Jump to content

World Of Warcraft


.Sharingan

World Of Warcraft  

169 leden hebben gestemd

  1. 1. Speel jij WoW

    • Ja
      43
    • Nee
      71
    • Soms
      13
    • Niks aan Stomme MMORPG
      38


Recommended Posts

Ik heb het wel eens gespeeld en het is echt super gaaf xD

maar jammer dat je er meteen verslaafd aanraakt

ik heb op het internet gelezen dat een kind van 13

een moeder bedregen met een mes

omdat ze zijn WoW lidmaatschap niet wou verlengen.

Tja, games die mooigemaakt zijn zijn nou eenmaal te gek :)

Vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    17

  • Youp

    13

  • .Sharingan

    11

  • Muay Thai

    9

Ik speel zeker weten ''World Of WarCraft'' alleen heb wel het volgende vraag als ik WOW opstart doet ie nogal sloom als ik aan het spelen ben waar licht dat aan kan iemand me mischien dat uitleggen?

Over het spel :

Ik vind ''World Of WarCraft'' de beste Online game die er is zeer prachtig vind ik echt waar het is gezelliger een een prachtige landschap en wat je allemaal kan dat is helemaal mooi! bijvoorbeeld op zo'n grote beest vliegen dat is echt leuk of je eigen wolf man het is zo leuk die speciaale aanvallen die je kan is helemaal mooi!

TIP :

Koop het spel echt beauty van een spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel zeker weten ''World Of WarCraft'' alleen heb wel het volgende vraag als ik WOW opstart doet ie nogal sloom als ik aan het spelen ben waar licht dat aan kan iemand me mischien dat uitleggen?

Het spel is echt best wel zwaar, en je hebt soms updates die starten wanneer je WoW hebt afgesloten. Je moet dus even kijken of die aanstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin mijn WoW-leven (en eindig dus mijn sociale leven) eind deze zomer, iemand hints/tips?

Horde/Alliance? Draenei/Bloodelf/Tauren/..? Hunter/Warrior/...?

Hier wordt dezelfde vraag gesteld:

>>>Klik<<<

Vertel me wel als je naar Terenas, Horde komt. Kan ik je altijd helpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ok ik heb behoorlijk veel charrs:

lvl 62 gnome warrior

lvl 48 human pally

lvl 21 human mage

lvl 20 night elf rogue

lvl 17 dwarf hunter

lvl 15 night elf druid

lvl 11 draenei shammy

lvl 12 gnome warlock

lvl 10 human priest

lvl 10 undead warrior

Frostwhisper + Drak'thul

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Dag

Ik vroeg iets over Hunters specs en wat voor armour ik aan moet en iemand beantwoorde dit :

Go BM, Pathfinding is pretty much useless after you get mount, MAX SERPENTS SWIFTNESS ASAP and dont ever touch str gear. STR will only benefit you in melee so go agi/sta/int mostly untill you can get AP/Crit/Armor penetration gear.

Wat moet ik hiervan begrijpen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Dag

Ik vroeg iets over Hunters specs en wat voor armour ik aan moet en iemand beantwoorde dit :

Go BM, Pathfinding is pretty much useless after you get mount, MAX SERPENTS SWIFTNESS ASAP and dont ever touch str gear. STR will only benefit you in melee so go agi/sta/int mostly untill you can get AP/Crit/Armor penetration gear.

Wat moet ik hiervan begrijpen?

Armour tot lvl 39 moet je voolal leather dragen en vanaf 40 kan je met behulp van trainer skill leren zodat je mail items kan dragen Bv die van Scarlet monastary zijn redelijk goed rond die lvl.

Voor de rest wel wat OP heeft gezegd.

BM= Beast Mastery is een build die vooral word gebruikt in pvp en voor te lvlen omdat je pet dan het meeste dmg op zich neemt en jij lekker rustig het beest kan mollen.

Voor pvp word dit ook heel vaak gebruikt ze hebben namelijk een enrage spell waardoor jij en je pet enorm veel dmg doet voor X aantal seconden je kan dan niet gefeared worden gehamstringed etc dan ben je er allemaal immuun tegen tot zolang die spell actief is.

Voor de rest bedoelt hij dat je geen gear met strength moet nemen omdat het enkel handig is voor melee attacks die je bijna niet gebruikt enkel voor wing clip etc aangezien hunter een ranged class is en vooral zijn bow/gun/crossbow gebruikt.

Moet je voor Agility gaan, dit geeft je meer crititical strike % en ook meer AP (Attack Power) Dat wil zeggen dat je meer witte dmg gaat doen met je ranged weapons en melee.

Stamina lijkt me duidelijk wil gewoon zeggen dat je meer Health krijgt en Int = intellect meer mana voor je spells.

Maar als je een beetje kan spelen met hunter heb je niet al te veel mana nodig zeker als je met BM lvlt dan gaat je pet meerendeels dmg doen en jij gewoon af en toe enkele spells gebruiken. Bv routine die je kan doen is Mark op je Mob zetten, serpent string, arcane shot, enkele autoshots tot je arcane shot voorbij is en dat terug gebruike en dan kan het goed zijn dat je mob tegen dan al dood is.

Bewerkt: door Draycott
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef toe dat WoW de beste MMORPG is, of beter gezegd, de enige. World of Warcraft heeft de hele MMORPG markt in zijn greep en laat alleen maar wat kruimels achter voor de concurrenten :D Guild Wars? Dacht et niet.

Het is een toffe game ja maar het duurt VEEL EN VEEL EN VEEL te lang om lvl 70 te halen. Ik zelf heb het nooit gehaald en om het te halen moet je echt een ijzeren wil hebben. Je moet bereid zijn urenlang saaie quests te doen die alleen maar gaan om dingen killen en items verzamelen etc... Dat is vooral kut als items een lage droprate hebben (STV anyone). Maar verder is het wel tof. De PvP battlegrounds zijn echt geweldig, vooral Warsong Gulch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...