Jump to content

World Of Warcraft


.Sharingan

World Of Warcraft  

169 leden hebben gestemd

  1. 1. Speel jij WoW

    • Ja
      43
    • Nee
      71
    • Soms
      13
    • Niks aan Stomme MMORPG
      38


Recommended Posts

Op de gebruiksaanwijzing, daar staat een code op. Daarmee KAN je een account maken. Maar zoals je weet. moet je eerst een 60-Day card hebben, En als je die 'gebruikt' hebt, krijg je 1 maand gratis spelen !.

Je bedoeld dus gewoon de code op het 'dikke boek' werk? Dus dat is de code die je ook nodig hebt om het spel te installeren. Ik heb sinds een week zo'n 60 day pre-paid gamecard. Dus dat houd in dat ik 1 maand erbij heb gekregen? Automtisch? Als dat zo is, kan ik dan ergens op mijn account zien hoeveel dagen (maanden) ik nog heb?

Groet gammie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    17

  • Youp

    13

  • .Sharingan

    11

  • Muay Thai

    9

Op de gebruiksaanwijzing, daar staat een code op. Daarmee KAN je een account maken. Maar zoals je weet. moet je eerst een 60-Day card hebben, En als je die 'gebruikt' hebt, krijg je 1 maand gratis spelen !.

Je bedoeld dus gewoon de code op het 'dikke boek' werk? Dus dat is de code die je ook nodig hebt om het spel te installeren. Ik heb sinds een week zo'n 60 day pre-paid gamecard. Dus dat houd in dat ik 1 maand erbij heb gekregen? Automtisch? Als dat zo is, kan ik dan ergens op mijn account zien hoeveel dagen (maanden) ik nog heb?

Groet gammie :cya:

Op worldofwarcraft.com, kun je inloggen met je account wat je bij Wow gebruikt. Als je ingelogt bent, kun je zien hoeveel dagen je nog hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik hoor van heel veel mensen dat ze het zo duur vinden. als je gaat vergelijken met verslavingen ben je wel goedkoper uit hoor. als je 3 pakjes sigaretten per maand rookt heb je een maand wow. zo is het met heel veel hobby's. en als je perse niet wilt betalen moet je zoeken naar een private realm. wat dan wel jammer is is dat het buggy is en dat er minder mensen online zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Ik heb geen stem gegeven had namelijk gespiekt bij de resultaten. :puh:

Het is op zich een prachtig spel, niemand kan tippen aan de graphics ( naja Guild Wars misschien..) en het is ook verslavend maar het enige nadeel is dat je ervoor moet betalen om het te spelen ik bedoel warcraft III is ook prachtig en daar hoef je niét voor te betalen (om de tijd) Dit is puur geld aftroggelen, blizzard vermaakt ongelofelijk veel mensen met WoW is dat niet genoeg voor ze??

Al in al ik geef WoW een 6,5

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen stem gegeven had namelijk gespiekt bij de resultaten. :puh:

Het is op zich een prachtig spel, niemand kan tippen aan de graphics ( naja Guild Wars misschien..) en het is ook verslavend maar het enige nadeel is dat je ervoor moet betalen om het te spelen ik bedoel warcraft III is ook prachtig en daar hoef je niét voor te betalen (om de tijd) Dit is puur geld aftroggelen, blizzard vermaakt ongelofelijk veel mensen met WoW is dat niet genoeg voor ze??

Al in al ik geef WoW een 6,5

OMG, Hier ga ik echt op in.. WoW een 6,5.. Heb ik iets gemist ofzo? Komt ie:

Betalen: De grootste reden dat je moet betalen voor World Of Warcraft is dat het steeds geupdate wordt. Meerdere bugs worden weggehaald er komen nieuwe gebeurtenissen erbij etc etc. Dus puur geld aftroggelen is het niet, want een boel van het geld gaat dus naar WoW zelf om het beter te maken.

Tussen World of Warcraft en Warcraft III zit een hééééél groot verschil namelijk Online (WoW) en Niet Online (WIII).. En natuurlijk dat het verschil tussen de stijlen zelf een kloof zit; een mmorpg (Massive Multyplayer Online Role-Playing Game) en een strategy game. Dus die games te vergelijken is GROTE ONZIN!

