Jump to content

World Of Warcraft


.Sharingan

World Of Warcraft  

169 leden hebben gestemd

  1. 1. Speel jij WoW

    • Ja
      43
    • Nee
      71
    • Soms
      13
    • Niks aan Stomme MMORPG
      38


Recommended Posts

Ja ik speel het maar dan op een private server.Voor de mensen die op een private server spelen op welke patch spelen jullie?Ikke op 4.0.6 :tu:

Bewerkt: door SanAndreasStories
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    17

  • Youp

    13

  • .Sharingan

    11

  • Muay Thai

    9

De mensen die de berichten gepost hebben van: Vind er niks aan bla bla. ben bij lvl 11 gestopt enz enz. Zijn allemaal mensen die niet weten wat voor awesome fights en raids je kunt hebben op hoger level. Dat is de bedoeling van het spel. Je gaat toch ook niet GTA kopen. En dan de eerste missie spelen, en denken wat een kutmissie, dan leg je het spel toch ook niet weg ? Je moet er gewoon wat moeite insteken. En voor de mensen die zeggen dat dit spel je sociale leven verneukt. Het ligt nog altijd aan jezelf want je bepaald zelf hoeveel je speelt.

Giggity out!

Je hebt helemaal gelijk, maar zelfs raids gaan vervelen na een tijdje, je blijft telkens dezelfde bazen herhalen. Dan heb je ook nog Heroic niveau wat dan iets uitdagender is, maar dat verveelt ook al snel. Ik heb rond het einde van Lich King in een topguild van mijn server gezeten, ik heb daar Kingslayer etc mee gehaald, maar als je die eenmaal hebt en Bane of the Fallen King, dan is het spel niks meer eigenlijk.

Als je WoW gaat spelen, raad ik je aan om te genieten van het levelen. Onder het levelen zal je het meest van het spel zien. Als je eenmaal maxed out bent, wordt het na een tijd gewoon minder leuk.

Jij hebt ook helemaal gelijk. Maar wat ik bijvoorbeeld op toplevel nog erg veel doe/deed was gewoon random PvP. Eye of the Storm, Warsong Gulch. Raids heb ik zelf eigenlijk amper gedaan, werdt voor me gedaan XD (nee geen chinese goldfarmers XD) Maar wat ook een erg leuke tijdsbesteding is, gewoon random ganken, mits je op een PvP server speelt. En je achievements halen. Guild level omhoog halen enz. Je blijft toch bezig in het spel. Maar net zoals met GTA, na een tijdje gaat alles vervelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
  • 8 maanden later...

Heb WoW jarenlang fanatiek gespeeld tot eind 2010, toen had ik een pauze ingelast die ondertussen 2 jaar heeft geduurd :puh:. Ondertussen speel ik heel af en toe. Maar de interesse in het spel ben ik tamelijk kwijt geraakt, daarbij vind ik het ook ontzettend makkelijk geworden. :)

Bewerkt: door Sirocco
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Heb WoW jarenlang fanatiek gespeeld tot eind 2010, toen had ik een pauze ingelast die ondertussen 2 jaar heeft geduurd :puh:. Ondertussen speel ik heel af en toe. Maar de interesse in het spel ben ik tamelijk kwijt geraakt, daarbij vind ik het ook ontzettend makkelijk geworden. :)

i

k speel WoW al 6 jaar, ik ben het gevoel ook kwijt maarja WoW verliest nu 1000en spelers per maand en MMO's zijn nu ook een beetje uit omdat mensen steeds meer op een console gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Naja MMO's zijn ook nog wel in, maar er zijn er nu zo veel ( wot, LoL noem maar op ) . En het valt mij nog mee hoeveel spelers wow dan heeft voor een game uit 2004

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Over het algemeen wordt er erg negatief gepraat over dit spel (ik praat niet over dit forum). Mensen zijn ervan overtuigd dat je, na 5 minuten spelen, jezelf direct opsluit in je kamer en non-stop gaat WoW-en, om vervolgens al je geld uit te gaan geven aan het spel. Onzin.

Het is een prima spel en, toegegeven, ietwat verslavend, maar niet zodanig dat nooit meer wat anders wilt. Ik heb het in de zomervakantie af en toe gespeeld, en ik heb er nog geen cent aan uitgegeven, maar ik heb veel lol gehad.

Ik zal er in principe ook niks aan uit gaan geven, simpelweg omdat ik het te duur vind voor een beperkte periode. Maar ik vind wel dat men het spel eerst moet gaan spelen, en dán pas gaan oordelen (geldt voor ieder spel, maar voor WoW in het bijzonder, omdat daar om één of andere reden snel negatief over wordt gepraat). En bang zijn voor een instant-verslaving is al helemaal overbodig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...