Jump to content

"messing with the man"


wouter

Recommended Posts

IK heb een probleempje met de missie "messing with the man",

IK moet in 2 minuten zoveel mogelijk chaos maken in de stad, maar k krijg maar niet optijd die "chaosmeter" vol. Hoe doe ik dit? en zonder codes?

P.S. ik hbe nog niet alle hidden pakkies, want ander kan ik het met de tank doen, is er een andere manier? :wacko:

alvast bedank,

Wouter

Link to comment
Delen op andere websites

Oja ik heb nog wa tips voor je

1-Blijf op een vaste plek (bijv. de straat waar het bikersgebouw staat) Oop een kleine plek kun je meer gaos creeeren dan door de hele stad, en zow verspil je geen tijd, ( alsje dan naar een andere plek gaat rijden gaat de tijd gewoon door)

2- Voer zoveel mogelijk criminaltiteit uit, bijv. door heel veel auto's op dat plekje te exploderen. B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je kan het makkelijkst - Maar wel het gevaarlijkst! - proberen zoveel mogelijk mensen naar de andere wereld knallen, waardoor je opgeefment 3 Sterren hebt... Makk hier bebruik van door met een geweer op de Politiehelikopter te schieten. Ondertussen paf je nog wat mensen neer, en wat auto's en andere dingen... :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

... Wel pech dat de politie dan niet weg gaat als je de missie uit hebt
Als je veel last hebt van de Politie, moet je iets pakken met wielen en daarmee naar Pay 'n Spray rijden. Even overspuiten, en de poitie kan weer aan de Doh!nuts (Donuts) <Die lui doen de hele dag daar toch niets anders :D:D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...