Jump to content

Just Cause


gammie_

Recommended Posts

Volges mij kun je de controls veranderen ja, heb t alleen nog niet geprobeerd.

Auto's sturen nog steeds onhandig :-(

Vrijheid heb je echt heel veel, alleen als je nieuwe plekken wil om op te slaan(de standaard plaatsen die je automatisch krijgt liggen ver uit elkaar) moet je eerst een oorlogje voeren tegen de regering(legerkamp, stad etc bevrijden). Je kan alleen opslaan bij Guerilla bassisen(bij dorpen en steden), startplaatsen van missies en Coca plantages/villa's

Missie's zijn niet op tijd, je kan zelf bepalen wanneer je t start. ook fijn is dat je overal dorpen kan bevrijden etc en je dus overal in het spel op kan slaan en niet dat je eerst 5 missie's moet spelen voordat je naar de volgende stad kan.

ik hoop dat ik genoeg antwoord heb gegeven :D

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    47

  • Dikbuik

    30

  • -Matthijs-

    14

  • gtamaster1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klinkt allemaal heel goed Dikbuik :*D Ik kijk er echt heel erg naar uit als ik hem binnen heb op de ps2 :D

Dan heb ik nog wel een vraagje: Met de demo moest je meteen met een parachutt op een auto en die poppentjes doden, begint het in de volledige versie ook zo? Of heb je vanaf het begin al vrijheid?

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt allemaal heel goed Dikbuik :*D Ik kijk er echt heel erg naar uit als ik hem binnen heb op de ps2 :D

Dan heb ik nog wel een vraagje: Met de demo moest je meteen met een parachutt op een auto en die poppentjes doden, begint het in de volledige versie ook zo? Of heb je vanaf het begin al vrijheid?

Ik heb het spel ook.

Ja het begint ook met een parachute en je moet dan wat mannetjes knallen en daarna achterop een auto en wat auto's die achter je aan komen neerschieten. Daarna kun je saven en heb je volledige vrijheid. Ik heb niet erg veel missies gedaan maar de besturing van de auto's vind ik heel irritant. Je kunt bijna niet fatsoenlijk door een bocht. De wereld is echt levensgroot daar ben je echt uren mee bezig wil je alleen alle eilanden al gezien hebben. Verder zijn de missies erg makkelijk wat ik een pluspunt vind maar ik denk niet dat velen het daarmee eens zijn. Mijn conclusie is dat het een goed spel is met heel erg veel vrijheid.

O ja, ik krijg soms zonder reden politie achter me aan als ik zit te cruisen is hier iets aan te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

O ja, ik krijg soms zonder reden politie achter me aan als ik zit te cruisen is hier iets aan te doen?

Dat was in de demo ook al zo. Ik denk dat het is omdat je handelt in het nadeel van de (corrupte) staat. Je bent een rebel, weet je? En rebellen vechten tegen de staat, voor het volk, en dat wil de staat niet. Dus daarom zitten ze je achterna.

PS: Is het nog steeds zo dat auto's snel verdwijnen als ze ontploft zijn of eventjes onbemand zijn? Dat vind ik wel een minpunt. Ze verdwijnen waar je er zelf bijstaat. Hetzelfde voor de lijken, verdwijnen die ook meteen? En is er nu meer bloed? Zoals het bloed dat uit de GTA peds loopt als ze dood zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ze verdwijnen nog zo snel, vind ik ook echt kut. maar wat weer niet verdwijnt zijn geparkeerde voertuigen. die gaan alleen weg als je dood bent of een nieuwe game laad, wat wel weer handig is :D

En ja die auto's rijden echt irrtant. ik ben er nu ook achter dat je niet zomaar overal dorpen kan bevrijden. dat leek omdat ik de hele tijd 1 missie deed en dan de dorpen ging bevrijden op dat eiland. je kan wel door het hele gebied reizen en sidemissie's doen.

En dat je zomaar politie achter je aan krijgt is niet zomaar :puh: Bij een botsing met een andere auto krijg je al meteen 1 ster. Hier heb je geen last meer van als je de eilanden bevrijd(die heli's van epl mollen alle politie die nog over is, daarom heb je de hele tijd overvliegende heli's die raketen afvuren). De missie's zijn wel heel makkelijk. ik ben nu al op de helft van de storyline.

Ojah siender, heb jij al een tank ondekt? Ik alleen een blackhawk, pantserwagens en een pantserwagen met granaatwerper maar nog geen echte tank.Als je het nog niet ondekt hebt. op de luchthaven bij die hoofdstad staat een groot transport vliegtuig. best gaaf :D heb al iets van 8 provincies bevrijd

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ze verdwijnen nog zo snel, vind ik ook echt kut. maar wat weer niet verdwijnt zijn geparkeerde voertuigen.

Dus als je 3 auto's gejat hebt en je zet ze langs de kant, en je gaat er van door en komt later trug staan ze er nog gewoon?

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik het eerst iets las over deze game, werd ik meteen super enthousiast. En toen kwam de demo uit. Meteen geprobeerd natuurlijk, en de graphics waren dik in orde. De besturing vond ik daarentegen zo klote dat mijn enthousiasme goed zakte. Ik hoopte op een verbetering voordat het spel in de winkels zou liggen, maar er is volgens mij niet veel meer aan gedaan. Gemiddeld krijgt de game ook maar een 7.2, wat ik een beetje weinig vind. Eigenlijk moet een game toch wel een 8 halen om voor mij goed genoeg te zijn, uitzonderingen daargelaten.

