Jump to content

Gta London


Frangster

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Vandaag dat Double pack met GTA 1 en London binnen gekregen en ik krijg GTA London helaas met geen mogelijkheid aan de praat. Elke keer als ik opstart onder XP Pro SP 2 krijg ik de melding dat de cd er niet inzit. Toch zit de cd er in, maar ik blijf deze melding houden.

Als ik de de Windows versie opstart, dan gaat hij soms verder, maar dan kom ik niet verder dan het menu aangezien hij vastloopt zodra hij het level wilt starten....

Zijn er hier meer mensen die van dit probleem afweten of een oplossing hebben?

Frank.

Bewerkt: door Frangster
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je GTA1 al geïnstalleerd? Want die heb je nodig om GTA London 1969 te kunnen spelen. Merk ook dat Windows XP GTA1, GTA London 1969 en 1961 en GTA2 niet zo goed kan afspelen.

Bij GTA 1 krijg ik precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven voor London.

GTA 2 werkt zonder problemen.

Ik krijg het in ieder geval met geen mogelijkheid aan de praat :{.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij GTA 1 krijg ik precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven voor London.

GTA 2 werkt zonder problemen.

Ik krijg het in ieder geval met geen mogelijkheid aan de praat :{.

Vreemd, bij mij werken ze allemaal zonder problemen (GTA, GTA London en GTA2). En ik heb Windows XP. :{
Link to comment
Delen op andere websites

Het vreemde is dat de Windows versie soms wel opstart en soms niet.

De ene keer kom ik niet eens het menu in en de andere keer wel, maar telkens bij het laden van de geselecteerde map zelf blijft hij hangen en dit is met GTA 1 ook het probleem.

Als ik trouwens de MS-Dos versie probeer op te starten krijg ik elke keer de melding dat er geen cd-rom aanwezig is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Hallo allemaal,

Vandaag dat Double pack met GTA 1 en London binnen gekregen en ik krijg GTA London helaas met geen mogelijkheid aan de praat. Elke keer als ik opstart onder XP Pro SP 2 krijg ik de melding dat de cd er niet inzit. Toch zit de cd er in, maar ik blijf deze melding houden.

Als ik de de Windows versie opstart, dan gaat hij soms verder, maar dan kom ik niet verder dan het menu aangezien hij vastloopt zodra hij het level wilt starten....

Zijn er hier meer mensen die van dit probleem afweten of een oplossing hebben?

Frank.

ALS JE 2 CDROM of dvd rom writer' s hebt moet je eens proberen in den anderen . ik had ook dat probleem. het is mij gelukt met hem in een ander station te steken :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...
Heb je GTA1 al geïnstalleerd? Want die heb je nodig om GTA London 1969 te kunnen spelen. Merk ook dat Windows XP GTA1, GTA London 1969 en 1961 en GTA2 niet zo goed kan afspelen.

Bij GTA 1 krijg ik precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven voor London.

GTA 2 werkt zonder problemen.

Ik krijg het in ieder geval met geen mogelijkheid aan de praat :{.

1 of andere kwast heeft een XP mod gemaakt van London 1969, 1961 en een Manchester standalone, deze mod gebruikt de laatste versie van de GTA engine (de 2002 rockstar freeware release geloof ik)

Download hier: http://www.techknow.t0xic.nl/forum/index.php?topic=2997.0

post-134290-1343151839,88.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...