De wereld van WoW is zo groot dat je er weken (gewaagde schatting :puh:) om er door heen te lopen. Dat is sowieso weer in tegenstelling tot GuildWars. En de nieuwe patch die is uitgebracht maakt het nog groter.

Alsjeblieft geef nog een paar redenen dat je het spel zo'n laag cijfer geeft ;)

Youp

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb geen stem gegeven had namelijk gespiekt bij de resultaten. :puh:

Het is op zich een prachtig spel, niemand kan tippen aan de graphics ( naja Guild Wars misschien..) en het is ook verslavend maar het enige nadeel is dat je ervoor moet betalen om het te spelen ik bedoel warcraft III is ook prachtig en daar hoef je niét voor te betalen (om de tijd) Dit is puur geld aftroggelen, blizzard vermaakt ongelofelijk veel mensen met WoW is dat niet genoeg voor ze??

Al in al ik geef WoW een 6,5

OMG, Hier ga ik echt op in.. WoW een 6,5.. Heb ik iets gemist ofzo? Komt ie:

Betalen: De grootste reden dat je moet betalen voor World Of Warcraft is dat het steeds geupdate wordt. Meerdere bugs worden weggehaald er komen nieuwe gebeurtenissen erbij etc etc. Dus puur geld aftroggelen is het niet, want een boel van het geld gaat dus naar WoW zelf om het beter te maken.

Tussen World of Warcraft en Warcraft III zit een hééééél groot verschil namelijk Online (WoW) en Niet Online (WIII).. En natuurlijk dat het verschil tussen de stijlen zelf een kloof zit; een mmorpg (Massive Multyplayer Online Role-Playing Game) en een strategy game. Dus die games te vergelijken is GROTE ONZIN!

De wereld van WoW is zo groot dat je er weken (gewaagde schatting :puh:) om er door heen te lopen. Dat is sowieso weer in tegenstelling tot GuildWars. En de nieuwe patch die is uitgebracht maakt het nog groter.

Alsjeblieft geef nog een paar redenen dat je het spel zo'n laag cijfer geeft ;)

Youp

W3 niet online, dan moet je maar is ff gaan kijken bij Xfire.com, daar staat W3 Frozen Throne op nummer 10 van meest gespeelde spel van de dag, en dat is dus echt Online

Ik speel ook WoW, tijdje lang cracked gedaan maar dat zuig te hard, en die maandelijkse kosten boeien me niet, je krijgt updates, wat mooi is, dat is het gene waar je eigenlijk voor betaald. Ik heb nu een Night Elf Rogue lvl 35 en een Human Priest lvl 10 en speel op de realm Kazzak :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind WoW gewoon het ALLERBESTE SPEL TER WERELD.

Spijtig genoeg moet ik het wel op de account van mijn broer spelen, waar ikzelf maar 2 characters op heb :cry:

Ik zit meestal op het Frostwhisper realm voor de Alliance, en op Drak'thul voor de Horde. (Geen flauw idee waarom die 2 apart zitten, zou ik zelf eens moeten vragen :bonk: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik heb het niet gespeeld, wouw de trial versie doen, maar daar moets ik 3 gig voor downloaden en dat duurt zeker 1 - 2 uur en heb het dan maar gestopt

Sjongen jonge .... omdat de trial zo lang duurt stopte je er maar mee?

Dat kan ik dus echt niet begrijpen bij het beste morpg spel dat er is ;)

Nee maar zonder dollen > Ik speel het spel ook en ja ik heb het geld ervoor ^^

Ik speel Wow nu al 2 jaar en het is gewoon fantastisch, maar ik moet wel zeggen

dat ik het nu wel een beetje zat wordt...2 jaar elke week dezelfde game spelen...

Ik stop er nu dus ook mee...maar niet voorgoed! Tijd om eens andere spellen te onderzoeken!

En als ik denk: Ik wil WOW weer eens oppakken, nou dan betaal ik gewoon weer hoor!

(ps. je moet ook niet continue spelen hè, maak tijd voor je sociaal leven dat is belangrijker)

Voor de DieHards wow players

Alliance > Turalyon

Alliance > Bloodfeather

Horde > Venture and Co

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...