr wielen

swable nobby nic banden

time atack pedalen

prijs? rond de 3000 a 4000 euro.. weet niet persies want ik krijg de fiets van mijn sponsors

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...