Jump to content

gta san andreas mod


NICKKKKK

Recommended Posts

wie kan me effe helpen? ik heb de mod installer 1.1 gedownload van sami, maar nu wil ik die mod op mijn spel doen, en dan geeft hij aan, The mod is not compitable whit SAMI,

Die (fout)melding geeft eigenlijk aan dat de betreffende mod niet ondersteund wordt door SAMI. Wat voor mod probeer je te installeren?

Voor zover ik weet is het enkel mogelijk om voertuigen te installeren met SAMI, elke andere mod moet met een ander programma geïnstalleerd worden, zoals de IMG Tool. Eventueel kun je ook nog deze tutorial gebruiken, mits je er iets voor voelt de mod te installeren met de IMG Tool.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    6

  • gamermax

    6

  • fabio000

    4

  • -Matthijs-

    3

ik wil een savegame opslagen en ik slaag hem op bij gta users file maar er gebeurt niets tijdens het laden?

wat moet ik doen? ik heb de savegame hier gedownload en ik krijg een .rar bestand en geen .b bestand,

Bewerkt: door rijsttaart
Link to comment
Delen op andere websites

Het .rar bestand is een onder compressie opgeslagen archief, waar het .b bestand in zit. Het is te vergelijken met een .zip bestand. Om dit soort archiefbestanden te openen heb je iets als WinRar nodig. Het programma kun je hier downloaden en is Nederlandstalig.

Link to comment
Delen op andere websites

Het .rar bestand is een onder compressie opgeslagen archief, waar het .b bestand in zit. Het is te vergelijken met een .zip bestand. Om dit soort archiefbestanden te openen heb je iets als WinRar nodig. Het programma kun je hier downloaden en is Nederlandstalig.

dat is gelukt maar als ik het spel nu opstart laad het helemaal en dan wordt het spel afgesloten door een foutmelding

wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

ik heb sami geinstaleerd en alles in gevoert maar als ik gta san opstart en mijn save game aan klik, en gaat laden dan stopt hij in het midden met laden :? kann iemand mij helpen ? want ik wil graag die mods zien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst: SAMI is erg slecht, ik raad dit programma af omdat, als je de mod wilt verwijderen, er vaak resten achter blijven. Ook na het installeren geeft dit nog wel problemen bij het spelen.

Dan je foutmelding: Bij GTA San Andreas heb je twee versies, waarvan één niet te modden is. Die jij dus hebt. Om te kunnen modden hebben ze een patch gemaakt, waardoor GTA San Andreas weer te modden is. Je kunt die patch hier downloaden. Start 'm op, druk een paar maal op 'Next', en kies je GTA San Andreas-map. Deze map moet de map zijn waar GTA San Andreas in is geïnstalleerd, en waar de 'gta_sa.exe' zich bevindt. Kies de map, en druk weer een paar maal op 'Next'. De patch doet nu z'n werk. Eenmaal klaar is GTA San Andreas weer te modden en kun jij dus met je modificatie GTA San Andreas spelen. Veel plezier! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hey mensen,

ik heb met SAMI een aantal auto's in GTA SA gezet, maar nu krijg ik elke keer de melding dat er in gta_sa.exe een fout is opgetreden en dan wordt gta afgesloten.

Hoe kan dat, en weet iemand mssn een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen,

ik heb met SAMI een aantal auto's in GTA SA gezet, maar nu krijg ik elke keer de melding dat er in gta_sa.exe een fout is opgetreden en dan wordt gta afgesloten.

Hoe kan dat, en weet iemand mssn een oplossing?

SAMI geeft veel problemen. De enigste oplossing is om GTA SA Opnieuws te installeren. :ch:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen,

ik heb met SAMI een aantal auto's in GTA SA gezet, maar nu krijg ik elke keer de melding dat er in gta_sa.exe een fout is opgetreden en dan wordt gta afgesloten.

Hoe kan dat, en weet iemand mssn een oplossing?

SAMI geeft veel problemen. De enigste oplossing is om GTA SA Opnieuws te installeren. :ch:

O ok das balen, dus voortaan toch IMG gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

eey

ik ben hier nieuw maar effe jullie kunnen hem allemaal niet modden omdat je mischien v2 heb je moet v1 nodig heb GTA VC LBCS gemod enzo maar SA is veel moeiloker alleen v1 kan je goed modden

Groetjs Patrick101

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

hallo ik ben er nieuw maar ik wil een ding weten ik wil een politie auto modden

maar als de auto zoek dan kom ik aleen maar op copcarla.dff of zo iets weet iemand of hem dat is of een ander

en nog iets telkens als img-tool gebruik loopt het spel vast met laden dan blijft i in het midden hangen maar ik weet al wat het is maar ik volg de mod instructies maar het lukt niet en nog wat en ik heb een map van c: program files an san andreas weggelaten dus weet iemand hoe je die map weer terug krijgt

ALVAST BEDANKT GRTN GAMERMAX :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...