Ik kijk nog wel of ik deze game ga halen, ik ben helaas heel wat minder enthousiast dan die keer dat ik er voor het eerst van hoorde.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel veel aan gedaan vergeleken met de demo, maar vooral op het gebied van graphics en bugs.

wat ik wel slecht vind want ze hadden eerst is naar die besturing moeten kijken want die is zwaar irritant, de graphics waren toch al goed

Link to comment
Delen op andere websites

....

Ojah siender, heb jij al een tank ondekt? Ik alleen een blackhawk, pantserwagens en een pantserwagen met granaatwerper maar nog geen echte tank.Als je het nog niet ondekt hebt. op de luchthaven bij die hoofdstad staat een groot transport vliegtuig. best gaaf :D heb al iets van 8 provincies bevrijd

Ik ben nog niet tot het eerste en tweede eiland toegekomen en toch al 2 uur achter elkaar gespeeld. Zo groot is het. Toen had ik even geen zin meer maar ik zal wel kijken of ik ooit door heel de wereld kom. Ik heb wel al een vliegtuig ondekt bij het vliegveld waar alle missies beginnen, en ook een heli waar een missie eindigt.

Het spel is ook vooral leuk omdat het een soort vakantiegevoel geeft (nee ik overdrijf niet) het lijkt gewoon alsof je op vakantie bent en de graphics zien er ook zeer goed uit. Het grootste minpunt is toch wel de besturing. Ik hoop dat hier iets aan te doen is. Wat ook leuk is is dat je gewoon een motor kan laten landen op de plek waar je op dat moment bent. Er valt dan een container naar beneden en daarin zit je motor. Later in het spel kun je ook een boot of heli oid laten "spawnen".

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel veel aan gedaan vergeleken met de demo, maar vooral op het gebied van graphics en bugs.

wat ik wel slecht vind want ze hadden eerst is naar die besturing moeten kijken want die is zwaar irritant, de graphics waren toch al goed

Inderdaad, ik snap ook niet waarom ze het zelf niet doorhebben dat die besturing gewoon triest is... Ik vind graphics ook belangrijk, maar een spel met slechte besturing laat ik liever links liggen, veel te frustrerend.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel veel aan gedaan vergeleken met de demo, maar vooral op het gebied van graphics en bugs.

wat ik wel slecht vind want ze hadden eerst is naar die besturing moeten kijken want die is zwaar irritant, de graphics waren toch al goed

Inderdaad, ik snap ook niet waarom ze het zelf niet doorhebben dat die besturing gewoon triest is... Ik vind graphics ook belangrijk, maar een spel met slechte besturing laat ik liever links liggen, veel te frustrerend.

Daar heb je inderdaad gelijk in ik vind de besturing ook wat triest op de pc, maar toch is mijn enthousiasme erg hoog en heb ik het spel besteld op de ps2, stiekem hoop ik dat hij op de ps2 ietsjes beter gaat vanwege die pookjes :clown:

ps: bij de PU (Power Unlimited) geeft Jurjen het spel een 8.5 met de mededeling: In een uur of vijftien kun je het einde van het verhaal bereiken, mits je hier doelgericht op af stevent. De zijmissies zijn goed voor nog minstens dertig uur aavullend speelplezier. Zijn Conclusie luid: Toen ik het einde van het verhaal eenmaal had gegaald, was ik de dagen erna een beetje verdrietig. Een soort van heimwee. Heb ik wel vakar na een geslaagde vakantie. :bier: Ik ben het hier helemaal mee eens 8.5 voor die enorme speelwereld de mogelijkheden de vrijheid.. En ga zo maar door.... Dat alleen de beturing wat tjah wat klote is, vind ik alsnog dat het zeker een 8.5 mag worden! Ondanks dat ene minpuntje! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten er wel bij zetten dat de besturing van de auto's en motor's kut is. De besturing van de vliegtuigen, heli's en boten zijn vergeleken met SA echt supergoed(wat ik dan wel weer raar vind :puh:)!

Die vliegtuigen en heli's hebben gewoon een paar makkelijke toetsen toetsen. Sneller en langzamer, rechts en links. en bij de heli Omhoog, omlaag, vooruit, achteruit, links rechts. En geen gezeik over de achterflappen etc

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten er wel bij zetten dat de besturing van de auto's en motor's kut is. De besturing van de vliegtuigen, heli's en boten zijn vergeleken met SA echt supergoed(wat ik dan wel weer raar vind :puh:)!

Die vliegtuigen en heli's hebben gewoon een paar makkelijke toetsen toetsen. Sneller en langzamer, rechts en links. en bij de heli Omhoog, omlaag, vooruit, achteruit, links rechts. En geen gezeik over de achterflappen etc

Ja het is wel vreemd dat ze in de PU niet hebben beschreven dat de besturing best triest is... Wel leuk te horen is dat de besturing van vliegtuigen, heli's en boten beter zijn dan in sa :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben intussen verder in het spel en moet toch zeggen dat de besturing niet bij elke auto zo triest is. Bij de auto die je kun laten spawnen is de besturing zelfs best fijn.

Wat ook een leuk ding is is dat je met je parachute achter een auto of boot kunt hangen! Is wel grappig als je niks te doen hebt :) en verder krijg je steeds meer auto's als je savehouses krijgt. Zo staat er bij een savehouse een powerboat en bij de ander weer een quad-achtig voertuig. Dat maakt het spel leuker. Je kunt ook spawnen naar een savehouse of naar een briefing (waar de missie begint).

Nu ik verder in het spel ben en steeds nieuwe dingen ontdek vind ik dit spel steeds leuker vinden! Een echt aanrader!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...