Jump to content

[GTA] GTA VC of GTA 3


Grove St.

GTA VC of GTA 3  

62 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA VC of GTA 3

    • GTA VC
      53
    • GTA 3
      8


Recommended Posts

als je echt een van die 2 wilt moet je zeker GTA VC kopen. veel leuker dan liberty city :)

persoonlijk zou ik zon oudere gta niet meer kopen omdat SA vergeleken met die 2 toch echt veel beter is, maja dat is mijn mening

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt aan het budget wat je te besteden hebt. Ik zag Vice City liggen voor €9.99 bij Free Record Shop. Van GTA III weet ik de prijs niet. Vice City is een koopje. Het verhaal is boeiend, de sfeer is er leuk en er zijn leuke karakters. Het spel is groter dan GTA III. Persoonlijk vond ik Vice City makkelijker dan GTA III. GTA III was de eerste GTA met 3D vormgeving. Het verhaal en de personages zijn zeer boeiend. De missies zijn iets moeilijker om uit te spelen. GTA III is een collectorsitem die je moet hebben. Vice City is een klassieker die je zeker moet hebben.

Conclusie:

Ik zou persoonlijk Vice City kiezen. In Vice City heb je meer te doen dan in GTA III. Je hebt meer bewegingsvrijheid. Als je GTA III eenmaal hebt uitgespeeld dan kun je amper in Portland lopen omdat je dan kapot wordt geschoten door de Leone's en de Triads. In GTA III hebben ze weinig humor. Het is daar zo donker. In Vice City is het veel lichter.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad een moeilijke keuze, allebei de spellen zijn top spellen. GTA III en Vice City kosten waarschijnlijk allebei 10 Euro, dus als ik jou was zo ik ze allebei kopen.

GTA III en Vice City zijn op veel punten erg verschillend:

- De graphics van Vice City zijn een stukje beter.

- GTA III is relatief donker en Vice City is daarin tegen heel erg zonnig.

- In GTA III spreekt de hoofdpersonage niet, in GTA Vice City wel.

- Vice City heeft een leukere sfeer dan GTA III

- Cutscenes etc is in Vice City leuker omdat Tommy echt praat, in GTA III heb je dit niet waardoor nog wel eens saaie cutscenes voorkomen.

- In Vice City kan je helikopters en Skimmers besturen. In GTA III kan je alleen een Dodo die erg lastig te besturen is besturen.

- Vice City heeft meer voertuigen dan GTA III.

- Zo zijn er nog veel punten op te noemen GTA Vice City is over het algemeen iets mooier dan GTA III. Er zijn veel dingen verbeterd enzovoort.

Als ik jou was zou ik voor Vice City kiezen al moet je GTA III echt ook nog eens kopen. Dit omdat Vice City die sfeer heeft die je echt moet hebben geproeft, GTA Vice City speelt op sommige momenten ook wat lekkerder dan GTA III. Ik zou zeggen koop Vice City en wanneer je die uitgespeeld hebt ga je GTA III nog eens lekker spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ze gewoon allebei kopen. GTA III en GTA Vice City kosten nu misschien amper €10. En €20 voor twee games is heus niet veel. Zeker als je weet dat het GTA III en GTA Vice City zijn. GTA III moet je gewoon hebben omdat het een mijlpaal is in de GTA geschiedenis. GTA Vice City moet je hebben omdat het ook een GTA is en omdat er veel verbeterd is t.o.v. GTA III.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zo te zien is dit topic al weer een maandje oud, maar toch wil ik even mij mening posten :clown: Voor de gene die ook denken zal ik nou gta3 nemen of Vice city zou ik zeker vice city aan raden waarom? Vice City is de eerste gta met een echt sfeertje bij VC is het dus het vakantie sfeertje uit de jaren 80 met mooie stranden ongergaande zon enz. Gta 3 is erg standaart dus niet echt een sfeer erin verder is gta3 ook gericht op de eerste 3d gta in de reeks. Zo dat wou ik er even over kwijt :clown:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien is dit topic al weer een maandje oud, maar toch wil ik even mij mening posten :clown: Voor de gene die ook denken zal ik nou gta3 nemen of Vice city zou ik zeker vice city aan raden waarom? Vice City is de eerste gta met een echt sfeertje bij VC is het dus het vakantie sfeertje uit de jaren 80 met mooie stranden ongergaande zon enz. Gta 3 is erg standaart dus niet echt een sfeer erin verder is gta3 ook gericht op de eerste 3d gta in de reeks. Zo dat wou ik er even over kwijt :clown:

:cya:

GTA3 standaard? GTA3 was zo'n beetje de eerste van zijn soort. Dat er daarna een hoop neppe spin-off's zijn verschenen is een andere zaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien is dit topic al weer een maandje oud, maar toch wil ik even mij mening posten :clown: Voor de gene die ook denken zal ik nou gta3 nemen of Vice city zou ik zeker vice city aan raden waarom? Vice City is de eerste gta met een echt sfeertje bij VC is het dus het vakantie sfeertje uit de jaren 80 met mooie stranden ongergaande zon enz. Gta 3 is erg standaart dus niet echt een sfeer erin verder is gta3 ook gericht op de eerste 3d gta in de reeks. Zo dat wou ik er even over kwijt :clown:

:cya:

GTA3 standaard? GTA3 was zo'n beetje de eerste van zijn soort. Dat er daarna een hoop neppe spin-off's zijn verschenen is een andere zaak.

:? neppe spin-off's vind ik wel een beetje hoog gegrepen.. De gta's daarna zijn juist vervolgers en werden steets beter! Wat ik over gta 3 bedoel met standaard is dat er niet echt een sfeer in zat en dat het de eerste gta was die ze 3d maakten.. Daarom vind ik tussen Gta 3 en Gta Vc, Vc de beste omdat het een betere game is waar een echte vakantie achtige sfeer in zit daarom vind ik dat een aanrader ;)

Link to comment
Delen op andere websites

:? neppe spin-off's vind ik wel een beetje hoog gegrepen.. De gta's daarna zijn juist vervolgers en werden steets beter! Wat ik over gta 3 bedoel met standaard is dat er niet echt een sfeer in zat en dat het de eerste gta was die ze 3d maakten.. Daarom vind ik tussen Gta 3 en Gta Vc, Vc de beste omdat het een betere game is waar een echte vakantie achtige sfeer in zit daarom vind ik dat een aanrader ;)

Met neppe spin-off's bedoel ik andere FGR's, niet GTA.

Er zit heus wel een sfeer een GTA3. GTA3 heeft de sfeer van een echte grote, Amerikaanse stad. Die sfeer spreekt mij juist wel aan. Meer in ieder geval dan dat gangstergedoe uit SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...