Jump to content

Bavaria World Darts Trophy


Gtaboy107

Recommended Posts

Colin Lloyd heeft zijn eerste wedstrijd op de Bavaria World Darts Trophy 2006 met 3-1 gewonnen van Peter Manley. In het Engelse onderonsje deelde Lloyd in de eerste set een enorme tik uit aan zijn tegenstander, door met een finish van 154 de eerste set op te eisen.

Lloyd pakte ook de tweede set, waarna Manley zich terugknokte en het derde wedstrijddeel winnend afsloot. Jaws liet zich niet van zijn stuk brengen en zorgde ervoor dat de vierde set ook de laatste werd: 3-1.

De PDC-topper dankt zijn overwinning vooral aan zijn uitstekende uitworpen. Na in de eerste set al 154 te hebben gegooid, poetste de Engelse dartsprofessional ook nog 105, 106 en 100 weg. Manley kon zijn bijnaam niet waarmaken. One Dart gooide slechts in 18,8 procent van de gevallen dat hij op een dubbel mikte, raak.

Bron: www.worlddartstrophy.nl

Nu even het potje erna:Hankey tegen Anderson. Anderson gewonnen. Hankey gaat zeiken op het publiek. Toen Anderson de allerlaatste pijl raak gooide, ging Hankey boos weg. Later meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja eentje uit de jeugd, die met 3-1 gewonnen heeft. Programma van morgen:

3. 14:00 Ron Meulenkamp (Ned) - Oskar Lukasiak (Zwe) JEUGD

12. 14:30 Niels de Ruiter (Ned) (7) - Mareno Michels (Ned) -

8. 15:20 Tony Eccles (Eng) (4) - Jelle Klaasen (Ned) -

9. 16:10 Dick van Dijk (Ned) - Tony 'O Shea (Eng) -

4. 20:00 Jan Dekker (Ned) - Jeffrey van Bergen (Bel) JEUGD

10. 20:30 Martin Adams (Eng) (2) - Albertino Essers (Ned) -

11. 21:20 Göran Klemme (Zwe) - Vincent van der Voort (Ned) -

7. 22:10 Mike Veitch (Sch) - Dirk Hespeels (Bel) -

Ik weet zeker dat Jelle het goed gaat doen, Vincent lijkt me ook een mooi partij dart tegen Klemme, volgens mij is die totaal onbekend.

Raymond moet Maandag pas tegen van Gerwen. Stompe tegen Fitton. SBS 6 zend ze allebei uit.

Wie vanavond niks van Darts wil missen, kan vanaf 8 uur vanavond op de site van SBS 6 kijken naar een livestream.

@Gizmo14: Hankey mag ik al heel lang niet. Als hij wint is hij sportief, en andersom. Hij wou geen interview maar zei dat Anderson beter was, naar hem moest de verslaggever kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan mijn reactie.

Ik hou ook van darten.

schitterend hoe van gerwn het dit toernooi het doet.

winst op bolle van barneveld king en sherlock...

eigenlijk ben ik voor jelle klaasen.

maar dit toernoi voor van gerwen.

schitternd hoe die jonge(17) jongen dat Flikt!

hij staat nu in de halve finale voor met 3-2 das knap!

wnat dit is pas zn 2e toernooi

ik vind dat van gerwen het verdient om dit toernooi te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas wat eerst een droom leek is nu weg..

Rond 19.45 werd Darter Van Gerwen uitgeschakeld op de Bavaria World Darts Trophy door Martin Adams. Van Gerwen heeft onder meer Raymon Van Barneveld & Simon Withlock uitgeschakeld, maar helaas strand hij dus in de finale tegen Martin Adams. Maar niet getreurd hij kan nog heel lang doordarten want hij is pas 17 jaar oud! Hij heeft nog genoeg kansen dus niet getreurt

De finale word morgen gespeeld: Phil Taylor VS Martin Adams

Ik denk dat Taylor gaat winnen

>>> Door NandroDavids: Een nieuw topic is hier niet voor nodig, want er bestaat al een topic over de World Darts Trophy. Topics samengevoegd...<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is best wel jammer dat Van Gerwen eruit ligt. Ik dacht dat hij zou winnen. Maar nu kan Martin Adams laten zien wat hij echt waard is tegen Phil Taylor. Maar er zal een wonder nodig zijn om van Phil Taylor te kunnen winnen.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is best wel jammer dat Van Gerwen eruit ligt. Ik dacht dat hij zou winnen. Maar nu kan Martin Adams laten zien wat hij echt waard is tegen Phil Taylor. Maar er zal een wonder nodig zijn om van Phil Taylor te kunnen winnen. Er is hier een topic waar je alles kwijt kunt over de Bavaria World Darts Trophy.

Een wonder moet wel! Vandaag heeft Phil Taylor Ronny Baxter uitgeschakeld met een gemiddelde van 106! Dat is extreem hoog

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een mooie partij tussen Adams en Van Gerwen. Heel eerlijk gezegd was ik eigenlijk voor Adams ( :$ ) omdat ik het die man zo gun eindelijk eens een groot tournooi te winnen. En de kans van Van Gerwen komt zeker binnenkort nog wel eens. Hij is nog zo jong immers. Maar ik hoop dat Adams morgen kan winnen. Ik heb de partij van Taylor ook gezien en daar wordt je bijna bang van zo goed speelt die gast. We zullen zien :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een mooie partij tussen Adams en Van Gerwen. Heel eerlijk gezegd was ik eigenlijk voor Adams ( :$ )

Hoe durf je? :puh:. Nee hoor, grapje. Ik vond dat van Gerwen wel mocht winnen, omdat hij zo jong was, maar de wereld moet voorbereid op hem zijn. Ik hoop dat er nog iets goeds gaat gebeuren met van Gerwen. In de finale ben ik eigenlijk voor niemand. Maar als je van Barneveld, Whitlock en King wegspeelt met darts, dan ben je toch wel iemand die het echt goed kan. Volgende keer Lakeside dan maar winnen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...