Jump to content

Just Cause


gammie_

Recommended Posts

Wat ik jammer vind is dat er geen bloed uit de lijken komt (zoals in GTA) en dat lijken, autowrakken en auto's die gestopt (er zit niemand meer in) zijn meteen verdwijnen. Zelfs als je er nog bij staat!

In de demo vind ik het ook stom dat je per sé die missie moet doen en als de zon onder gaat de missie faalt en het spel zichzelf afsluit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    47

  • Dikbuik

    30

  • -Matthijs-

    14

  • gtamaster1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik jammer vind is dat er geen bloed uit de lijken komt (zoals in GTA) en dat lijken, autowrakken en auto's die gestopt (er zit niemand meer in) zijn meteen verdwijnen. Zelfs als je er nog bij staat!

In de demo vind ik het ook stom dat je per sé die missie moet doen en als de zon onder gaat de missie faalt en het spel zichzelf afsluit.

ja dat is wel kut, maar na 1 keer die missies doen is het ook wel saai, ik klooi gewoon wat op het eiland(beetje mensen neermaaien en zoveel mogelijk politie achter je aan krijgen en vette stunts uitvoeren.

iedere keer vlak voor dat het eindigt doe ik load last checkpoint en dan zit in ongeveer weer in het begin van de demo en kan ik weer verder voor een half uurtje :) ik heb me zelfs al met de demo veel vermaakt dus ik ga m denk ik zeker kopen :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie Screens hoor :*D En das wel stom ja dat je missie af moet zijn voor zons ondergang maar dat doen ze denk ook omdat het een demo is zodat je perse aan het limit zit als je de game gekocht hebt heb je natuurlijk wel tussen de missie's door vrijheid :)

Ps: ik ga hem ook zeker kopen ondanks wat kleine minpuntjes, ik ga hem de 29ste halen dan heb ik genoeg geld bijelkaar want de game gaat wel 59,99 kosten enja ook op de ps2 zo duur :-( maar gelukkig heb ik een VIG kaart waarmee ik 7,50 korting krijg :puh:

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

mijn god, 60 euro?? dan kan ik m mischien rond kerst kopen ofzo als ik flink spaar :?

dacht dat hij rond de 35/40 euro zou worden, waardoor ik hem net ongeveer zou kunnen kopen.

dat word sparen :-(

:cya:

EDIT : 60 euro? in engeland staat hij voor 18 pond, wat ongeveer 30 euro is, en op een duitse site staat hij voor 39 euro(wel voor pc beide). ik blij :puh:

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

idd echt erg duur hoor had ik eerst ook zeker niet verwacht maar ik heb ff op internet gezocht en zag dat hij 59,99 gaat kosten ik vind het wel erg duur ook gelukkig kan ik het redden een week na dat hij uitkomt :engel: Maar hij zal wel zo duur zijn omdat het een zeer groot spel is met ruim 300 missie's maar goed ik heb het er wel voor over :)

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is wel kut, maar na 1 keer die missies doen is het ook wel saai, ik klooi gewoon wat op het eiland(beetje mensen neermaaien en zoveel mogelijk politie achter je aan krijgen en vette stunts uitvoeren.

iedere keer vlak voor dat het eindigt doe ik load last checkpoint en dan zit in ongeveer weer in het begin van de demo en kan ik weer verder voor een half uurtje :) ik heb me zelfs al met de demo veel vermaakt dus ik ga m denk ik zeker kopen :)

Ja, ik heb die missie één keer gedaan tot aan die boten. En nu loop ik altijd een beetje rond en knal ik die mensen af :schater:. Echt grappig als je rond loopt te knallen met die twee pistolen. Als hij zo duur gaat zijn wacht ik denk ik wel nog even om hem te kopen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 3 trailers bekeken op die site, ik moet toch zeggen dat hij er goed uitziet. Al vind ik hem nogal lijken op Boiling point. Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de trailers zag, enige verschil is dat Just Cause wat moderner is qua auto's en steden. Maar vooral de grote bossen en de grote map doen mij denken aan Boiling point.

Check bijvoorbeeld eens wat screenshots van Boiling point, en ook wat van Just Cause. Natuurlijk kunnen jullue er anders over nadenken, maar ik vind van wel.

Verder zien de graphics er wel goed uit, de screenshots van Dikbuik zien er ook wel leuk uit. Ik weet niet of ik hem ga kopen. Ik heb het voor gevoel dat het spel wat te groot is, ik hoorde dat de map echt heel groot was. Aan de andere kant ziet het er wel te gek uit, ik moet nog maar wat meer filmpjes en screenshots bekijken om tot een beslissing te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog wat screenshots omdat ik van meerdere mensen heb gehoord dat er te weinig echte actie screens zijn en dat op de meeste alleen die parashute acties te zien zijn. :)

justcausedemo2006090313562296np3.th.png

Het opblazen van trabanten is een veelvoorkomend ritueel in deze communistische game :puh:

justcausedemo2006090314051087hq5.th.png

Granaatje gooien tussen de toeristen :D

justcausedemo2006090314092473vx3.th.png

En tot slot nog een marine patrouilleschip \

Link to comment
Delen op andere websites

Wow dit is pas echt een stoer spel!

Ik koop hem wel niet, hij stoekt veel maar is nog net te spelen...

Zeker die car tricks zijn vet!

Kan je pc hem niet goed genoeg aan? ...of vind je de besturing flut?

Als je een Ps2 hebt of xbox/360 kan je hem daar ook voor kopen ik koop hem voor de ps2 :)

Alleen kost ie wel de nodige centjes en ja je moet er maar zin in hebben, ik ben er helemaal gek van vind het echt een top spel :clown:

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Sorry voor dubbelpost... Maar ik wou graag even de aandacht op dit topic en melden dat ik gister op consoleshop.nl Just Cause voor de ps2 heb besteld ben nog 5 euro goedkoper uit dan dat ik hem in de winkel zou kopen :*D maar goed ik dacht dat hij wel snel binnen zou komen maar omdat het weekend er tussen zit zal het waarschijnlijk pas donderdag worden.. Zodra hij binnen is wil ik graag laten weten hoe het spel is op de ps2! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m al voor de PC. Topspel, alleen t is misschien wel TE groot. Vergeleken met de grote van het spel zijn er veels te weinig vliegvelden, 10 ofzo. en er staan maar op weinig plekken auto's geparkeerd wat ook wel lastig is. verderrest is de gameplay top. Qua graphics valt hij zeker niet tegen, vergeleken met de demo is er nog veel veranderd, vooral het mannetje zelf. in de demo had hij een vaag gezicht waar je amper ogen, mond en neus kon herkennen en zijn pak is verbeterd.

De audio is wel kut, ik word gek van 10000 keer hetzelfde achtergrond muziekje. maar gelukkig kun je dat uit zetten :D

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...