Jump to content

[GTA] GTA VC of GTA 3


Grove St.

GTA VC of GTA 3  

62 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA VC of GTA 3

    • GTA VC
      53
    • GTA 3
      8


Recommended Posts

:? neppe spin-off's vind ik wel een beetje hoog gegrepen.. De gta's daarna zijn juist vervolgers en werden steets beter! Wat ik over gta 3 bedoel met standaard is dat er niet echt een sfeer in zat en dat het de eerste gta was die ze 3d maakten.. Daarom vind ik tussen Gta 3 en Gta Vc, Vc de beste omdat het een betere game is waar een echte vakantie achtige sfeer in zit daarom vind ik dat een aanrader ;)

Met neppe spin-off's bedoel ik andere FGR's, niet GTA.

Er zit heus wel een sfeer een GTA3. GTA3 heeft de sfeer van een echte grote, Amerikaanse stad. Die sfeer spreekt mij juist wel aan. Meer in ieder geval dan dat gangstergedoe uit SA.

O op zo'n manier.

Offtopic: Om even trug te komen op de zin: ''Dat er daarna een hoop neppe spin-off's zijn verschenen is een andere zaak.'' Dat vind ik echt onzin, Gta heeft een bepaalde formule (vrijheid, mogelijkheden) Die formule zie je nu trug in andere games maar dat zijn geen gta games! Zo wil ik maar zeggen je kan het wel altijd bij gta houden maar de toekomst brengt gewoon grotere games dus de nieuwe generatie games gaan zich groter formmen dus meer vrijheid erin brengen, dat vind ik zelf gezecht alleen maar mooi dat er in game's steets meer vrijheid komt! En ik vind dat je dan niet kan zeggen dat het allemaal maar een ''spin-off'' is van gta.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

late post maar ik had toch graag mijn mening gegeven.

dat GTA 3 slechter is dan de latere games is logisch, maar als GTA lover boeit dat toch niet. ik heb nu ook GTA 3 gekocht, na VC en SA. het is een beetje wennen maar de overgang is niet zo erg als hier wordt gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ze zijn allebei leuk, dus ik zou ze allebei kopen, ik heb ze ook allebei en ik speel ze allebei wel vaak, netals San Andreas. Maar als je een mag kopen zal ik GTA VIice City kopen. Er zitten meer missies in, meer dingen te doen, en je kan in verschillende kledij lopen, dus als ik jou was zal ik eerst met GTA Vice City beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...