Jump to content

--> Verborgen voertuigen! <--


Vayne

Recommended Posts

Kheb hier ff een paar plaatsen van voertuigen die je niet zomaar op straat (of in de lucht) ziet:

Quad: Hilltop farms, boven in éen van de schuren.

techniek: spring en hang aan de 2 verdieping van zown schuur.

bestickerde Racemotor: East beach in eerste level, zoek daar naar een grote verdieping-parkeergarage. 2 verdieping en laatste verdieping

Jet vliegtuig & dodo: Ga naar het vliegveld in level 1,... hoe kom je erin? via auto over de lagere soort muren springen. links van het vliegveld staat de jet en aan de noordkant staat de dodo.

Weet jij er nog 1? of weet je niet waar je een bepaald iets niet kan vinden?

Post dan maar raak :D;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    5

  • Mazzeltje

    4

  • BrokenTable

    3

  • Vayne

    3

de kwad heb ik nog niet gevonden spijtig.

in deze thread staat een plattegrond met daarop een quad.

Bij de missie Wu Zi Mu (checkpoint race), kom je op een gegeven moment over een boerderij waar je over een schuur kunt springen. Achter een gebouw aan de noordkant van die boederij staat een quad.

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand of je ook in die bak kan rijden die je vriendin bij 't 1ste lvl voor de deur heeft staan???

dit vraag ik me ook af :rolleyes: .

en dan nog iets je kunt voor boeren werken toch? heb op screenshots gezien dat je in zon wagen kan met daaar voor een rol/pijp of zo iets :lol: (jaah weeet niet hoe ik dat moet zeggen :lol: ).

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand of je ook in die bak kan rijden die je vriendin bij 't 1ste lvl voor de deur heeft staan???

Jep. De "Hustler", zoals deze formidable auto heet, is rijbaar wanneer je meer als 60% (hou me hier niet aan vast) met Denise hebt. Je krijgt dan haar autosleutels en vanaf dat moment kun je de auto stelen wanneer je wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand of je ook in die bak kan rijden die je vriendin bij 't 1ste lvl voor de deur heeft staan???

Als je relatie met haar goed is krijg je de sleutel van die auto maar ik kon er toen alleen in rijden als ik met haar ergens heen ging anders kwam ik er niet in.

In LV rijden die auto's gewoon rond.

In de woestijn ten westen van LV ligt tussen The Sherman Dam en het plaatsje Ford Carson een radar station genaamd The Big Ear daar staat onder de radarschotel een Sandking

Bewerkt: door Woozie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...