Jump to content

AS Roma - Bayern Leverkusen


East Coast Crip

Recommended Posts

Voor de mensen die de match niet hebben gezien. Totti word op een correcte manier getackeld en springt in de lucht en springt dan met opzet op de rug van een speler van leverkusen. Dit werd dus NIET bestraft met rood wat ik niet snap aangezien de scheidsrechter er 2 meter afstond, vinden jullie het ook niet dom dat Totti weer zoiets voor tientallen camera's lapt. Geef die toch is een fatsoenlijke schorsing !!! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat topic speciaal geopend om in dat topic te discusseren over wedstrijden dat is beter om topics te openen en nu wordt er toch weer een topic geopend terwijl er heel duidelijk staat Het grote voetbaltopic! Dat is toch wel duidelijk? Ik heb dat topic niet voor niks gemaakt, maar blijkbaar wel.

In het San Andreas forum worden de topics die steeds hetzelfde zijn ook niet geaccepteerd dus waarom hier wel? Regels zijn regels toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat topic speciaal geopend om in dat topic te discusseren over wedstrijden dat is beter om topics te openen en nu wordt er toch weer een topic geopend terwijl er heel duidelijk staat Het grote voetbaltopic! Dat is toch wel duidelijk? Ik heb dat topic niet voor niks gemaakt, maar blijkbaar wel.

In het San Andreas forum worden de topics die steeds hetzelfde zijn ook niet geaccepteerd dus waarom hier wel? Regels zijn regels toch?

Ze zjn hier niet het zelfde je begrijpt het spel gewooon helemaal niet <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...