Jump to content

--> Verborgen voertuigen! <--


Vayne

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    5

  • Mazzeltje

    4

  • BrokenTable

    3

  • Vayne

    3

weet iemand of je ook in die bak kan rijden die je vriendin bij 't 1ste lvl voor de deur heeft staan???

Als je wilt, kun je hem gewoon naar je garage duwen met je auto, doe de garage toe--> open en de deuren zijn los B) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe het komt dat alle vliegtuige en helis in SF opslot zijn en alle harvesters (combines)??? :blink:

Dat zal wel zo komen omdat Rockstar dat wilt :-)

De vliegtuigen gaan in LV open (ik denk na de vliegschool), de harvester weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de tampa gevonden,weet nie of die nou zo speciaal is maar keb em wel :D .Het is een soort mix tussen een opel kadet en een muscle car.

Hij staat in een garage in san fierro.De garage bij de meest noordelijkste pizza stack.

Hijs eigenlijk niet zo erg speciaal.srry ;)

maar waar kan ik de turismo vinden.

Bewerkt: door BAZ
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand of je ook in die bak kan rijden die je vriendin bij 't 1ste lvl voor de deur heeft staan???

Als je wilt, kun je hem gewoon naar je garage duwen met je auto, doe de garage toe--> open en de deuren zijn los B) :puh:

ahaha egt mooi, maar ik was g1 1 keer naar die denise geweest, dus ze had 't uitgemaakt (wist niet dat ie iets met haar had maar goed) en dus kan ik geen missies of dergelijke met haar doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb hier ff een paar plaatsen van voertuigen die je niet zomaar op straat (of in de lucht) ziet:

Quad: Hilltop farms, boven in éen van de schuren.

techniek: spring en hang aan de 2 verdieping van zown schuur.

bestickerde Racemotor: East beach in eerste level, zoek daar naar een grote verdieping-parkeergarage. 2 verdieping en laatste verdieping

Jet vliegtuig & dodo: Ga naar het vliegveld in level 1,... hoe kom je erin? via auto over de lagere soort muren springen. links van het vliegveld staat de jet en aan de noordkant staat de dodo.

Weet jij er nog 1? of weet je niet waar je een bepaald iets niet kan vinden?

Post dan maar raak :D;)

is dit wel allemaal in las santos ? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...