Jump to content

Wat is jouw vechtstijl in multiplayer?


CarThief

Recommended Posts

(MP = MultiPlayer, in het kort.)

Als er nog iemand hier Multiplayer GTA2 speelt, via Gamehunter, Hamachi, of wat dan ook.

praat hier over hoe je... het speelt?

Ik zit altijd gewoon wapens te verzamelen, als ik een Eddy of Bulwark vind neem ik die gauw(ze kunnen tegen EEN raket!!), en blijf een beetje doorgaan tot ik het vind dat iemand moet doodgaan.

En als ik boos word ga ik hard rijden met de toeter aan, en stop voor niks, om te doen wat ik wil doen, hehe.

En dan maaken de regels mij ook niet veel meer uit... maar is zo bij iedereen... denk ik.

En... hoe spelen jullie het?

Of meschien vertel over wat trucs, ofzo, hoewel ik niet de truc, die ik heb geleerd van iemand vertel...

En het valt op dat er een overvloed van poolse(?) mensen zijn op de GameHunter, maar zelden nederlanders.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het over lan met wat vrienden, en wat me dan op valt is dat 9 van de 10 een tank pakt...

En dan sta ik klaar met me rocketlauncher :bonk: . Eerste wat ik altijd doe is een uzi pakken en een rocketlauncher, en alles wat ik onderweg tegenkom.Rocket launcher is goed (en leuk) met mensen in oto's(meestal verwachten ze het ook niet, en de uzi is heel handig te voet...

Link to comment
Delen op andere websites

Tanks zijn ieders favoriet, denk ik...

Enige zwakheid van de tank is dat hij EXTREEM makkelijk te raken is met een rocket launcher aanval, en andere, maar alleen explosieve aanvallen hebben effect.

Ik kan trouwens goed overweg met tanks, hehe, kan er mee goed richten, maar is niet handig als je tegenstander achter autos kan verschuilen, anders kan je altijd met turret naar achteren probeeren over je tegenstander te rijden, als hij spring, en hij zit achter je, schiet je! hehe.

[edit]Ze verwachten ook meestal geen vehicle machine guns van een tank, dus probeer eens op ze af te stormen terwijl je vehicle machine guns gebruikt als er geen autos zijn om achter te schuilen, is het makkelijk, tenzij ze de tank stelen

Meestal pak ik de tank als het menens word, en ik merk het wel als iemand een tank heeft, via een leuke debug dat informatie laat zien over auto's, van spelers.

Bewerkt: door CarThief
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...